Keräileekö kukaan nimikirjoituksia? Julkisuuden henkilöiden etupäässä ;)
Kenen kaikkien nimmareita ootte saanu haalittua jo? Ja millä keinoin?
Ja jos jollain on myynnissä aitoja nimmareita, niin ilmoittakaa..
Nimikirjoitusten keräilijöitä?
23
2434
Vastaukset
- yks
Voisin myydä Päivi Kautto-Niemen aidon nimikirjoituksen jos hinnasta sovitaan!
Paljonko maksaisit? - aikaisemmin!!!
tullut kerättyä
- löytyi yx.
Talon oston yhteydessä löytyi muistaakseni 50-luvulta, saksassa eläneen näyttelijättären paperinen kuva nimikirjoituksella.
(elämänkerta löytyy esim: http://www.dhm.de/lemo/html/biografien/WernerIlse/ ) Ja lisää infoa esim googlesta sanoilla "ilse werner"
Pari kuvaa tuosta "kortista" löytyy:
http://iexploiter.com/images/ilse.jpg
http://iexploiter.com/images/ilse_small.jpg
Voisi olla myynnissä jos tarjous on hyvä. Itse en oikein arvoa osaa päätellä... =) - Arse
pitkin maailmaa. mm: Sarah Michelle Gellar, Kate Winslet, Catherine Zeta-Jones, Alex Kingston (teho-osaston Liz Corday), Marisa Tomei, Jennifer Lopez, David Duchovny, Sharon Stone, Greta Scacchi, Katie Holmes, Gillian Anderson, Maura Tierney (teho-osaston Abby Lockhardt).
Kun viitti rustailla kirjeet englanniks ja muut systeemit kuntoon niin saattaa tulla jopa vastauskin takas:D - nimmareita
tuli nöösi iässä kerättyä tanssipaikkolta kirka,remu,danny urpo twistaa(twistinistien yö),
irwin,Albert J& royals,ynnä muita ne on jossain lootassa vintillä,joutaa jos jou maksaa pensa, ym rahaa niin käyn kotopuolesta hakemassa. Kaikkia ei tietysti voi muistaa nyt mutta onhan siellä
julisteita,tarroja sälää,nyt muistu yks: Ensimmäinen Sleepy Sleepers /sinulle äiti juliste
hyväkuntoinen ynnä muuta jos tarviit soita 044-0969596 - tonton84
minulla olisi mark messierin, wayne gretzky, jari kurrin, teemu selänteen, esa tikkasen, grant fuhr nimmarit ja olisin halukas myymään ne... paljonko olisit valmis maksaa??
- Potterhöperö 4Ever♥
Minullapa löytyy seuraavat: Jedward ( Irlanti: Euroviisut :D ), Jennifer Lopez, Daniel Radcliffe, Tom felton, Ralph Fiennes ja James & Oliver Phelps ♥ ( JOS IHMETTELETTE MISTÄ SAIN NUO KAIKKI HARRY POTTEREIDEN NÄYTTELIJÄT, NIIN OLIN KERRAN LONTOOSSA MISSÄ NE KAIKKI OLI! ) ja sitten Rihanna ja Coldplay:n kaikkien nimmarit ^^ Myyn noista Jedwardin, Jennifer Lopezin, Ralph Fienneksen ( Voldemort :D ) ja Rihannankin myyn jos hinta on korkea ^ ^. Aitoja kaikki! Pyydän aika paljon, koska nuo kaikki ovat aika kuuluisia :D Daniel Radcliffenkin myyn korkealla hinnalla!
- kgkgfkkk
Mulla ois Jack Nickolsonin valokuva raameissa ja nimmarilla, kuva on vuodelta 1969 otettu Easy Rider kuvausten aikana. Oli aikoinaan 90 luvulla tv:2 n arvonnassa palkintona. Paljonkohan tuosta vois pyytää? Jack on siinä 30v ikänen.
- huohhh
Siis mul on semmosii missä oli postikortissa valmiiks nimmareita mut aito nimmari mut painokoneesta tullut niitä mul on Vartiainen, Ami asikainen Gaga
, Jokereiden 2008kauden joukkueen, Paradise oscarin, Anna abreun ja ari koivosen.
Sit ihan omin käsin haettuja on Waldos peoplen kaikkien. Pinkin laulajan ja- kukkas
Kuka ihmeen ami asikainen, en tiedä kuin amin asikaisen?? :o
- Hilkkanilkka
Paljon on esa tikkasen nimmarin arvo?
Mulla olis Lasse Viren - kuva nimmarilla. Haluuko joku?
- Christian_97
Paljonko pyydät?
- tovejanssonii
Tove Jansson ia kerään. löytyykö kellään myytävänä. kirjassa kortilla kuorella fdc jne
[email protected] - Pipsukka88
Mulla on mikkey deen nimmari sen rumpu kapulassa jota se on käyttänyt olisin mahdollisesti luopumassa siitä jos joku olis kiinnostunut tai osaako kukaan vaikka kertoa mitä siitä voi pyytää vähintään
- tiivetti78
minulta löytyy 1995 jääkiekon mestaruus joukkueen nimmarit samalla lapulla
kun majailivat park hotelissa mikä mahtaa olla arvo? - 0405518723
Ois Grand hotellin v.1968 menuu listassa alferd hitckocin nimikirjoitus ja piirros kuuluisesta päästä
- autograaf
Mulla olis Bile Danin nimmari. Paljo tarjotaan? Lähtöhinta on kuiteski 400e. "Vähimmäiskorotus" on 10e.
- nimmari123
Katsokaa www.elisanet.fi/kokoelma
- Hennuska
Jussi Lammelan nimmari
- Kertis
Suomalaisista tunnetuimman eli sarjakuvapiirtäjä JUBA:n piirtämä Wagner nimmarilla löytyy.
- Anonyymi
Itellä on kurrin, Tikkasen, Teppo Nummisen, Ville Niemisen, jutilan,Lehtisen, Janne Ojasen ja Reijo ruotsalaisen
Kuinka paljon tarjoaisitte jos myisin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 964799
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1684343Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?854179Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162668Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372658- 442197
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282087Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261870- 881749
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91737