Ei uskoisi noita tienpäällä nysvääviä kädettömiä katsellessa, että maamme on tuottanut näin paljon hyviä rallikuskeja. Etenkin moottoritielle liittymisen vaikeutta suurimmalle osalle autoilijoista jaksan aina ihmetellä.
Suomalaiset rallikuskit
3
678
Vastaukset
- qwerty15
Helppohan sinne on liittyä, jos kaahaa moottoritietä kovempaa, mutta se on väärä tapa. Oikea tapa on tulla hieman moottoritietä hiljempaa ja peilistä katsoa, odottaa ja kääntää vieruskaverin taakse.
Vain ajotaidottomat tulevat rampista täysiä moottoritieläisiä ohitellen. Mutta pakko kai se niin on tehdä kun ei osaa ottaa huomioon takaa tulevia.mutta entäs ne jotka ajaa 60km/h kiihdytyskaistan päähän, ja jää siihen ihmettelemään kun kunaan ei anna tilaa? itse kyllä ymmärrän jos täyteen lastattu rekka ei kiihdy.
entäs sitten sankarit jotka ajaa 60km/ kiihdytys kaistan puoleenväliin, ja sitten kaasu pohjassa kiihdyttää väliin, niin että justiin kerkeää ennen kun kihdytyskaista loppuu? siinä on vanhalla diesel mersulla (tms. hitaastikiihtyvällä ropposella) tuleva kaveri ihmeissään, ku pitäs saada se 110km/h sujuvaan liittymiseen, mutta suorituskyky riittää hädintskin 75km/h. ja vaan sen takia että ei päässy kiihdyttämään kunnolla kun joku nysväs edessä, eikä halunnut itte vetää sitä rampin alkupäätä 20km/h että sais tarpeeks tilaa sinne auton etupuolelle.jannetin82 kirjoitti:
mutta entäs ne jotka ajaa 60km/h kiihdytyskaistan päähän, ja jää siihen ihmettelemään kun kunaan ei anna tilaa? itse kyllä ymmärrän jos täyteen lastattu rekka ei kiihdy.
entäs sitten sankarit jotka ajaa 60km/ kiihdytys kaistan puoleenväliin, ja sitten kaasu pohjassa kiihdyttää väliin, niin että justiin kerkeää ennen kun kihdytyskaista loppuu? siinä on vanhalla diesel mersulla (tms. hitaastikiihtyvällä ropposella) tuleva kaveri ihmeissään, ku pitäs saada se 110km/h sujuvaan liittymiseen, mutta suorituskyky riittää hädintskin 75km/h. ja vaan sen takia että ei päässy kiihdyttämään kunnolla kun joku nysväs edessä, eikä halunnut itte vetää sitä rampin alkupäätä 20km/h että sais tarpeeks tilaa sinne auton etupuolelle....tekee juuri näin....."itte vetää sitä rampin alkupäätä 20km/h että sais tarpeeks tilaa sinne auton etupuolelle."
Nikä ongelma on tehdä itsellensä se kiihdytystila? Minä en ainakaan edes yritä roikkua toisen puskurissa rampilla, eihän sitä tosiaan tiedä, liittyykö se vai lyökö liinat kii... siinä sit oltais prkl......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449101
- 785572
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384044- 543543
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543372Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme283228- 452470
- 342012
- 2121778