Sain tällä viikolla lääkäriltä lähetteen fysioterapiaan niska-hartiaseudun ongelmien takia. En ole aikaisemmin käynyt, joten osaisiko joku neuvoa, mille fysioterapeutille täällä Porissa kannattaisi mennä? Hintakin saisi olla kohtuullinen, köyhä opiskelija kun olen ... mutta tärkeämpää on tietysti laatu, eihän huonosta kannata maksaa.
Kiitos jo etukäteen mahdollisista neuvoista!
Hyvä fysioterapeutti?
9
6585
Vastaukset
- Sökönä
Halpa ei varmaankaan ole, mut lääkäritalo Tapio Uusitalo. Kävin 10kertaa ja olen todella todella tyytyväinen. Äijä ei oo jäykkis vaan heittää läppää ja tietää asiansa!
- Luistelevat selkänikamat
on Juha-Pekka Kuusisto. Teljän fysiossa. Hoito on rauhallista ja parasta, mitä Porissa olen saanut. J-P on myös kiropraktikko ja hoitanut mm jenkkipalloilijoita ja jääkiekkoilijoita. Lääkärin lähetteellä saat vielä kela-osuudenkin takaisin. Valtiosillan korvalla kuukkarin puolella. Muistaakseni Riihikatu. Samassa firmassa on myöskin Jaska, joka on myöskin erittäin hyvä fysioterapeutti ja moelmmat antavat hyvät ohjeet itsehoitoa varten.
- ensin
Minulla oli viime kesänä sama ongelma.
Kävin ensin kiropraktikko Rinteen vastaanotolla (Valtakadun ja Pohjoispuiston risteyksessä).
Selkärangassa oli monta lukkotilaa ja olo helppasi yhdellä käynnillä.
Sen jälkeen otin 5 kertaa lihasten muokkaamista urheiluhieroja-fysioterapeutilta.
Näin minä pääsin ongelmasta.
Yksin hieronta ei riitä.- on hyvä
todella hyväksi koettu kiropraktikko. Suosittelen myös.
Muistaakseni ei ole näitä kela-korvauksen piiriin kuuluvia, vaan ns. kipupistehieroja. Kokemuksella kuitenkin suosittelen.
- Anonyymi
On tainnut fysioterapiasta kela korvaukset poistua vuoden alusta. Valtio säästää. Itse suosittelen fysioterapeutti/urheiluhieroja Lindroosia.
- Anonyymi
Paras kun ostaa köyden rautakaupasta ja hoitaa homman kotona
- Anonyymi
2006 aloitus,mitähän olisi vielä tänään?
- Anonyymi
Lepistö jyrki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733