Heippa tyttövauvojen vanhemmat. Tyksissä neuvoivat ettei tyttövauvan alapäätä tarvitsisi pestä häpyhuulien välistä, että puhdistuu riittävästi luonnostaan, kunhan muuten pidetään hygieniasta huolta. Asia on kuitenkin alkanut arveluttaa. Miten te teette? Riittääkö normaali alapään pesu vaippojen yhteydessä vai kuuluisiko tarkemmin varovasti puhdistaa?
Tyttövauvan hygienia
6
1292
Vastaukset
- liikaa.
Vesipesu aina kakan jälkeen ja aamuin illoin. Pelkän pissavaipan vaidon yhteydessä ei tarvitse pestä.
- Pesukarhut
Me ollaan varovasti "huljuteltu" kakka pois häpyhuulten välistä, sillä sitä menee sinne joskus tosi paljon. Kylvyssä pestään joskus kasvojen pyyhintään tarkoitetuilla vanulapuilla alapäätä, mutta erittäin hellävaraisesti.
- Elfarran
ne tosiaan sanoo, ettei sieltä sais mennä pesemään/puhdistamaan, mutta pakkohan se on jo kakankin takia.
Itse olen varovasti pyyhkäissyt jos ei ole huuhtelemalla tullut siistiksi. - hyvä apu
itse olen välillä pyllyn pesun jälkeen pyyhkäissyt häpyhuulten välistä ihoöljyllä suihkautetulla vanulapulla , jos näyttää ettei lähtenyt pesulla puhtaaksi. Ei ainakaan kuivata limakalvoa.
- neuvottiin
neuvolassa.
- Anonyymi
neuvottiin kirjoitti:
neuvolassa.
Pesetkö sä neuvolassa alapään mielenkiintoista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1476822Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142508Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471720Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141401Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891252- 711107
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271049- 63976