Nimikirjoitusten keräilijöitä?

nimmaroitsija

Keräileekö kukaan nimikirjoituksia? Julkisuuden henkilöiden etupäässä ;)
Kenen kaikkien nimmareita ootte saanu haalittua jo? Ja millä keinoin?
Ja jos jollain on myynnissä aitoja nimmareita, niin ilmoittakaa..

23

2241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks

      Voisin myydä Päivi Kautto-Niemen aidon nimikirjoituksen jos hinnasta sovitaan!
      Paljonko maksaisit?

    • aikaisemmin!!!

      tullut kerättyä

    • löytyi yx.
    • Arse

      pitkin maailmaa. mm: Sarah Michelle Gellar, Kate Winslet, Catherine Zeta-Jones, Alex Kingston (teho-osaston Liz Corday), Marisa Tomei, Jennifer Lopez, David Duchovny, Sharon Stone, Greta Scacchi, Katie Holmes, Gillian Anderson, Maura Tierney (teho-osaston Abby Lockhardt).
      Kun viitti rustailla kirjeet englanniks ja muut systeemit kuntoon niin saattaa tulla jopa vastauskin takas:D

    • nimmareita

      tuli nöösi iässä kerättyä tanssipaikkolta kirka,remu,danny urpo twistaa(twistinistien yö),
      irwin,Albert J& royals,ynnä muita ne on jossain lootassa vintillä,joutaa jos jou maksaa pensa, ym rahaa niin käyn kotopuolesta hakemassa. Kaikkia ei tietysti voi muistaa nyt mutta onhan siellä
      julisteita,tarroja sälää,nyt muistu yks: Ensimmäinen Sleepy Sleepers /sinulle äiti juliste
      hyväkuntoinen ynnä muuta jos tarviit soita 044-0969596

    • tonton84

      minulla olisi mark messierin, wayne gretzky, jari kurrin, teemu selänteen, esa tikkasen, grant fuhr nimmarit ja olisin halukas myymään ne... paljonko olisit valmis maksaa??

    • Potterhöperö 4Ever♥

      Minullapa löytyy seuraavat: Jedward ( Irlanti: Euroviisut :D ), Jennifer Lopez, Daniel Radcliffe, Tom felton, Ralph Fiennes ja James & Oliver Phelps ♥ ( JOS IHMETTELETTE MISTÄ SAIN NUO KAIKKI HARRY POTTEREIDEN NÄYTTELIJÄT, NIIN OLIN KERRAN LONTOOSSA MISSÄ NE KAIKKI OLI! ) ja sitten Rihanna ja Coldplay:n kaikkien nimmarit ^^ Myyn noista Jedwardin, Jennifer Lopezin, Ralph Fienneksen ( Voldemort :D ) ja Rihannankin myyn jos hinta on korkea ^ ^. Aitoja kaikki! Pyydän aika paljon, koska nuo kaikki ovat aika kuuluisia :D Daniel Radcliffenkin myyn korkealla hinnalla!

      • kgkgfkkk

        Mulla ois Jack Nickolsonin valokuva raameissa ja nimmarilla, kuva on vuodelta 1969 otettu Easy Rider kuvausten aikana. Oli aikoinaan 90 luvulla tv:2 n arvonnassa palkintona. Paljonkohan tuosta vois pyytää? Jack on siinä 30v ikänen.


    • huohhh

      Siis mul on semmosii missä oli postikortissa valmiiks nimmareita mut aito nimmari mut painokoneesta tullut niitä mul on Vartiainen, Ami asikainen Gaga
      , Jokereiden 2008kauden joukkueen, Paradise oscarin, Anna abreun ja ari koivosen.
      Sit ihan omin käsin haettuja on Waldos peoplen kaikkien. Pinkin laulajan ja

      • kukkas

        Kuka ihmeen ami asikainen, en tiedä kuin amin asikaisen?? :o


    • Hilkkanilkka

      Paljon on esa tikkasen nimmarin arvo?

    • Mulla olis Lasse Viren - kuva nimmarilla. Haluuko joku?

      • Christian_97

        Paljonko pyydät?



    • tovejanssonii

      Tove Jansson ia kerään. löytyykö kellään myytävänä. kirjassa kortilla kuorella fdc jne
      [email protected]

    • Pipsukka88

      Mulla on mikkey deen nimmari sen rumpu kapulassa jota se on käyttänyt olisin mahdollisesti luopumassa siitä jos joku olis kiinnostunut tai osaako kukaan vaikka kertoa mitä siitä voi pyytää vähintään

    • tiivetti78

      minulta löytyy 1995 jääkiekon mestaruus joukkueen nimmarit samalla lapulla
      kun majailivat park hotelissa mikä mahtaa olla arvo?

    • 0405518723

      Ois Grand hotellin v.1968 menuu listassa alferd hitckocin nimikirjoitus ja piirros kuuluisesta päästä

      • autograaf

        Mulla olis Bile Danin nimmari. Paljo tarjotaan? Lähtöhinta on kuiteski 400e. "Vähimmäiskorotus" on 10e.


    • nimmari123

      Katsokaa www.elisanet.fi/kokoelma

    • Hennuska

      Jussi Lammelan nimmari

    • Kertis

      Suomalaisista tunnetuimman eli sarjakuvapiirtäjä JUBA:n piirtämä Wagner nimmarilla löytyy.

    • Anonyymi

      Itellä on kurrin, Tikkasen, Teppo Nummisen, Ville Niemisen, jutilan,Lehtisen, Janne Ojasen ja Reijo ruotsalaisen

      Kuinka paljon tarjoaisitte jos myisin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe