Suomalaiset rallikuskit

nyyhkali

Ei uskoisi noita tienpäällä nysvääviä kädettömiä katsellessa, että maamme on tuottanut näin paljon hyviä rallikuskeja. Etenkin moottoritielle liittymisen vaikeutta suurimmalle osalle autoilijoista jaksan aina ihmetellä.

3

722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwerty15

      Helppohan sinne on liittyä, jos kaahaa moottoritietä kovempaa, mutta se on väärä tapa. Oikea tapa on tulla hieman moottoritietä hiljempaa ja peilistä katsoa, odottaa ja kääntää vieruskaverin taakse.

      Vain ajotaidottomat tulevat rampista täysiä moottoritieläisiä ohitellen. Mutta pakko kai se niin on tehdä kun ei osaa ottaa huomioon takaa tulevia.

      • mutta entäs ne jotka ajaa 60km/h kiihdytyskaistan päähän, ja jää siihen ihmettelemään kun kunaan ei anna tilaa? itse kyllä ymmärrän jos täyteen lastattu rekka ei kiihdy.

        entäs sitten sankarit jotka ajaa 60km/ kiihdytys kaistan puoleenväliin, ja sitten kaasu pohjassa kiihdyttää väliin, niin että justiin kerkeää ennen kun kihdytyskaista loppuu? siinä on vanhalla diesel mersulla (tms. hitaastikiihtyvällä ropposella) tuleva kaveri ihmeissään, ku pitäs saada se 110km/h sujuvaan liittymiseen, mutta suorituskyky riittää hädintskin 75km/h. ja vaan sen takia että ei päässy kiihdyttämään kunnolla kun joku nysväs edessä, eikä halunnut itte vetää sitä rampin alkupäätä 20km/h että sais tarpeeks tilaa sinne auton etupuolelle.


      • jannetin82 kirjoitti:

        mutta entäs ne jotka ajaa 60km/h kiihdytyskaistan päähän, ja jää siihen ihmettelemään kun kunaan ei anna tilaa? itse kyllä ymmärrän jos täyteen lastattu rekka ei kiihdy.

        entäs sitten sankarit jotka ajaa 60km/ kiihdytys kaistan puoleenväliin, ja sitten kaasu pohjassa kiihdyttää väliin, niin että justiin kerkeää ennen kun kihdytyskaista loppuu? siinä on vanhalla diesel mersulla (tms. hitaastikiihtyvällä ropposella) tuleva kaveri ihmeissään, ku pitäs saada se 110km/h sujuvaan liittymiseen, mutta suorituskyky riittää hädintskin 75km/h. ja vaan sen takia että ei päässy kiihdyttämään kunnolla kun joku nysväs edessä, eikä halunnut itte vetää sitä rampin alkupäätä 20km/h että sais tarpeeks tilaa sinne auton etupuolelle.

        ...tekee juuri näin....."itte vetää sitä rampin alkupäätä 20km/h että sais tarpeeks tilaa sinne auton etupuolelle."

        Nikä ongelma on tehdä itsellensä se kiihdytystila? Minä en ainakaan edes yritä roikkua toisen puskurissa rampilla, eihän sitä tosiaan tiedä, liittyykö se vai lyökö liinat kii... siinä sit oltais prkl......


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1671
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1169
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      193
      930
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      888
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe