Hyvät lasinpyyhkijät

Samppa21

Minkäslaiset olis hyvät sulat -02 avensikseen, mikäs merkki se alkuperänen on? Ja mitä suosittelette?

16

4049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen käyttänyt

      Merkkiä en muista näin äkkiseltään. Motonetissa noin 35€ paketti. (sis. 2kpl sulkia)
      Eli ovat metallittomia.

      • samppa21

        niin ne on pelkät kumit vai, ku ei taida Toyotaan saada sellaisa kuin uusissa volkkareissa ja citikoissa ja joissain, siis semmosia suorannäkösiä??


      • JKKLM
        samppa21 kirjoitti:

        niin ne on pelkät kumit vai, ku ei taida Toyotaan saada sellaisa kuin uusissa volkkareissa ja citikoissa ja joissain, siis semmosia suorannäkösiä??

        Uusia "lerpusulkia" saa myös vanhanmallisiin varsiin. Esim. boschilla on ko. malleja. Toimivat paremmin kuin vanhanmalliset.


      • jo 2v.
        samppa21 kirjoitti:

        niin ne on pelkät kumit vai, ku ei taida Toyotaan saada sellaisa kuin uusissa volkkareissa ja citikoissa ja joissain, siis semmosia suorannäkösiä??

        talvella saa jään helposti pois.
        T: Spoileri


    • Genuine parts

      Todella hyvät kokemukset on Toyota Optifit sulista. Hinta 20 €. Ovat mielestäni paremmat kuin Boschin sulat.

      • hyvät on

        Samaa mieltä...
        Muutaman viikon kokemuksella ehkäpä parhaat sulat, mitä itselläni ollut (Toyotan "alkuperäiset" ja Bosch).
        Äänettömät ja erinomainen pyyhintäjälki.

        Olisi kyllä ollut kiva kokeilla "uudenmallisia lerputtimia", olisiko ne hyvät...?


      • Sol Wagon 03
        hyvät on kirjoitti:

        Samaa mieltä...
        Muutaman viikon kokemuksella ehkäpä parhaat sulat, mitä itselläni ollut (Toyotan "alkuperäiset" ja Bosch).
        Äänettömät ja erinomainen pyyhintäjälki.

        Olisi kyllä ollut kiva kokeilla "uudenmallisia lerputtimia", olisiko ne hyvät...?

        Mulla on Corollassa ollu kohta vuoden Valeon x-trm sulat. Hyvät on, varsinkin pienellä sumusateella jolloin perinteinen sulka ei meinaa pyyhkiä millään. Kalliithan nuo on, mutta ei ole mielestäni pyyhkimistulos huonontunut yhtään vuoden aikana, joten voisi päätellä ettei kulumistakaan ole tapahtunut sanottavammin eli hintansa väärtit ovat. Boschejahan saa vaihtaa puolenvuoden välein. Tojotan alkuperäiset kesti sen 2,5 vuotta saa nähdä kuinka näillä käy...


      • D4D

        olen myös todennut että toyotan optifit sulat ovat ehdottoman parhaat.Boshin sulat kesti noin 7 kk ja nyt on ollut optifit sulat jo 11 kk eikä ole havaittavissa mitään ongelmaa.


      • P.Alikka
        D4D kirjoitti:

        olen myös todennut että toyotan optifit sulat ovat ehdottoman parhaat.Boshin sulat kesti noin 7 kk ja nyt on ollut optifit sulat jo 11 kk eikä ole havaittavissa mitään ongelmaa.

        ja nyt olleet käytössä suunnilleen 27 kk ja alkavat pikkuhiljaa olemaan vaihtokunnossa... tai ainakin pelkääjän puolen sulka, kuskinpuolelta pyyhkii edelleen hyvin!


      • eerops
        P.Alikka kirjoitti:

        ja nyt olleet käytössä suunnilleen 27 kk ja alkavat pikkuhiljaa olemaan vaihtokunnossa... tai ainakin pelkääjän puolen sulka, kuskinpuolelta pyyhkii edelleen hyvin!

        Kilometrimäärälläkin on merkitystä eli kuluvat käytössä. Ei vain ajalla...


      • P.Alikka
        eerops kirjoitti:

        Kilometrimäärälläkin on merkitystä eli kuluvat käytössä. Ei vain ajalla...

        ja tässä tapauksessa kilometrejä on mittariin tullut kutakuinkin suunnilleen 55tkm, eli ihan ok kestoltaan omassa käytössä nuo Boschilaiset.


    • camry

      Lasipyyhkijät kannattaa vaihtaa kerran vuodessa ja mieluinten syksyllä !

      Muista tarkistaa että se pyyhkijän varsi on lasin suuntainen . Eikä kiertynyt mahd. jäätymisen vuoksi .

    • anonyymi kojotisti

      Championin sulat - spoilerimalli kuskille ja normisulka hanttarille. Vajaa 20 euroa pari erikseen ostettuna.
      Boschin sulat on ollu pettymys useampaan otteeseen. Samoin Biltemasta hommatut "rungottomat" lärpäkkeet.

      • T250

        Useampaan kertaan todettu, Championiin voi luottaa, nykyiset on kahden vuoden jälkeen vielä hyvin voimissaan. Samanhintaiset Boschit kestää sen kolme kuukautta vaikka mitä tekis.


    • Anonyymi

      Optifit sulat on kyllä hyvät. Boschin sulilla jää uutenakin rantoja.

      • Anonyymi

        Toyota vaari katso nyt vähän ketjun päiväyksiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      152
      10934
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3073
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2912
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1593
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    Aihe