ei kannata ostaa marangooni renkaita italiassa tehdyt heikot makarooni renkaat
marangoni renkaat
15
6119
Vastaukset
- rengas riittää
Jos ajelee talvinopeutta 80 km/h. Testijumbokin riittä aivan hyvin tavalliselle autoilijalle.
Mutta jos ajaa kovaa ja/tai 50-100 tkm vuodessa, niin silloin kannattaa katsoa homma tarkkaan ja valita rengas parhaiden ominaisuuksien mukaan.
Marangooneillakin pärjää varmasti talven yli.
Vai eikö kilpaileva rengas mene kaupaksi ?- missä testissä
marangonin meteogrip e vuoden 2005 päivitysmalli olisi ?
Suomalaisten rengaslehtien testit ovat osanneet pelon sekaisin tuntein karsia marangonit pois testattavien joukosta , on testattu ns. merkkirenkaita ja vertailun vuoksi otettu pari selkeää ns. halppisrengasta mukaan ?
Missä on tähän näiden kahden luokan väliin sijoittuvat rengasvalmistajat kuten esim marangoni ja barum jotka ovat kaukana halppisrenkaiden tasosta ? - mitään linkkiä
missä testissä kirjoitti:
marangonin meteogrip e vuoden 2005 päivitysmalli olisi ?
Suomalaisten rengaslehtien testit ovat osanneet pelon sekaisin tuntein karsia marangonit pois testattavien joukosta , on testattu ns. merkkirenkaita ja vertailun vuoksi otettu pari selkeää ns. halppisrengasta mukaan ?
Missä on tähän näiden kahden luokan väliin sijoittuvat rengasvalmistajat kuten esim marangoni ja barum jotka ovat kaukana halppisrenkaiden tasosta ?Sen sijaan luetun ymmärtämistä voisi tehostaa.
"mikä tahansa rengas" ei käsitykseni mukaan viittaa mitenkään marangooniin vaan on kylmä toteamus eli "holotna bravda" asiasta.
Ja sitä paitsi vain yhden ihmisen mielipide.
- Minusta hyvät
Italialaiset renkaat kyllä ovat, mutta mielestäni hyvät. Nastat talvirenkaissa on todella hyvät ja renkaat ovat pitävät, itsellä alla jo 2 vuotta marangonit. Uusi malli 4-ice on todella hyvä ajella! Kyllä mielestäni nämä oli hyvä ostos ! On myös kehuttu renkaita jäärata testeissä! Jos rengas myyjällä kauppa ei muuten käy niin alahan sieki myymään marangonia!!
- 4-ice
Se on sitä POWERIA!
Täällä käsivaressa ajeleva neitokainen on sitä miltä että rengas on huippu hyvä!
On tullu kokeiltua muitakin renkaita ( muka test voittajia) ja paskat, tämä rengas tietää miten käyttäydytään lumella ja jäällä!
Ops! ajan noin 280 km pv ja tiet on täynnä lunta ja jäätä.. 4-ice marangonin ansiosta saan ajaa turvallisesti aina a- paikasta b paikkaan! Ja mikä parasta hinta ja laatusuhde on täsmälleen kohdallaan ;)
Kokkeilehan sieki , niin ymmärrät hyvän päälle - Hakkaa-aalle
4-ice kirjoitti:
Se on sitä POWERIA!
Täällä käsivaressa ajeleva neitokainen on sitä miltä että rengas on huippu hyvä!
On tullu kokeiltua muitakin renkaita ( muka test voittajia) ja paskat, tämä rengas tietää miten käyttäydytään lumella ja jäällä!
Ops! ajan noin 280 km pv ja tiet on täynnä lunta ja jäätä.. 4-ice marangonin ansiosta saan ajaa turvallisesti aina a- paikasta b paikkaan! Ja mikä parasta hinta ja laatusuhde on täsmälleen kohdallaan ;)
Kokkeilehan sieki , niin ymmärrät hyvän päälleMarangonit on alla. Ihan paskat. Vaihtoon menee. Ajovakaus oli aiemmilla Goodyeareilla aivan toista luokkaa. Ajotuntuntumaa voisi kuvailla hyvin sanalla "levoton". Olen joutunut laskemaan ajonopeutta noin 10 km/h. Niillä ei kerta kaikkiaan uskalla ajaa yhtä reippaasti kuin aiemmilla Goodeilla. Autona pikkuauto ja 155:n makaronit.
Never again! - Sssöö
Hakkaa-aalle kirjoitti:
Marangonit on alla. Ihan paskat. Vaihtoon menee. Ajovakaus oli aiemmilla Goodyeareilla aivan toista luokkaa. Ajotuntuntumaa voisi kuvailla hyvin sanalla "levoton". Olen joutunut laskemaan ajonopeutta noin 10 km/h. Niillä ei kerta kaikkiaan uskalla ajaa yhtä reippaasti kuin aiemmilla Goodeilla. Autona pikkuauto ja 155:n makaronit.
Never again!Onko kyseessä siis tyyppi vika, itse ostin juuri marangoni meteo grip e ja täristää ja heiluu 90km/h vauhdissa, ratti ei täristä, vaan toisella tavalla heiluu.. Vai voisiko olla jossain muussa vikaa?
- ???
Sssöö kirjoitti:
Onko kyseessä siis tyyppi vika, itse ostin juuri marangoni meteo grip e ja täristää ja heiluu 90km/h vauhdissa, ratti ei täristä, vaan toisella tavalla heiluu.. Vai voisiko olla jossain muussa vikaa?
Näköjään mahdollisesti vanteet kierot, osaatteko sanoa kuinka nopeasti kiero vanne vahingoittaa uutta rengasta?
- Help99
??? kirjoitti:
Näköjään mahdollisesti vanteet kierot, osaatteko sanoa kuinka nopeasti kiero vanne vahingoittaa uutta rengasta?
Eikö kukaan osaa vastata?
- ei mikään specci
Help99 kirjoitti:
Eikö kukaan osaa vastata?
Kuinka kiero se on? huonolla tuurilla se voi hajottaa renkaan jo parilla kilometrillä. Jos vanteessa on vain pientä heittoa voi se kestää läpi kesänki/ talvenki ennen kuin renkaasta näkeen sen vaurioituneen. Syytä olisi käydä rengasliikkeesä tarkistamassa asia?
- niipä
Hakkaa-aalle kirjoitti:
Marangonit on alla. Ihan paskat. Vaihtoon menee. Ajovakaus oli aiemmilla Goodyeareilla aivan toista luokkaa. Ajotuntuntumaa voisi kuvailla hyvin sanalla "levoton". Olen joutunut laskemaan ajonopeutta noin 10 km/h. Niillä ei kerta kaikkiaan uskalla ajaa yhtä reippaasti kuin aiemmilla Goodeilla. Autona pikkuauto ja 155:n makaronit.
Never again!Marangonin uusi malli on kyllä todettu paremmaksi kuin vanha. Onkohan sinulla alla se vanhempi malli? uudella 4 -ice mallilla ei kyllä ole ollut moitteita.
- Help?
ei mikään specci kirjoitti:
Kuinka kiero se on? huonolla tuurilla se voi hajottaa renkaan jo parilla kilometrillä. Jos vanteessa on vain pientä heittoa voi se kestää läpi kesänki/ talvenki ennen kuin renkaasta näkeen sen vaurioituneen. Syytä olisi käydä rengasliikkeesä tarkistamassa asia?
Nyt on vaihdettu renkaat ja vanteet, silti täristää, missä muualla voisi olla vika??
- Anonyymi
Hyvät on 4 vuotta ajettu ei moitteen sanaakaan.Kyllä nyt on ajajassa tai ajopelissä vikaa Eihän kaikista tule talviautoilijoita vaikka olisi millaset rekat alla.Maragoneilla pärjää kuten muillakin ,jäitä hattuun .
- Anonyymi
Bravo, 11 vuotta vanhaan ketjuun kertomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bravo, 11 vuotta vanhaan ketjuun kertomaan.
Hänellä on ainakin kokemusta👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791