Sattuukos kukaan tietämään mikä on Karin ensimmäinen levyttämä kappale kautta aikojen?
ensimmäinen kappale
4
574
Vastaukset
- olevan
Googlella etsittynä löytyi Wikipedia joka kertois ekan singlen olevan Tuuli kääntyköön v.-72.
- onpas
Noi kaksi biisiä on sitten molemmat samalla sinkulla eli tää ja tuo tuossa alla mainittu Niskavuoren ensimmäinen (???koskaan kuullutkaan)
- klappi fani
onpas kirjoitti:
Noi kaksi biisiä on sitten molemmat samalla sinkulla eli tää ja tuo tuossa alla mainittu Niskavuoren ensimmäinen (???koskaan kuullutkaan)
biisinä ei yhtään hassumpi. Sillä levyllä on kyllä paljon outoja kappaleita ja sit seuraava kun ilmestyi niin siinä sitten oli jo nuo laula kanssain ja viisitoista kesää mm.assa.
- klappi fani
Niskavuoren ensimmäinen on ihan eka. Minulla on se eka levy kokonaan ja olen jutellut myös asiasta Karin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313596- 963283
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim913142- 773088
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m682993Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862728- 352530
- 672432
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432298- 882062