Nimikirjoitusten keräilijöitä?

nimmaroitsija

Keräileekö kukaan nimikirjoituksia? Julkisuuden henkilöiden etupäässä ;)
Kenen kaikkien nimmareita ootte saanu haalittua jo? Ja millä keinoin?
Ja jos jollain on myynnissä aitoja nimmareita, niin ilmoittakaa..

23

2684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks

      Voisin myydä Päivi Kautto-Niemen aidon nimikirjoituksen jos hinnasta sovitaan!
      Paljonko maksaisit?

    • aikaisemmin!!!

      tullut kerättyä

    • löytyi yx.
    • Arse

      pitkin maailmaa. mm: Sarah Michelle Gellar, Kate Winslet, Catherine Zeta-Jones, Alex Kingston (teho-osaston Liz Corday), Marisa Tomei, Jennifer Lopez, David Duchovny, Sharon Stone, Greta Scacchi, Katie Holmes, Gillian Anderson, Maura Tierney (teho-osaston Abby Lockhardt).
      Kun viitti rustailla kirjeet englanniks ja muut systeemit kuntoon niin saattaa tulla jopa vastauskin takas:D

    • nimmareita

      tuli nöösi iässä kerättyä tanssipaikkolta kirka,remu,danny urpo twistaa(twistinistien yö),
      irwin,Albert J& royals,ynnä muita ne on jossain lootassa vintillä,joutaa jos jou maksaa pensa, ym rahaa niin käyn kotopuolesta hakemassa. Kaikkia ei tietysti voi muistaa nyt mutta onhan siellä
      julisteita,tarroja sälää,nyt muistu yks: Ensimmäinen Sleepy Sleepers /sinulle äiti juliste
      hyväkuntoinen ynnä muuta jos tarviit soita 044-0969596

    • tonton84

      minulla olisi mark messierin, wayne gretzky, jari kurrin, teemu selänteen, esa tikkasen, grant fuhr nimmarit ja olisin halukas myymään ne... paljonko olisit valmis maksaa??

    • Potterhöperö 4Ever♥

      Minullapa löytyy seuraavat: Jedward ( Irlanti: Euroviisut :D ), Jennifer Lopez, Daniel Radcliffe, Tom felton, Ralph Fiennes ja James & Oliver Phelps ♥ ( JOS IHMETTELETTE MISTÄ SAIN NUO KAIKKI HARRY POTTEREIDEN NÄYTTELIJÄT, NIIN OLIN KERRAN LONTOOSSA MISSÄ NE KAIKKI OLI! ) ja sitten Rihanna ja Coldplay:n kaikkien nimmarit ^^ Myyn noista Jedwardin, Jennifer Lopezin, Ralph Fienneksen ( Voldemort :D ) ja Rihannankin myyn jos hinta on korkea ^ ^. Aitoja kaikki! Pyydän aika paljon, koska nuo kaikki ovat aika kuuluisia :D Daniel Radcliffenkin myyn korkealla hinnalla!

      • kgkgfkkk

        Mulla ois Jack Nickolsonin valokuva raameissa ja nimmarilla, kuva on vuodelta 1969 otettu Easy Rider kuvausten aikana. Oli aikoinaan 90 luvulla tv:2 n arvonnassa palkintona. Paljonkohan tuosta vois pyytää? Jack on siinä 30v ikänen.


    • huohhh

      Siis mul on semmosii missä oli postikortissa valmiiks nimmareita mut aito nimmari mut painokoneesta tullut niitä mul on Vartiainen, Ami asikainen Gaga
      , Jokereiden 2008kauden joukkueen, Paradise oscarin, Anna abreun ja ari koivosen.
      Sit ihan omin käsin haettuja on Waldos peoplen kaikkien. Pinkin laulajan ja

      • kukkas

        Kuka ihmeen ami asikainen, en tiedä kuin amin asikaisen?? :o


    • Hilkkanilkka

      Paljon on esa tikkasen nimmarin arvo?

    • Mulla olis Lasse Viren - kuva nimmarilla. Haluuko joku?

      • Christian_97

        Paljonko pyydät?



    • tovejanssonii

      Tove Jansson ia kerään. löytyykö kellään myytävänä. kirjassa kortilla kuorella fdc jne
      [email protected]

    • Pipsukka88

      Mulla on mikkey deen nimmari sen rumpu kapulassa jota se on käyttänyt olisin mahdollisesti luopumassa siitä jos joku olis kiinnostunut tai osaako kukaan vaikka kertoa mitä siitä voi pyytää vähintään

    • tiivetti78

      minulta löytyy 1995 jääkiekon mestaruus joukkueen nimmarit samalla lapulla
      kun majailivat park hotelissa mikä mahtaa olla arvo?

    • 0405518723

      Ois Grand hotellin v.1968 menuu listassa alferd hitckocin nimikirjoitus ja piirros kuuluisesta päästä

      • autograaf

        Mulla olis Bile Danin nimmari. Paljo tarjotaan? Lähtöhinta on kuiteski 400e. "Vähimmäiskorotus" on 10e.


    • nimmari123

      Katsokaa www.elisanet.fi/kokoelma

    • Hennuska

      Jussi Lammelan nimmari

    • Kertis

      Suomalaisista tunnetuimman eli sarjakuvapiirtäjä JUBA:n piirtämä Wagner nimmarilla löytyy.

    • Anonyymi

      Itellä on kurrin, Tikkasen, Teppo Nummisen, Ville Niemisen, jutilan,Lehtisen, Janne Ojasen ja Reijo ruotsalaisen

      Kuinka paljon tarjoaisitte jos myisin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe