suosituin merkki

suosittu

mikä on teidän mielestä kaikkein suosituin horoskooppi merkki, siis sellanen mistä pidetään eniten ja mikä kaikki haluisi olla.? ja mikä on taas vihatuin merkki??

mihin merkkiin vaihataisit omasi?

mikä et ikinä haluaisi olla?

39

8229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla

      jousimies,kaksonen, kauris, leijona, rapu,vesimies.

    • mieluiten

      rapu tai leijona.
      kaksonen ja skorpioni eivät tuntuisi niin hyviltä.

      • Skrpn

        ...eivät saa suosiotasi. Noooh, I can live with that.


      • haluaisit

        olla rapu tai leijona?

        Rapu on pahimmillaan oikukas neljän seinän sisällä könöttäjä ja leijona taas kehuu vaikka itse itseään, jollei muuten saa huomiota. Ärsyttäviä molemmat.


      • hyviä
        haluaisit kirjoitti:

        olla rapu tai leijona?

        Rapu on pahimmillaan oikukas neljän seinän sisällä könöttäjä ja leijona taas kehuu vaikka itse itseään, jollei muuten saa huomiota. Ärsyttäviä molemmat.

        puolia kummassakin merkissä, kuin heikkouksia. Pidän rapujen luonteesta juuri heidän uskomattoman hyvän vaistonsa ja ihmistuntemuksensa vuoksi, vaikka se luonne äärimmilleen vietynä voi olla raskaskin, mutta missäpä merkissä ei niitä huonojakin puolia olisi.

        Leijonat ovat "vahvoja" ihmisinä ja tietääkseni tulevat toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. Ja mielestäni ravuissa ja leijonissa on melko paljon samoja ominaisuuksia.

        Minä löytäisin jokaisesta merkistä niitä hyviä puolia niin paljon, että sen vuoksi yritin nyt vain valita muutaman merkin, jotka kuulostavat parhaimmilta. Olen myös tyytyväinen omaan merkkiini, joka on härkä.


    • diiiii

      En haluis olla neitsyt, viihdyn omassa merkissäni sen verran hyvin etten mielellään lähtis vaihtamaan, mut pakon edessä voisin olla leijona. Kaksoset tuntuu yleisemmin olevan niiden pidetyimpien joukossa, vaikka niitä vihaisi, ei niitä voi olla rakastamattakaan.

    • TrailerTrash

      Varmaan olisin joku merkki, jolla on vähiten omituisuuksia ja ongelmia. Muttaa..tuntuu et niitä on kyl ihan kaikilla merkistä riippumatta. Jos en olis vesimies, niin varmaan vaaka. Kaikki tapaamani vaa'at on hyviä tyyppejä.

      • Skrpn

        Vaaka-merkkiset ovat niin mukavia. Siis silloin kun ovat. Öööh... Mutta kokonaisuutena he ovat tosi symppiksiä ja haluavat kaikille pelkkää hyvää.


    • haluaisin

      Haluaisin olla vaaka, vaa'at on mukavia ihmisiä. En missään nimessä haluaisi olla härkä, neitsytkään ei olisi kovin mukavaa.

      • missän nimessä

        haluaisi olla "liehuva liekinvarsi" eli vaaka.
        (Mukava kaikille on liian mukava ollakseen totta.)


      • fgfdgd
        missän nimessä kirjoitti:

        haluaisi olla "liehuva liekinvarsi" eli vaaka.
        (Mukava kaikille on liian mukava ollakseen totta.)

        mukava kaikille muille, paitsi partnerille...


      • vaa´a n vaimo
        fgfdgd kirjoitti:

        mukava kaikille muille, paitsi partnerille...

        allekirjoitan täysin


    • olemassa..

      täytyisi kauriudesta luopua niin muuntuisin mieluiten merkeistä lahjakkaimmaksi eli vesimieheksi.
      Sellaista merkkiä, joka kaikki haluaisivat olla tai kysymääsi vihatuinta merkkiä ei ole...

      • vesityttö

        En haluaisi olla rapu. Oon tuntenut monta rapua ja ne on ollut aika pelottavia... Tai jousimies se on niin "vastarannan kiiski" :D Isä on j.mies,syntynyt melkeen itsenäisyyspäivänä :D Sen sitten arvaa minkalainen se on. Heh :)

        Suosiota saavat usein kauriit,vaikka eivät puhu paljoakaan. Heistä vain pidetään samoin kalat.

        On raskasta olla toisinaan tämmönen änkyrä vesimies! :s Haluaisin olla nauris :D


      • Skrpn
        vesityttö kirjoitti:

        En haluaisi olla rapu. Oon tuntenut monta rapua ja ne on ollut aika pelottavia... Tai jousimies se on niin "vastarannan kiiski" :D Isä on j.mies,syntynyt melkeen itsenäisyyspäivänä :D Sen sitten arvaa minkalainen se on. Heh :)

        Suosiota saavat usein kauriit,vaikka eivät puhu paljoakaan. Heistä vain pidetään samoin kalat.

        On raskasta olla toisinaan tämmönen änkyrä vesimies! :s Haluaisin olla nauris :D

        Millä tavalla Rapu on pelottava? Jousimies on villi ja vapaa, siksi ehkä vaikuttaa vastarannankiiskeltä. Kauriit ovat miellyttäviä seuranpitäjiä ja viisaita, mutta astupa sen varpaille... Kalat ovat suloisia, mutta äksyilevät joskus. Kukapa ei. Vesimiehet ovat älykköjä! Mikäs vika siinä on?


      • -_- ?
        vesityttö kirjoitti:

        En haluaisi olla rapu. Oon tuntenut monta rapua ja ne on ollut aika pelottavia... Tai jousimies se on niin "vastarannan kiiski" :D Isä on j.mies,syntynyt melkeen itsenäisyyspäivänä :D Sen sitten arvaa minkalainen se on. Heh :)

        Suosiota saavat usein kauriit,vaikka eivät puhu paljoakaan. Heistä vain pidetään samoin kalat.

        On raskasta olla toisinaan tämmönen änkyrä vesimies! :s Haluaisin olla nauris :D

        Ravut pelottavia? Eihän myö ees pelottavia olla. aina rapujen syiksi kaikki laitetaa ku ne ei tee mittää ku ne vaa on ja elää. Outoja nuo ihmiset jotka rapuja haukkuvat. Ravut on vahvimpia eläinradan merkkejä! ei se siltä ehkä vaikuta mut oottakaas keskiyötä.. *kheh*


    • KalaN

      Haluaisin olla härkä. Olen aina ihaillut niitten päättäväisyyttä, käytännöllisyyttä, maanläheisyyttä, järkevyyttä, hyvää lauluääntä ja jonkinlaista sisäistä vahvuutta. Ovat myös seurallisia, lupsakoita, hyviä ruoanlaittajia ja lämminsydämisiä ihmisiä.

      • Skrpn

        ...en haluaisi olla Härkä, koska heitä on helppoa käyttää hyväksi. Olen seuraillut sivusta moista käytöstä. Ei tietenkään kaikki härät ole sellaisia, että lankeilisivat näihin ansoihin, mutta he ovat niin kilttejä ja auttavaisia noin niinkuin pääpiirteissään. Kaikki eivät kunnioita näitä piirteitä kuten jotkut, kuten sinä, joka heitä arvostat. Kultaakin kalliimpi on Härkä ystävänä.


    • kalankalankala

      ..olisin jousimies, vaaka tai leijona :) Ainakin kaikki tuntemani jousimiehet on ihanan rentoja ja tosi huumorintajuisia. Vaakoja tunnen pari ja he ovat erittäin mukavia ja ystävällisiä ja hauskojakin. Tulevat toimeen kaikkien kanssa ja vielä paremmin yksin. Ovat oma itsensä. Ainakin he minun tuntemani. Leijonat on taas ihailtavan rohkeita ja heillä on hyvä itsetunto. Ainakin näillä minun tuntemillani. He ovat myös rentoja, hyviä kaikessa.. yms.
      Itse olen kalat. Liian herkkä ja ärsyttävän mielikuvituksen valtaama. Olisi kiva joskus tehdä jotain ajattelematta mitään.

      • joo,

        vesimies on aika ajoin hankala merkki, pakko myöntää, mutten haluaisi olla mikään muukaan. miksikä se elämä siitä paranee. huonoja puolia on joka merkissä. no, rapu en olisi, en tahdo roikkua muissa. enkä vaaka.


      • Skrpn

        Kyllä meitä on muitakin, joilla on liian hyvä mielikuvitus. On siitä hyötyäkin.


    • merkitykset

      Suosituin merkki Skorpioni,vaaka,neitsyt.Vihatuin merkki on tietysti jousimies,kaksonen,rapu.Itse olen neitsyt ja olen aika tyytyväinen merkkiini,mulla on pitkä pinna ja olen rauhallinen jaksan kuunnellla toisten murheita.Toivoisin myös muilta merkeiltä rauhallisuutta ja pitkää pinnaa,ystävällisyyttä.En haluaisi ikinä olla:jousimies,kaksonen,rapu.

      • Skrpn

        Skorpioni ja Neitsyt ovat vihatuimmat merkit, jos et sattunut sitä tietämään. Itse olen Skorppari. Mutta Neitsykäinen on niin tietämätön kaikesta maailman tiimellyksestä, että se näkee mustankin valkoisena. Anteeksi nyt, mutta minä vaan en diggaile Neitsyitä yhtään. En diggailisi itseänikään jos ei olisi pakko. Olisin mieluiten Rapu tai Kalat. Ei Leijonakaan olisi hullumpi vaihtoehto, vaikka se niin itseään korostava ja rakastava onkin. Se on silti jalo ja lämmin ja helvetin rehellinen.


      • muikut
        Skrpn kirjoitti:

        Skorpioni ja Neitsyt ovat vihatuimmat merkit, jos et sattunut sitä tietämään. Itse olen Skorppari. Mutta Neitsykäinen on niin tietämätön kaikesta maailman tiimellyksestä, että se näkee mustankin valkoisena. Anteeksi nyt, mutta minä vaan en diggaile Neitsyitä yhtään. En diggailisi itseänikään jos ei olisi pakko. Olisin mieluiten Rapu tai Kalat. Ei Leijonakaan olisi hullumpi vaihtoehto, vaikka se niin itseään korostava ja rakastava onkin. Se on silti jalo ja lämmin ja helvetin rehellinen.

        Leijona on tosiaan jalo, lämmin ja helvetin rehellinen. Kaikkien tuntemieni leijonien seurassa on jotenkin niin lämmin, turvallinen ja tasapainoinen olo. Itse olisinkin leijona, jousimies tai vaaka. En haluaisi olla mikään muu. Muista merkeistä en niin pidä, mutta poikkeuksia löytyy.
        Oikeastaan olen kalat ja viihdyn kalana hyvin, paitsi tämä herkkyys ottaa joskus päähän. Ja se, että pitää aina miellyttää toisia ja ajatella, että mitäköhän muut ajattelevat. Ei voi koskaan keskittyä itseensä kokonaan.


      • kaurisp.
        Skrpn kirjoitti:

        Skorpioni ja Neitsyt ovat vihatuimmat merkit, jos et sattunut sitä tietämään. Itse olen Skorppari. Mutta Neitsykäinen on niin tietämätön kaikesta maailman tiimellyksestä, että se näkee mustankin valkoisena. Anteeksi nyt, mutta minä vaan en diggaile Neitsyitä yhtään. En diggailisi itseänikään jos ei olisi pakko. Olisin mieluiten Rapu tai Kalat. Ei Leijonakaan olisi hullumpi vaihtoehto, vaikka se niin itseään korostava ja rakastava onkin. Se on silti jalo ja lämmin ja helvetin rehellinen.

        se tietolähde, jonka mukaan skorppionit ja neitsyet olisivat vähiten suosittuja (tai vihatuimpia, jos joku haluaa käyttää noin lapsellista ilmaisua)?
        Voisitko valistaa, koska en ole sellaista nähnyt tai sellaisesta kuullut.


    • Kalat

      Olenhan Kalat =)
      Vesimies voisin myös olla, huoleton ja sosiaalinen... en tajua miks mun pitäis olla mitään muuta kuin se mitä olen!? =)
      Mut ei ikinä nipottava neitsyt, tai pöyhkeilevä Leijona tai häilyvä Vaaka, kiukutteleva rapu, liian varma Oinas, sekaisin oleva Jousimies, liian mystinen Skorpioni, pintaliitäjä Kaksonen tai liian maallinen Härkä.
      Eikös muuten riipu horoskoopistakin että mikä haluaisi olla ;-) täydentää niitä puutteitaan sitä kautta, toiveillaan ja haaveillaan olla jotain...

      • Skorppu**

        ja se haluaisin ollakin...Mystisenä olo on ihanaa ja herättää hämmennystä! Mut muuten sit yhdyn edelliseen mielipiteeseen, paitsi että myöskään Kalat en haluais olla - pikkasen liian herkkis....


      • ON KUIVIA
        Skorppu** kirjoitti:

        ja se haluaisin ollakin...Mystisenä olo on ihanaa ja herättää hämmennystä! Mut muuten sit yhdyn edelliseen mielipiteeseen, paitsi että myöskään Kalat en haluais olla - pikkasen liian herkkis....

        EN IKINÄ HALUISI OLLA NEITSYT


      • leo87
        ON KUIVIA kirjoitti:

        EN IKINÄ HALUISI OLLA NEITSYT

        enkä vaihtais sitä mihinkään =D mutta jos olis pakko valita niin olisin kalat ,koska kaikki kalat jotka tunnen ovat maailman ihanimpia ihmisiä niin epäitsekkäitä,aina muut menee ittensä edelle.. tunnen siis kaks kala naista.. missään nimessä en haluaisi olla pihi kauris,pilkunviilaaja neitsyt,kaksnaamanen kaksonen enkä raivostuttava oinas... että näin =D


      • itse olen
        leo87 kirjoitti:

        enkä vaihtais sitä mihinkään =D mutta jos olis pakko valita niin olisin kalat ,koska kaikki kalat jotka tunnen ovat maailman ihanimpia ihmisiä niin epäitsekkäitä,aina muut menee ittensä edelle.. tunnen siis kaks kala naista.. missään nimessä en haluaisi olla pihi kauris,pilkunviilaaja neitsyt,kaksnaamanen kaksonen enkä raivostuttava oinas... että näin =D

        oinas ja mieluiten olen oinas, mutta pakon edessä olisin leijona tai jousimies.
        Missään nimessä en haluaisi olla neitsyt, rapu, kalat, vesimies, härkä tai oikeestaan mikään muu kuin noi kolme. (oinas, leijona, jousimies).
        Mutta olen hyvin tyytyväinen omaan merkkiini, enkä vaihtaisi mistään hinnasta. Tässä taas sitä "itserakkautta", heh


      • Vaaakaa

        Mie haluisin olla Jousimies, koska kaikki jotka tunnen (jousimiehet) ovat huomioonottavaisia ja rentoja ihmisiä. En haluaisi missään nimessä olla Kaksonen tai neitsyt, sillä kaksoset ovat pinnallisia juorukelloja ja neitsyeet ovat niin pikkutarkkoja nipottajia.


      • Skrpn

        Minäkin haluaisin olla Kalat enkä "mystinen" Skorpioni. No tokihan haluan olla se mikä olen, kunhan vedätän ja provosoin täällä... Suosikkejani ovat Kalat, Rapu ja Leijona. Vaaka on myös kiva. Härkäkin on ihan mainio. Jostain kumman syystä silti tutustun paremmin aina vain Kauriisiin. Miksei Kaurista ja Skorpparia ole täällä kukaan kehunut?


      • Skrpn
        Skorppu** kirjoitti:

        ja se haluaisin ollakin...Mystisenä olo on ihanaa ja herättää hämmennystä! Mut muuten sit yhdyn edelliseen mielipiteeseen, paitsi että myöskään Kalat en haluais olla - pikkasen liian herkkis....

        Onhan se Kalat vähän LIIAN (vitsi vain, Kaloille tiedoksi) herkkis verrattuna Skorppariin. Me tullaan toisena listalla, vai mitä? Herkkyys hyvä. Mystisyys jess.


      • mieltä
        ON KUIVIA kirjoitti:

        EN IKINÄ HALUISI OLLA NEITSYT

        Joo, EN IKINÄ HALUAISI OLLA TYLSÄÄKIN TYLSEMPI NIPO NEITSYT!!Sekin on vain jännä juttu et mies puoleisten neitsyiden kanssa tulee kyllä hyvin juttuun,mut nais neitsyet on oikeita käärmeitä kun niiden kanssa on pidempään tekemisissä. Tekee kaikkensa nipotuksellaan, edetäkseen urallaan,jopa muiden työntekijöiden kustannuksella,hakemalla etsii syytä valittaa muista,kääntää takkiaan selän takana joka ikiseen suuntaan.Todella kateellinen ja pinnallinen luonne joka yrittää muista virheitä etsimällä nostaa itsensä korkeamalle jalustalle.Kaksinaamaisuun kuuluu jo syntymälahjana tähän pakettiin.Itse esittää olevansa jotain paljon enemän kuin mitä todellisuudessa edes on.
        En ikinä haluaisi alentua moiseen touhuun. Muista merkeistä ei kyllä löydy mitään mainittavaa. Itse olen vesimies ja viihdyn hyvin tälläisena kuin olen.


    • waakatar

      valita, niin haluaisin olla veskari ne on niin hyviä tyyppejä.

    • Waager

      Voisin olla päivän vaikka kaksosena. Heillä tuntuu olevan rikas elämä, sekä ulkoisesti että sisäisesti. Ovat myös lahjakkaita, rohkeita ja sosiaallisia. Porukoissa kaksonen tuntuu olevan aina se suosituin. Joillakin on kuitenkin elämä vähän liiankin värikästä.

    • Skrpn

      ...oli männeeks. Haluaisin olla Kalat tai Rapu. Mukavia, herkkiä, tunteellisia ja sympaattisia. Tietysti vain tiettyyn rajaan saakka, mutta siltikin. Mikä en missään nimessä haluaisi olla on Neitsyt. Skorpioni kun olen, niin olen jäävi sanomaan. On hyvät ja huonot puolet kaikilla, totta kai.

      • kuu kaloissa

        No empähän ehkä haluaisi olla mikään muu miksi olen syntynyt,kuumerkki kaloissa pehmentää mun ajatus maailmaani,en kyllä ole siitä pahimmasta päästä ed.mainittua merkkiä,sanokoon kuka mitä tahansa,elämä opettaa jokaista jos on halua oppia ymmärtämään muitakin merkkejä.Mut ihan oikeesti en haluaisi olla Vaaka,tässä merkissä olen tavannut eniten narsistisia luonteita.


    • Anonyymi

      Skorpioni

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe