Minulla on alkava sormien nivelrikko.
Luin netistä, että glukosamiini ehkä hidastaa nivelrikon pahenemista.
Ajattelinkysyä lääkäriltä, voisinko minä saada k.o lääkettä.
Minkälaisia kokemuksia löytyy kanssasisarilta ja -veljiltä ?
sormien nivelrikko
7
8037
Vastaukset
- jo 3:sa sormessa
Nivelreuman runtelemat nivelet. Ne on tulleet tänä vuonna.
Niissä oli ennestään valkosormisuutta konesahojen käytöstä.
Ovat tietenkin kylmät kuin jääpuikot talvella.Nivelii särkee.
Eikä voi kuin katsoa päältä kun sormet vääntyilevät.
Elän mielestäni hyvin terveellistä elämää. Mikäkö tätä reumaa edistänee?- sanna.
No ainakin sinulla on verenkiertohäiriöitä.
Kalarasvat (kalan syönti ja kalarasvakapselit) edistävät niin verenkiertoa kuin "voitelevat" niveliä.
Esimoilla ei kuulemma tavata ollenkaan reumaa runsaan kalaravinnon nauttimisen vuoksi, vaikka he elävät siellä ääriolosuhteissa. - käyttää
happo-emästasaajaa, eli Valmariinia. Saa apteekeista ja luontaistuotekaupoista eikä ole kallistakaan. Se siis edistää ruoansulautusta, mutta lisäksi tasaa happo-emästasapainoa, joka taas auttaa moneen sairauteen kuten reumaan.
- jo 3:sa sormessa
sanna. kirjoitti:
No ainakin sinulla on verenkiertohäiriöitä.
Kalarasvat (kalan syönti ja kalarasvakapselit) edistävät niin verenkiertoa kuin "voitelevat" niveliä.
Esimoilla ei kuulemma tavata ollenkaan reumaa runsaan kalaravinnon nauttimisen vuoksi, vaikka he elävät siellä ääriolosuhteissa.Tänään jo neljännen sormen nivelessä kovaa särkykipua.
Meillä on suvussa verisuonitauteja, olemme lyhytikäisiä.
Kalansyönti on meille kaikille kuin perittyä. Islannin silliä, kirjolohta ym. kalaa syön paljon.
Lisäksi hylkeenöljykapseleita. Jokainen ylipainokilo tuntuu raskaana taakkana.
Veljellekin on tullut nivelreuma, sisaren reumatulehdusarvot olivat hyvin pahana.
Me olemmekin Itä-Suomen sydänkuolleisuusalueelta. Elintapoja radikaalisti
kohentaneena
uskon lisääväni elinikää muutamalla vuodella. - Ginger
käyttää kirjoitti:
happo-emästasaajaa, eli Valmariinia. Saa apteekeista ja luontaistuotekaupoista eikä ole kallistakaan. Se siis edistää ruoansulautusta, mutta lisäksi tasaa happo-emästasapainoa, joka taas auttaa moneen sairauteen kuten reumaan.
Suoliston kautta minäkin viimein ymmärsin lähteä reumaani hoitamaan. Valmarinia en ole kokeillut, mutta Aloe vera Bits'n Peach juomalla olin muutamassa viikossa kivuton ja liikuntarajoitteeton.
Suosittelin sitä muillekin reumaatikoille kokeiltavaksi ja monet (ei kaikki) ovat saaneet radikaalisti apua.
Jokin yhteys tuossa reuman ja suoliston välillä on. Mielestäni suolistoni oli kyllä ihan kunnossa, söin tervellisesti ja vatsa toimi hyvin. Vaan muutosta tuli aloen juonnin alkamisen jälkeen ja parasta oli apu. Edelleen juon silloin tällöin pullollisen aloeta.
Valmarin toimii ehkä saman tyyppisesti suoliston kautta? - edellinen
Ginger kirjoitti:
Suoliston kautta minäkin viimein ymmärsin lähteä reumaani hoitamaan. Valmarinia en ole kokeillut, mutta Aloe vera Bits'n Peach juomalla olin muutamassa viikossa kivuton ja liikuntarajoitteeton.
Suosittelin sitä muillekin reumaatikoille kokeiltavaksi ja monet (ei kaikki) ovat saaneet radikaalisti apua.
Jokin yhteys tuossa reuman ja suoliston välillä on. Mielestäni suolistoni oli kyllä ihan kunnossa, söin tervellisesti ja vatsa toimi hyvin. Vaan muutosta tuli aloen juonnin alkamisen jälkeen ja parasta oli apu. Edelleen juon silloin tällöin pullollisen aloeta.
Valmarin toimii ehkä saman tyyppisesti suoliston kautta?Itse kokeilin myös Aloe Veraa, mutten voinut käyttää kun siitä tuli allergiaa ja ilmavaivojakin..
Olen lukenut kaikista bakteerimömmöistä ja pienenpienistä madoista, jotka viihtyvät happamessa kehossa. Niiden takia lukemani mukaan tulee kaikkia sairauksia ja ne eivät sitten elä emäksisessä kehossa.
Sen olen huomannut myös, että paljon on apua tarjolla, mutta kaikki eivät varsinkaan allergisille käy, joten vaikeaksikin itsen hoito menee. Lääkäreistä kun ei ole apua muuta kun tukahduttavia hoitoja antamaan..
Tsemppiä kaikille kohtalotovereille! Kyllä vaikeuksien kautta täytyy tämä elämä elellä. Mutta onneksi on piristäviä etappeja, kuten nyt joulun juhla-aika.
- Allu
Kyllä auttaa Olen syönyt Arthryl jauhoa ja sormi/rannekipu lähti Suosittelen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135243
- 675044
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 391774
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628