Eihän tietenkään tämän palstan lukijoissa/kirjoittajissa ole tuonlaisia, mutta jos kuitenkin on kourallinen, niin vastaus kiinnostaa.
Mikä ihmeen taikavoima saa ihmeellisen ihmisen roikkumaan toisen puskurissa?
Laki kieltää moisen harrastuksen, se on kaikkein vaarallisinta toimintaa tienpäällä. Silti se on yleisintä mihin törmää tienpäällä. Kuitenkin melkein kaikki vihaa ko. toimintaa.
Gallup kysymys?
3
373
Vastaukset
- ghhgfhgfhfghgf
Se toinen ajaa niin ärsyttävästi ... nopeus vaihtelee väärissä paikoissa ylös ja alas. Sillon kuin olisin omalla ajorytmillä ajamassa sen läpi, roikun puskurissa.
- ....kun en yleensä roiku...
Vastaan kuitenkin. En roiku, mutta olen ajanut kiinni vähäksi aikaa pari kertaa elämässäni kun on pinna palanut. Esimerkiksi joku on aivan törkeän huonolla säällä puikannut todella pienestä välistä oikealta puoleltani ohitse kun olen itse ajamassa hitaamman ohi moottoritiellä. Sitä sitten säikähtää kun melkein ajaa kylkeen/perään huonolla näkyvyydellä ja pidolla, sitten nousee raivo ja sen jälkeen käyttäytyy huonosti mikä ei tietenkään paranna yhtään jo valmiiksi onnetonta tilannetta....
Onneksi toivun nopeasti, ja tosiaan peräännyn tuota pikaa.... motarille kiihdyttäessä jos rampilla körötellään 60kmh.
jos edellämenevän nopeus seilaa pahasti. sajoituksen ylä ja alapuolella, (vanhalla vapaastihengittävällä dieselillä ei paljoa ohitella)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449141
- 785632
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384084- 553601
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543402Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293287- 452490
- 342042
- 2131785