Heippa tyttövauvojen vanhemmat. Tyksissä neuvoivat ettei tyttövauvan alapäätä tarvitsisi pestä häpyhuulien välistä, että puhdistuu riittävästi luonnostaan, kunhan muuten pidetään hygieniasta huolta. Asia on kuitenkin alkanut arveluttaa. Miten te teette? Riittääkö normaali alapään pesu vaippojen yhteydessä vai kuuluisiko tarkemmin varovasti puhdistaa?
Tyttövauvan hygienia
6
1352
Vastaukset
- liikaa.
Vesipesu aina kakan jälkeen ja aamuin illoin. Pelkän pissavaipan vaidon yhteydessä ei tarvitse pestä.
- Pesukarhut
Me ollaan varovasti "huljuteltu" kakka pois häpyhuulten välistä, sillä sitä menee sinne joskus tosi paljon. Kylvyssä pestään joskus kasvojen pyyhintään tarkoitetuilla vanulapuilla alapäätä, mutta erittäin hellävaraisesti.
- Elfarran
ne tosiaan sanoo, ettei sieltä sais mennä pesemään/puhdistamaan, mutta pakkohan se on jo kakankin takia.
Itse olen varovasti pyyhkäissyt jos ei ole huuhtelemalla tullut siistiksi. - hyvä apu
itse olen välillä pyllyn pesun jälkeen pyyhkäissyt häpyhuulten välistä ihoöljyllä suihkautetulla vanulapulla , jos näyttää ettei lähtenyt pesulla puhtaaksi. Ei ainakaan kuivata limakalvoa.
- neuvottiin
neuvolassa.
- Anonyymi
neuvottiin kirjoitti:
neuvolassa.
Pesetkö sä neuvolassa alapään mielenkiintoista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 573773
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.463177Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1532959Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,422833SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.752416Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s621921Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a231898Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1281786- 871202
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai681180