Mitä eroa on kovilla ja pehmeillä siteillä? Pitääkö kenkien olla jotenkin erilaiset?
Vastaukset 3
- qwerty est omen
Kovat siteen on menneiden talvien lumille kadonneet. Enää et saa kenkiä; voit käyttää kyllä slalom-kenkiä (ei hyvä). Et enää saa koviin kenkiin siteitä kuin erityistilauksesta (ehkä Burton)
Unohda koko juttu, etenkin jos kaverisi yrittää päästä eroon sellaisesta pommista yrittäen myydä niitä sulle. - ehdottelija
...vaikka tuolta:
http://www.intersport.fi/channels/default/index/NewPage_41/NewPage_10/NewPage_3.html- teksti vaan
Tuo täsmälleen sama sivu oli tuolla intersportin sivustolla jo joku 5 vuotta sitten kun itse aloin lajiin tutustumaan: "Alalla uskotaan vankasti, että painopiste tulee kolmessa vuodessa siirtymään ns. step-in kenkiin ja siteisiin sekä freestyle että freeride laskussa"
No ei vaan noin käynnyt ja step-in siteet jäi yleistymättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3601161- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50612
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459