marangoni renkaat

rengas myyjä

ei kannata ostaa marangooni renkaita italiassa tehdyt heikot makarooni renkaat

15

6441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rengas riittää

      Jos ajelee talvinopeutta 80 km/h. Testijumbokin riittä aivan hyvin tavalliselle autoilijalle.
      Mutta jos ajaa kovaa ja/tai 50-100 tkm vuodessa, niin silloin kannattaa katsoa homma tarkkaan ja valita rengas parhaiden ominaisuuksien mukaan.
      Marangooneillakin pärjää varmasti talven yli.
      Vai eikö kilpaileva rengas mene kaupaksi ?

      • missä testissä

        marangonin meteogrip e vuoden 2005 päivitysmalli olisi ?

        Suomalaisten rengaslehtien testit ovat osanneet pelon sekaisin tuntein karsia marangonit pois testattavien joukosta , on testattu ns. merkkirenkaita ja vertailun vuoksi otettu pari selkeää ns. halppisrengasta mukaan ?

        Missä on tähän näiden kahden luokan väliin sijoittuvat rengasvalmistajat kuten esim marangoni ja barum jotka ovat kaukana halppisrenkaiden tasosta ?


      • mitään linkkiä
        missä testissä kirjoitti:

        marangonin meteogrip e vuoden 2005 päivitysmalli olisi ?

        Suomalaisten rengaslehtien testit ovat osanneet pelon sekaisin tuntein karsia marangonit pois testattavien joukosta , on testattu ns. merkkirenkaita ja vertailun vuoksi otettu pari selkeää ns. halppisrengasta mukaan ?

        Missä on tähän näiden kahden luokan väliin sijoittuvat rengasvalmistajat kuten esim marangoni ja barum jotka ovat kaukana halppisrenkaiden tasosta ?

        Sen sijaan luetun ymmärtämistä voisi tehostaa.
        "mikä tahansa rengas" ei käsitykseni mukaan viittaa mitenkään marangooniin vaan on kylmä toteamus eli "holotna bravda" asiasta.
        Ja sitä paitsi vain yhden ihmisen mielipide.


    • Minusta hyvät

      Italialaiset renkaat kyllä ovat, mutta mielestäni hyvät. Nastat talvirenkaissa on todella hyvät ja renkaat ovat pitävät, itsellä alla jo 2 vuotta marangonit. Uusi malli 4-ice on todella hyvä ajella! Kyllä mielestäni nämä oli hyvä ostos ! On myös kehuttu renkaita jäärata testeissä! Jos rengas myyjällä kauppa ei muuten käy niin alahan sieki myymään marangonia!!

      • 4-ice

        Se on sitä POWERIA!

        Täällä käsivaressa ajeleva neitokainen on sitä miltä että rengas on huippu hyvä!
        On tullu kokeiltua muitakin renkaita ( muka test voittajia) ja paskat, tämä rengas tietää miten käyttäydytään lumella ja jäällä!
        Ops! ajan noin 280 km pv ja tiet on täynnä lunta ja jäätä.. 4-ice marangonin ansiosta saan ajaa turvallisesti aina a- paikasta b paikkaan! Ja mikä parasta hinta ja laatusuhde on täsmälleen kohdallaan ;)

        Kokkeilehan sieki , niin ymmärrät hyvän päälle


      • Hakkaa-aalle
        4-ice kirjoitti:

        Se on sitä POWERIA!

        Täällä käsivaressa ajeleva neitokainen on sitä miltä että rengas on huippu hyvä!
        On tullu kokeiltua muitakin renkaita ( muka test voittajia) ja paskat, tämä rengas tietää miten käyttäydytään lumella ja jäällä!
        Ops! ajan noin 280 km pv ja tiet on täynnä lunta ja jäätä.. 4-ice marangonin ansiosta saan ajaa turvallisesti aina a- paikasta b paikkaan! Ja mikä parasta hinta ja laatusuhde on täsmälleen kohdallaan ;)

        Kokkeilehan sieki , niin ymmärrät hyvän päälle

        Marangonit on alla. Ihan paskat. Vaihtoon menee. Ajovakaus oli aiemmilla Goodyeareilla aivan toista luokkaa. Ajotuntuntumaa voisi kuvailla hyvin sanalla "levoton". Olen joutunut laskemaan ajonopeutta noin 10 km/h. Niillä ei kerta kaikkiaan uskalla ajaa yhtä reippaasti kuin aiemmilla Goodeilla. Autona pikkuauto ja 155:n makaronit.

        Never again!


      • Sssöö
        Hakkaa-aalle kirjoitti:

        Marangonit on alla. Ihan paskat. Vaihtoon menee. Ajovakaus oli aiemmilla Goodyeareilla aivan toista luokkaa. Ajotuntuntumaa voisi kuvailla hyvin sanalla "levoton". Olen joutunut laskemaan ajonopeutta noin 10 km/h. Niillä ei kerta kaikkiaan uskalla ajaa yhtä reippaasti kuin aiemmilla Goodeilla. Autona pikkuauto ja 155:n makaronit.

        Never again!

        Onko kyseessä siis tyyppi vika, itse ostin juuri marangoni meteo grip e ja täristää ja heiluu 90km/h vauhdissa, ratti ei täristä, vaan toisella tavalla heiluu.. Vai voisiko olla jossain muussa vikaa?


      • ???
        Sssöö kirjoitti:

        Onko kyseessä siis tyyppi vika, itse ostin juuri marangoni meteo grip e ja täristää ja heiluu 90km/h vauhdissa, ratti ei täristä, vaan toisella tavalla heiluu.. Vai voisiko olla jossain muussa vikaa?

        Näköjään mahdollisesti vanteet kierot, osaatteko sanoa kuinka nopeasti kiero vanne vahingoittaa uutta rengasta?


      • Help99
        ??? kirjoitti:

        Näköjään mahdollisesti vanteet kierot, osaatteko sanoa kuinka nopeasti kiero vanne vahingoittaa uutta rengasta?

        Eikö kukaan osaa vastata?


      • ei mikään specci
        Help99 kirjoitti:

        Eikö kukaan osaa vastata?

        Kuinka kiero se on? huonolla tuurilla se voi hajottaa renkaan jo parilla kilometrillä. Jos vanteessa on vain pientä heittoa voi se kestää läpi kesänki/ talvenki ennen kuin renkaasta näkeen sen vaurioituneen. Syytä olisi käydä rengasliikkeesä tarkistamassa asia?


      • niipä
        Hakkaa-aalle kirjoitti:

        Marangonit on alla. Ihan paskat. Vaihtoon menee. Ajovakaus oli aiemmilla Goodyeareilla aivan toista luokkaa. Ajotuntuntumaa voisi kuvailla hyvin sanalla "levoton". Olen joutunut laskemaan ajonopeutta noin 10 km/h. Niillä ei kerta kaikkiaan uskalla ajaa yhtä reippaasti kuin aiemmilla Goodeilla. Autona pikkuauto ja 155:n makaronit.

        Never again!

        Marangonin uusi malli on kyllä todettu paremmaksi kuin vanha. Onkohan sinulla alla se vanhempi malli? uudella 4 -ice mallilla ei kyllä ole ollut moitteita.


      • Help?
        ei mikään specci kirjoitti:

        Kuinka kiero se on? huonolla tuurilla se voi hajottaa renkaan jo parilla kilometrillä. Jos vanteessa on vain pientä heittoa voi se kestää läpi kesänki/ talvenki ennen kuin renkaasta näkeen sen vaurioituneen. Syytä olisi käydä rengasliikkeesä tarkistamassa asia?

        Nyt on vaihdettu renkaat ja vanteet, silti täristää, missä muualla voisi olla vika??


    • Anonyymi

      Hyvät on 4 vuotta ajettu ei moitteen sanaakaan.Kyllä nyt on ajajassa tai ajopelissä vikaa Eihän kaikista tule talviautoilijoita vaikka olisi millaset rekat alla.Maragoneilla pärjää kuten muillakin ,jäitä hattuun .

      • Anonyymi

        Bravo, 11 vuotta vanhaan ketjuun kertomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bravo, 11 vuotta vanhaan ketjuun kertomaan.

        Hänellä on ainakin kokemusta👍


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      456
    Aihe