seksiä vain

utelias

kerron alkuun tarinani..

yhdenillan jutusta kaikki lähti.. kummallakin tarkoitus siis pitää hauskaa, harrastaa seksiä. niin oletan.
kokemus oli mahtava ainakin mun mielestä. mies teki mahtavan vaikutuksen.. ja pyysin jälkeen päin numeroa yhteisen tutun kautta kysymällä. - mies antoi luvan antaa numeron.
sen jälkeen ollaan tavattu useita kertoja.
itsellä tunteet pelissä vahvasti mukana.

mies sanoi pelkäävänsä että haluan enempi, ja tokaisin siihen että eikö ole pääasia että itse tietää mitä haluaa, ja hän sanoi ettei tiedä eikä ole varma.
mitä tästä voi tulkita, alko kuulostaa kun haluaisi pelkkää seksiä mutta loppu hämää pahasti.
mies on siis seurusteleva..
ja mies olisi voinut kieltäytyä numeron antamisesta jo alussa, miksi halusi antaa?
miksi pelkää että haluan enempi jos ei itse tiedä mitä haluaa?
oletin että olisi vastannut että hänellä on jo nainen piste.

apua auttakaa..

18

1576

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MMies

Mikä ongelma?

• M40+

samantekevää mitä tommonen mies haluaa.

Petturi mikä petturi,epävakaa kaikissa suhteissaan veikkaan mä.

• Annoit varatulle. Mies halusi sinusta vakipanon ja sinä halusit vieraissavirkistäytyjän kokonaan itsellesi.

Kerropas, mikä miehen käytöksessä viittasi olettamukseen, että merkitsisit hänelle jotain enemmän? Puhelinnumero? Vakipanon pitäminenkin on kätevämpää, jos voi pitää yhteyttä.

Auttaisit parhaiten itseäsi, jos unohtaisit koko jutun.

• joo. asiaa.

Joo. Asiaa.

• regularM

itse varattuna miehenä olen toisinaan tilanteessa, jossa on käynyt tuuri.. No, joku ihana sielu on antanut pimppaa ja sitä haluaisi lisää. Mutta, kun itsellä on jo "vakipano" eli avopuoliso, ei osaa uudelle pimpalle juuri muuta sano kuin, älä nyt ala kuvitteleman mitään. Niin, kyllä minä olen silloin ihan oikeasti ihastunut uuteen pimpaan, mutta vain hetken - viikon taikka kaksi. Avopuoliso kuitenkin turvallisempi vaihtoehto hyvässä ja pahassa;)

• ap.

mutta entäs kun sitä jatkuu kuukausittain..??

ja miksi ei voi vain sanoa ettei halua enempää kun seksiä?
        mitä mies tarkoittaa kun sanoo ettei tiedä mitä haluaa??
        sitä kummastelen...

• regularM
        ap. kirjoitti:

mutta entäs kun sitä jatkuu kuukausittain..??

ja miksi ei voi vain sanoa ettei halua enempää kun seksiä?
        mitä mies tarkoittaa kun sanoo ettei tiedä mitä haluaa??
        sitä kummastelen...

Ei halua pahoittaa toisen mieltä. Ei siis halua antaa toiselle vääränlaista kuvaa tulevaisuudesta. Mies voi olla tilanteessa, jossa rakkaus kuollut.. mutta kiintymys ylittää uuden kiiman. Vaikka, mies onkin uudesta pimpasta innoissaan, hän torjuu halunsa uudesta ja vetoaa sisäiseen minäänsä - eli kiintymykseen. Mutta, aina silloin tällöin on kiva päästä uuden iholle;)

• Ei ummarra

Jätä se ja lopeta varattujen kanssa paneskelu.

• kysele typeriä...

tämä on Miehen logiikka palsta eikä mikään porttojen kokoontumispaikka

• ap.

jos et ymmärtäny viestin sisältöä kiteytän:

mitä mies tarkoittaa jos sanoo ettei tiedä mitä haluaa?

ja toiseksi miten määrittelet lutkan?

silläkö että naisella on haluja ja tunteita?

• Myönnä totuus
        ap. kirjoitti:

jos et ymmärtäny viestin sisältöä kiteytän:

mitä mies tarkoittaa jos sanoo ettei tiedä mitä haluaa?

ja toiseksi miten määrittelet lutkan?

silläkö että naisella on haluja ja tunteita?

Eikös sinulle ole asia selitetty jo moneen kertaan?

Mies sanoo ettei tiedä mitä haluaa, koska ei kehtaa sanoa
        suoraan, ettei halua sinulta muuta kuin seksiä. Hän pelkää
        että jos sanoo suoraan, sinä kuitenkin loukkaannut ja seksin
        saanti loppuu siihen. On siis seksin saannin kannalta turvallisempaa
        sanoa ettei tiedä mitä haluaa ja antaa sinun elätellä toiveita
        muustakin kuin seksistä.

Kuinka kauan aiot vielä samaa juttua kysellä? Niin kauan,
        että saat haluamasi kaltaisia kommentteja, joissa vakuutellaan,
        että mies on sinuun rakastunut ja elätte onnellisena
        yhdessä loppuelämänne?

• ensin mitä helvettiä tuo sun ' eikö ole pääasia että itse tietää mitä haluaa' heitto oikein loppupeleissä tarkoittaa. Mä ainakaan tietäis mitä helvettiä moiseen pitäis vastata / kommentoida.

• Tuollaisista kolmiodraamoista ei tule pidemmän päälle kuin ongelmia kaikille.

Nim. Kokemusta on.

• ole enää

moraalin rippeitäkään jäljellä? Muuten en voi ymmärtää sitä, että seotaan varattuihin ihmisiin.

Itse olen kolmekymppinen sinkkumies ja aina olen pitänyt siitä periaatteesta kiinni, että varattuihin ei seota. Tilaisuuksia on ollut, mutta tuollainen käyttäytyminen ei sovi minun maailmankuvaan.

• regularM

jos on tarvetta paritteluun, siten paritellaan. Varsinkin sinkun luulisi tietävän;)

• myös...
        regularM kirjoitti:

jos on tarvetta paritteluun, siten paritellaan. Varsinkin sinkun luulisi tietävän;)

sen että olemme ihmisiä ja meillä on moraalikoodisto olemassa, toisin kuin eläimillä.

Jos tuon unohdamme, niin meitä ei enää älykkäästä eläimestä erota mikään.

• Wastaaja

Se mies haluaa susta seksiä. Ei muuta.

Jos hän on sulle kerran ihan ääneen sanonutkin, että pelkää sun haluavan häneltä enemmän (kuin seksiä), niin se on varmasti totuus asiasta.

Jos sä kerran siitä enemmänkin tykkäilet, niin ei ehkä kannata haaskata aikaa enempää moiseen. Vaikuttaa aika munattomalta tyypiltä se mies, kun puhuu tolla tyylillä naiselle(!).

Se mies luult. toivoo sulta, että sä olet ap hyväksynyt teidän suhteenne nyt olemassaolevat ehdot, kun sinä/ te siihen lähditte.

Tolta vaikuttais ihan "mutu"- näkökulmalla.

• LK.

Sullakaan ei näytä olevan yhtään moraalia ja vaikutat olevan vielä helvetin tyhmäkin. Minkä helvetin takia täytyy varatun kanssa olla ja kuvitella jotain?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      394
      2812
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      76
      2229
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      112
      1775
    4. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      189
      1481
    5. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      77
      1472
    6. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1445
    7. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1437
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1323
    9. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1287
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1246
    Aihe