Kuljetushinta kontille?

LPP

Paljos suunnilleen maksaa kuljetus n.300km / yksi suunta?

Kuljetettava olis:

9m kontti, ei vaihtolavakiskoja, eikä tartuntoja, apurunko on! Että hiiappi pitäis vissii olla ja pitkä nupin alusta tai puolikas. Kuopion seudulta olis lastaus.

3

13227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jupsansaa

Ite siirrättäisin hiabiautolla. Jos löytyy, niin puolikkaalla missä järeä nosturi noin 50tm nosturi riittää nostamaan 9m kontin pokkarekan pokkauksen taakse. Tai sitten normi nosturiauto täysperävaunu, harvoin isoissa nosturiautoissa on yli 7m lavaa, joten tulisi aika reilu peräylitys. Meilläpäin taksat nosturinajosta 80e/h alkavalta tunnilta ja 1,5e/km. Tietty kannattaa etsiä firmaa jolta kuorma tulisi vaikka paluukuormana.

• menossa

Taitaa pelkällä kuorma-autolla ajoneuvon 12 metrin maksimipituus ylittyä, kun on se nosturikin. Pokkarekalla menee komeesti. Yleensä noissa nosturihommissa veloitetaan joka tapauksessa edestakainen hinta, eli maksat tyhjänä ajosta jollet itse järjestä paluukuormaa. Voit siis yhtä hyvin kysellä autoa myös määräpaikkakunnalta. Tampereelta löytyy esim Kuljetusliike Maijalasta 60 tonnimetrin nosturilla oleva auto, jos sinne suuntaan kontti on menossa (ajattelin vaan kun toi matka aika hyvin täsmäis). Kyllä sen kipon kuitenkin parilla tuhannella eurolla siitä pitäis se 300 km heilahtaa.

En tiedä mitä sopivan trukin tai muun nostolaitteen vuokraaminen paikalle molempiin päihin maksaa, mutta jos kontti vaan ei liian korkea ole, voi sen kuljetuksen osuuden jonkun puolikkaan kyydissä saada muutamalla satasellakin.

• maijalassa siis

.-.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      904
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 55
      725
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      43
      694
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      654
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      640
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38