Itse muistan ko. laulusta vain alun eli: "uni tulee ulkoa/uni kysyy lasta/näkee lapsen kehdossa..."
Muuta en sitten enää muistakkaan. Äitini lauloi tätä tuutulaulua minulle kun olin pieni, mutta kun hän ei enää ole keskuudessamme en voi kysyä häneltäkään.
tietääkö kukaan "uni tulee ulkoa"
6
1662
Vastaukset
- Muistaja
Näin minulle on laulettu pienenä:
Uni tulee ulkoa
uni kysyy lasta
löytää lapsen kehdosta
siskon heijaamasta
uni hiljaa hyräilee
univirren säkeen:
tuuti tuuti aa-aa-aa-aa
pieni unten maille saa- Anonyymi
Kiitos!
- Kaapo123
tämä on Dagmar Kemilän sanoitus, sävel Heino Kaski, läytyy jostain kirjastosta
- gsdgsdg
Kuulostaa kauhuleffan nimeltä
- Diego.D.Kaski
Laulun nimi ei ole "uni tulee ulkoa" vaan "paska tulee sisältä."
- Anonyymi
Oma äiti laulanut näin:
Uni tulee ulkoa
Uni kysyy lasta
Löytää lapsen kehdosta
Äidin heijaamasta
Äiti hiljaa hyräilee
Univirren säkeet
Tuuti tuuti aa
Kulti satulinnansa
Päivä painuu mäkehen
Aa-aa, aa-aa, aa
Kehto heilahtaa
Lapsi nukahtaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445720
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253566Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1172789- 472488
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851- 291839
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201616- 321587
- 281530