Osaako kukaan kertoa, mistä löytäisin malleja kartongista tehtäviin joulutonttuihin ja joulupukkiin ja sellaisiin? Minulla oli kivat mallit käsikkäin tanssivista tyttö- ja poikatontuista, kepin ja lyhdyn kanssa kulkevasta jopulupukista sekä mahallaan makoilevista tontuista, mutta johonkin olen ne hukannut :( Olis tosi kiva, jos joku osais neuvoa...
pahvisia joulutonttuja
apua!?
3
1697
Vastaukset
askartelu kaupoissa on muutamalla eurolla myytävänä omaksi kaikenlaisia kartonki ja paperi malleja. itse olen ostanut omat ikkuna koristeet jo monta vuotta askartelu kaupoista ja kehuttuja on ollut joka vuosi kaikissa kaupoissa ei välttämättä ehkä ole mutta kysyvä ei tieltä eksy jotenka rohkeasti vain kysymään.
kartonki arkkikaan ei kovin paljoa maksa ja itse tehtyna sitä arvostaa eniten.- krista29
Tiimarin sivulla ainaskin on pari tonttu ohejetta!!
- pihavaris'
Johonkin kokoukseen Heinäluoma ei tullut. Hänen tilallaan oli pahvinen kokokuva. Jos se Pahviluoma olisi käytettävissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971625- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 81689
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661