Onko kukaan pitäny häitä Lappeen Ruustinnassa? Ja jos, minkäkokoiset häät oli kyseessä? Tai muita juhlia, olisiko millainen häidenviettopaikka? Hieman reilut 100 hengen häät olisi kyseessä. Laittakaa kokemuksia kyseisestä paikasta, onko ruoka maittavaa, ym. !
Lappeen Ruustinna
3
2227
Vastaukset
- ollut
ruustinna on melko pieni paikka häille,mutta kyllä sinne taitaa juuri tuo sata ihmistä mahtua.Ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi.
- naimisiin?
Ruustinnan sivuilla mainitaan, että sinne mahtuu 200 henkeä! Sitä vain mietin että kuinka niitä saleja saadaan sitten yhdisteltyä, ettei osa porukasta ole jossain omassa "kopperossaan"...
- ollut
naimisiin? kirjoitti:
Ruustinnan sivuilla mainitaan, että sinne mahtuu 200 henkeä! Sitä vain mietin että kuinka niitä saleja saadaan sitten yhdisteltyä, ettei osa porukasta ole jossain omassa "kopperossaan"...
vieraana. Kokemus ei ollut mitenkään erityisen mukava. Henkilökunta (emäntä?) oli jotenkin tyly. Tanssilattia on aika pieni, mahtuu tanssimaan noin 10 paria, jos oikein survoo. Joo ruoka oli kyllä ihan hyvää. Hankalaa paikassa on myös se, että kaikki vieraat istuu eri huoneissa. Ei ollut kivaa, kun morsiammen isä piti jossain puhetta, mutta mitään ei nähnyt. 100 hengelle ruoat ja ruokaviini maksaa yli 3000. (Saattoi olla jopa 4000€) Paikkahan on sinänsä kiva, ettei juuri tarvitse koristella ja se on lähellä keskustaa.
Jos halusit suosituspuheita, niin sitä en tee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481