Niin, siinä se tulikin. Toki naisellisuus on katsojan silmässä mutta onko jotain yleisiä piirteitä mikä tekee naisen miehen mielestä naiselliseksi?
Suurimmassa osassa deitti-ilmoituksista miehet etsivät naisellista naista ja jäin miettimään että mitä se pitää sisällään.
mikä tekee naisesta
14
1902
Vastaukset
Se nyt vaan on jotain sisäsyntyistä, joka huokuu joidenkin naisten olemuksesta. Älkäänkö kukaan sitä sekoittako kanamaisuuteen.
Tai no, näkyyhän se ulkönäöstäkin, pukeutumisesta, kävelytyylistä, tavasta puhua ja käyttäytyä, elämänarvoista jne.....sillä varmaan sitä, että nainen on selkeästi nainen ulkonäöltään ja ruumiinrakenteestaan sekä feministinen ajattelumalli loistaa poissaolollaan.
- tytteli78
Minua on monesti kutsuttu naiselliseksi, jo teininä...
Olen toki naisellisen näköinen, hoikka ja siro ruumiinrakenteeltani, mutta minulle on sanottu että liikkeissäni on jotain kissamaista. En tiedä johtuneeko siitä että tanssin aikoinani balettia... voi jopa olla.
Naisellinen olen varmaan siinäkin mielessä, että odotan mieheltä herrasmiesmäistä käytöstä, kuten tarjoamista ravintolassa, oven avaamista, painavien laukkujen kantamista ja muutenkin hyvää käytöstä, joka ei sisällä esim. syljeskelyä tai kiroilua edessäni.
Itse en myöskään kiroile paljoam ja jos kiroilen niin vain tyttöystävien kuullen.
Pukeudun myös paljon naisellisemmin kuin 99% suomalaisista naisista, mikä johtunee siitä, että olen asunut vuosikymmenen ulkomailla ja pukeutumis tyylini on muuttunut. En ole kuitenkaan varsinaisesti hameita käyttävä, enimmäkseen käytän farkkuja, mutta niiden kanssa seksikkäitä korkeita korkoja. Pukeudun kyllä aika tavalliseen toppatakkiin, mutta sen kanssa käytän söpöä turkislakkia... jne...mies on luonnollisesti sit kaiken tuon sun mainitseman vastakohta. Perkele, tässähän on pullat varsin hyvin uunissa :-)
- kaikille naisille
me 99 % jäämmekin ihmettelemään kissamaisuutesi, kanilakkisi, farkkujesi, korkeitten korkojesi ja vain tyttöystävien kuullen tapahtuvien kiroilujesi luomaa yksilöllistä 1%:n naisellisuuttasi.
Ihan kuin olisimme nähneet sinut...jossain... - minämä
kaikille naisille kirjoitti:
me 99 % jäämmekin ihmettelemään kissamaisuutesi, kanilakkisi, farkkujesi, korkeitten korkojesi ja vain tyttöystävien kuullen tapahtuvien kiroilujesi luomaa yksilöllistä 1%:n naisellisuuttasi.
Ihan kuin olisimme nähneet sinut...jossain...hyvä :D
- nainen33v
urheilullinen, hoikka mutten siro keijukainen, kiroilen paljon, puhun avoimesti seksistä, pukeudun vaihtelevasti, välillä tuulipukuun, välillä korkosaapikkaisiin, ihan mikä olotila sattuu olemaan.
En odotan mieheltä ovien avaamista ym herrasmiespaskaa. Saan oveni itsekin auki. Vaihdan itse autooni öljyt ja renkaan, osaan tehdä pikkuremonttejakin.
Siinä se oli minun naisellisuuteni. Aika vähäinen.
- naisiakin
Murjaisitpa vaikean kysymyksen. Minusta naisellisuutta on yhtä montaa lajia kuin naisiakin ja jokaisella naisella pitäisi olla oikeus määritellä mitä käsite pitää sisällään. Deitti- ilmoituksissa naisellisuus tarkoittaa yleensä barbi- ulkonäköä, alistuvuutta, passiivisuutta, epäitsenäisyyttä, sovinnaisuutta , halua miellyttää miestä ja olla tämän käytettävissä. Valitettavasti naisellisia naisia etsivät eivät yleensä etsi ihmistä vaan nukkea.
- itsetunto
on kutakuinkin kohdallaan, niin hän on automaattisesti naisellinen.
Naisellisuus onkin enemmän henkilöstä huokuvaa vetovoimaa (karismaa) kuin tiettyjä ulkoisia piirteitä.
Oman minuutensa löytänyt itsevarma nainen on aina naisellinen. Toki siisteys ja huoliteltu olemus kuuluvat myös naisellisuuteen. - JasminTea
Voikun useammat miehet olisivat tahan vastanneet.
Harmittavan usein olen itse vaistonnut sellaisia pullantuoksu-unelmia tata sanaa kaytettaessa... - kaikkea.
Joku tuossa jo ehtikin laittaa, että itsetunto kohdallaan tekee naisesta kuin naisesta naisellisen. Olen tästä samaa mieltä. Kun nainen tietää mitä haluaa ja uskaltaa toteuttaa halujaan, hän on ilman muuta naisellinen.
jos sitä yrittää määritellä oman näkemisensä kautta, minulle tulee ensimmäisenä mieleen liike. Naisellinen nainen liikkuu kauniisti ja jotenkin hallitusti. Siihen minä erityisesti ihastuin ensitapaamisella nykyisessä naisystävässäni.
Toinen asia on pukeutuminen. Sitä en osaa määritellä mihinkään vaatteisiin, vaan enemmänkin ihmiselle sopivaan tyyliin. Toiselle sopivat hameet ja käsilaukut, toinen taas on parhaimmillaan farkuissa ja ulkoilutakissa. Tämä riippuu paljon siitä mitä nainen mieluiten tekee ja miten hänen vaatteidensa pitää siinä palvella.
Kolmas asia tulee esiin lähemmissä suhteissa. Minusta nainen saa olla feministi tai mitä vain muuta ajatuksiltaan, kunhan hänellä on perustelunsa mielipiteilleen. Siitä tulee itseä kunnioittava tapa ajatella ja riittävä itsetunto myös seksistä nauttimiseen. Parhaimmillaan nainen on seksissä kun hän tietää mistä nauttii ja osaa nauttia. Mies on hyvä apuväline siinä, mutta häntä voi kohdella myös ihmisenä siinä ohella. Silloin homma toimii.
Naisellisuutta ei mitenkään vähennä se, että nainen osaa ja tekee. Öljynvaihto autoon tai puiden kaataminen tarvittaessa tekevät minusta muutenkin kiinnostavasta naisesta vielä kiehtovamman. Rikon itsekin joitain rajoja perinteisten sukupuoliroolien välillä, joten tietysti se on ihannenaiselleni suotavaa.- ajateltua asiaa
naisellisuuden syvimmästä olemuksesta.
Pari huomiota vielä elävästä elämästä: tapasin kerran vuosia sitten aivan ohimennen ratikkapysäkillä naisen, josta huokui erityistä vetovoimaa ja naisellisuutta, vaikka hän olikin pukeutunut vähän epäsiististi ja hiuksetkin olivat laittamattomat.
Silti vain hetken kestänyt kohtaaminen vei melkein jalat alta.
Toiseksi: kun nainen on rakastunut, on hän mielestäni hyvin naisellinen ja muutenkin mukava katseltava. - tästä
vastauksesta.
Tosin mun mielestä ihmisyydessä ei ole olennaista miehisyys/naisellisuus. Turhia roolimalleja jotka kahlitsevat ihmisten elämää.
- parhaiten
Kannattaisi kysyä dragqueeneilta. Ne tietävät eniten naisellisuudesta ja heillä on myös eniten miesihailijoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l4273010Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata792310Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1161848Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1931527- 771502
- 271477
- 1091455
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva201358Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411321- 801307