- By Seppo Saurio - Oma julkinen kommenttini Nyrkkeilystä, koko lajista, ja sen historiasta on se...

Boxer of Real Deal of turku

- By Seppo Saurio - Oma julkinen kommenttini Nyrkkeilystä, koko lajista, ja sen historiasta on se että Jopa Tänään , Tänä päivänä Nykypäivänä, sekä koko ajan tulevaisuudessa Nyrkkeilyn laji, sekä sen suosio kaikkien ihmisten lasten, Junioreiden/junnujen, Nuorten , Teinien, Aikuisten , vanhusten , vanhempien sekä että aikuisten ja nuorten, lasten suosiossa ollut vain pelkästään myös kasvussa, kaikkina viime aikoina. Eri ikäisten ihmisten suosiossa oli sitten ikä mikä tahansa, koko Nyrkkeilyn upea Urheilulaji senkun vain koko ajan tekee kasvuaan. Joten Uskon itse lajin kokoaikaiseen nousuun, sekä kasvuun ja itse asiassa uskoni Nyrkkeilyn senkun koko ajan lisääntyvän, ja harrastaja, sekä kävijälukujen kasvavan. Nyrkkeily omasta mielestäni edustaa yksilöllistä, individuaalista iinspiraatiota one to one, hand to hand, one against one, man against man , yksi yhtä vastaan HerrasMies tyylistä kamppailua mitä parhaimmassa urheilullisimmassa mielessä.- By Seppo Saurio -



- By Seppo Saurio - Oma julkinen kommenttini Nyrkkeilystä Nyrkkeily mielestäni on ainutlaatuinen sisimässään urhea, ylpeä mahtava sekä loistava Nuorisotyötä edistävä upeanlainen mahtava ehkä kaikkein yksi hienoin, sekä parhain puhdas urheilulaji koko maailmassa, joka edustaa enimmäkseen nuorempaa niinkuin myös vanhempaa ikäluokkaa, ja sukupolvea/sukupolvia, Nyrkkeily tuo esille parhaimmat puolet ihmisestä, se edistää nuorisoa, pitää nuorisoa/nuorison poissa kaduilta, poissa huumeista sekä huumeidenkäytöstä. Urheilun lisäksi Nyrkkeilyn parhain puoli on se että se on osa tämän päivän kasvavaa sekä lisääntyvää Nuorisotyötä. Nyrkkeily on saavuttanut kasvuaan koko kansan suosiossa viime-aikoina se on aikoinaan ollut muuttuneena Urheilulajina Usa: ssa yhdysvalloissa niin sanotusti vasta todella aidosti tosissaan sääntljen kerra 1970 luvun alusta - vasta. 1970 - luvulla Jenkeissä, sääntöjen, sekä suojusten kera muuttuneena nykypäivän urheilu-kilpa lajiksi. Usassa pitkälti mainetta niittänyt laji Nyrkkeily toi mukanaan aidot, oikeat koko Nyrkkeilyn historian tunnistetuimmat champion mestarit sitten henkilöt nimeltä kuten: Jack Boughton: nin joka, Tunnettiin koko Amerikassakin tavallaan Nyrkkeilyn Isähahmona niin sanottuna ns" FAther of Boxing" hahmona Nyrkkeilyn koko historiassa,kuten myös mestari champion John Sholto Douglass: in myöhemmin myös tuoden mukanaan kaikki muutkin Nyrkkeilyn kaikkien aikojen tunnetuimmat Historian Aidot Champion Mestarit kuten: Cassius Clay: n Aka. Muhammed Ali: n, Sugar Ray Leonardin, Michael Spinksin, King Nortonin / Nortonin , Douglasin, Mike Tyson: nin , Sugar Ray Robinson: nin, George Foreman: in , Ingemar Johanssonin,MCClellan, Leonard: in, Hearns: in, , Joe Louis : ksen, Rocky Marciano :n, Jake La Mottan,Evander Hollyfield: in, Joe Frazier: in, Sonny Liston: nin , Moore: n, Durelle: n , Dudley: yn , Kelley: n , Naseem Hamedin, Max Schnelling: in, Benn: in, Jack Dempsey: n , Lennox Lewis: ksen, Vitali Klitschko: n, Fernando Vargas: in , Roberto Duran: nin , Jeff Chandler: in ,Mike Rossman : nin , Aldo Travesaro : n , Alfonso Hayman : in, Youngblood Williams: in , Jeff Chandler : in , Matthew Saad Muhammad: in , Jerome Artis : ksen, Curtis Parker : in , Wladimir Klitschko: n, kautta. Laji tuli tunnetuksi kaikkialla maailmassa. etenkin kaikkialla yhdysvalloissa.


Suomessa Nyrkkeily eli Boxing on ollut vain ja ainoastaan pelkästään ollut kaikkina viimeaikoina vain hyvin laajassa suuressa nousussa. Jopa viime aikoina ollut myös kauhean laajassa isossa nousussa Elävien Legendaaristen aitojen tunnettujen, sekä tunnistettujen mestarien kautta myös. Nämä ylempänä nimetyt henkilöt ovat koko Nyrkkeily Historian tunnetuimmat, tiedetyimmät ja tunnistetuimmat ottelijat, kilpailijat, taistelijat, ja Nyrkkeilijät. - By Seppo Saurio -



Nyrkkeily kasvoi aikoinaan vuonna 1741- 1743 sen kaukaisessa historiassa Englannissa alunperin, laji kasvoi niin sanottuna "Bare Knuckle" Paljas Nyrkkisenä Nyrkkeilytyyli suuntana 1741-1743 näiden vuosien jälkeen lajiin kehitettiin Lontoossa etenkin kaukaisessa vanhemman sukupolven vanhassa kirjoitetussa historiassa ensimmäiset lajin säännöt. Mitkä lisättiin Suojusten, ja sääntöjen myös lajiin kaikkialla ympäri ämpäri läpi koko Englannin näiden vuosien jälkeen. Tähän saakka Nyrkkeily oli levinnyt koko maailmassa ja jatkanut senkun suurenemistaan, ja leviämistään kaikkialla maailmassa. Vasta St. Louis Olympic Games in 1904 - St. Louis : ksen, Olympia urheilulaji kilpailuissa vasta se otettiin mukaan, ja liitettiin St. Louis : ksen Olympia Urheilulajeihin, Olympia kisojen aikana vuonna 1904 mukaan Olympian eri urheilulajeihin. Kaikkein suurin, ja kaikkein isoin Vallankumous tuli tähän lajiin 1865 kun John Sholto Douglass kahdeksan/kahdeksas Queensburyn Marqueesi Teki, Veti sekä laati uudet säännöt lajiin, mikä muutti koko Nyrkkeilyn Siksi urheilulajiksi mitä se on tänä päivänä kaikkialla maailmalla nyt juuri tänä päivänä. Tämä on ainoa todellinen fakta tieto nyrkkeilystä jonka itsekkin Tästä Upeasta urheilulajista tiedän itsekkin, Paras mahdollinen tieto jonka tiedän itsekkin kyseisestä lajista jopa.=).- By Seppo Saurio -

4

642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boxer of Real Deal of turku

      vastaus viestiin : Mm-m IDI the DIDI By Seppo SAurio. 21.12.2006 klo 16.19

      Sä oot joku yksinäinen hemmo ja sun vaimos lemppas sut joskus ja siitä lähtien sulla ei oo ollu muuta tekemistä, kun kirjotella paskaa keskustelupalstoille. Tostakin tekstistä "asiaa" oli 5%, loput paskanjauhantaa.

      Tuskin koskaan olen tietänyt heppua, jonka pitäisi kipeämmin hankkia elämä kuin sun!! - By Seppo Saurio.

      No jaa hemmo sä todella taidat olla se skitsofreeninen, skitso hyvin alkujaan todella yksinäinen kirjoittelija persoona täällä keskustelupalstoilla. Taidat olla yksi niistä 4-6: uudesta ulkomaalais. Oululaisista pelkuri naisen-raiskaajista. Ja nyt olet sattumalta tunnistanut oman itsesi ja olet pelännyt tulla kohtaamaan mut, mua ja tapaamaan mua etkös.??????

      No jaa a kuules nyt Kaiffari vai mikä hiton IDI THE DIDI,heheh sitten oletkaan..sori että mä nauran sulle tässä samal, ethän suutu, ethän pahastu, siis paskastu...hahahaha..sori taas.=)..ethän tuu nyt mua lyömään, tai tekemään mulle mitään muutakaan pahaa ethän sovitaanko, lupaatko.?..hahahaha, sori etten osaa hyvä herra lausua nimeäs mut hyvä mies mieti nyt nimeäs vähän itsekkin tosissas IDI THE DIDI...sairasta jätkä.!. Tulee 5 v pikkuskidi susta, ja sun nimestäsi mieleen sellanen brat pikkukakara.! Viidakko vekara IDI THE DIDI.!. Sori että nimes naurattaa mua yhä vieläkin..hehe.=). Ensinnäkin sorry mut en oo naimisis, enkä vielä oo ehtinyt olla, joten mulla ei ole vaimoa, eikä entistä ex-vaimoakaan. En ole vielä ehtinyt avio-asioissa olemaan niin nopea mitä nyrkeistäni olen niissä asioissa toisinkuin sä..heh.=). Mutta toiseksi IDI THE DÖDÖ..heh.=), sori siis sun nimes olikin siis se IDI THE DIDI. - By Seppo SAurio.

      Taidat itse olla joku erittäin häilyvästi, pahasti skitsosti, häiriintynyt, mielenvikainen haísuli, joka on todella pahasti jakautunut vai pitäisikös sanoa tampio,kempo,häiriintynyt vatipää, vajaa oikein sellainen ns" skitsofreeninen, jakomielitautinen, haiseva piece of shit paskaläjä, paskakasa, haiseva narttu, dödö deodorantti Muuli kameli.! saharanhiekan nussija.,! mee imee mutsiis kameli.! painu himaas IDI THE DIDI.!. Sori että joudun murskaamaan sun unelmasi, joka on sellainen murskaava uutinen sun pieneen mitättömään maailmaasi sori nyt vain mutten yhä vieläkään toistaiseksi ole naimisissa yhä vieläkään edes, enkä itse asiassa vielä edes ole ollut. Joka todellakin on ensinnäkin harmi jos luulet jotain muuta sori että oletkin väärässä. - By Seppo Saurio.

      En ole naimisissa oleva henkilö joten epäilyksesi menivät taas vähän pieleen ja puihin. Niin ja asiasta toiseen ja kolmanteen Ei millään pahalla, niin mut mulla on sattumoisin tyttöystävä, satun oleen silleen kiinni, varattuna mahtaa ottaa sua ihan vitusti näköjään päähän, mahtaa vituttaa vai mitä kaveri.?, sorry wha s up doc mut oot vääräs.!..heh...Ja mitä suhun tulee mulla ei ole aikaa kuunnella sun juttujas, sun vaimoistas, ja sun vainoistas, ex-vaimoistas enkä sun vainoharhaisuuksistas.! sun IDI THE DIdeistäs enkä mistään muustakaan mee panee sun heppaas,!, ja sun IDI THE DIDIÄS mee vittuun koko kaveri.!. Tuu Turkuun niin vedän sua yks nolla suoraan alta yksikön vittu alta lipan turpaan tollasta IDI THE DIDIÄS tuu sanomaan sanottavas päin naamaa mä annan sulle viikon ajan aikaa etsiä mut käsiisi saat aikaa viikon- kaks mä odotan sua ellei sua näy oot chicken, raukkis, yellow, no good, pelle, clown, joke, a joker, Mutsis hameen helma,kana, housuun kusija.,!, akka, ämmä. peelo, joukki ja kaiken muun lisäksi vitsi. - By Seppo Saurio


      Tiedät mistä nyrkkeilysalilta suoraan löytää mut pelle tuu sanoo päin naamaa jos on jotain ulisemisen aihetta sulla IDI THE DIDI, lopeta itkus vitun pikkulapsi, pikkupoika idi the didi..hahahahahah ei hitto mikä pelle tuu mielummin kuin mies sanomaan sanottavas, suoraan päin-kasvojas sanottavas IDI THE DIDI, jos sulla on noin kovin jotain asiaa.!. Josta asiaa ei ole edes se 5 % vaan paskaa koko juttu.!...hahahah SAlli mun nauraa tollaselle Peelolle. Sä tarviit kipeästi ammatti-apua koko jätkä hei haloo mitä sä tajuat.!.????. Vitun low-life kateellinen paskakasa.! - By Seppo Saurio Fuck you IDI THE DIDI. vitun pelkuri chicken paska,! hyvä hyvä jälleen taas meidän oma pikku IDI THE DIDI.!,.! - By Seppo Saurio.

      No jaa.. mitä jos mä sanoisin näin asian että ensinnäkin sä puhut pelkästään suoraan vain pelkkää paskaa täällä keskustelupalstoissa, ja että sun jutuista paskaa ovat täysin kaikki, sun jutuistasi asiaa ei ole edes ne vähäiset 5 % joten mistä sä tulet, mistä sä puhut, mitä sä oikein luulet.???. Meinaa mitä sä ymmärrät jätkä.?, mitä sä tajuat.!.?, mitä sä oikein horiset peelo.?.By Seppo Saurio Fuck you IDI THE DIDI. vitun pelkuri chicken paska,! hyvä hyvä jälleen taas meidän oma pikku IDI THE DIDI.!,.!



      Hei pelle oot sä tosissas.?,,hahahaha SAlli mun nauraa tollaselle yksinkertaiselle täys Pellelle.!. tajua IDI THE DIDI.????. Saa yhtä skeidaa nimeä hakea maailmasta Sitten Idi Aminin jälkeen.! Fuck you fucking clown ota heppas ja ratsasta saharaas,.! By Seppo Saurio Fuck you IDI THE DIDI. vitun pelkuri chicken paska,! hyvä hyvä jälleen taas meidän oma pikku IDI THE DIDI.!,.!



      Ei millään kunnioituksella vaan kaikella pahalla, ja epäkunnioituksella mut neuvoisin sua et tuki se turpas sun paskapuheistas, ennenkuin mä tukin sen sun puolestasi mun nyrkillä senkin pelle.!, ime munaas ota itteltäs suihin ! kliffaaks sä.?, tajuaks sä senkin skeida pelle.!, Mutsis nussija.,!. By Seppo Saurio Fuck you IDI THE DIDI. vitun pelkuri chicken paska,! hyvä hyvä jälleen taas meidän oma pikku IDI THE DIDI.!,.!


      Nimeskin sanoo jo yhtä sun toista taidat olla päästäsi vähän IDI THE DIDI Kulmakunnan naurettavin Pelle jonka kaikki tietää A Fucking Joke, Joker clown IDI THE DIDI.!..hahahahahaha Salli mun nauraa tollaselle säälittävälle paskalle.!, niin asiasta toiseen ja kolmanteen osaaks sä puhua muuta kuin pelkkää paskaa.!.?, meinaa hei kaiffari mitä sä oikein tajua nimeskin kuulostaa joltain arabi nimeltä eiks vaanm IDI THE DIDI , noh mulla on viesti sulle ota SE Kamelis, OTA Se heppas, ja se muulis ja lähde vitomaan ja ratsasta sinne saharaas ennen ku mä heitän sut sinne.!, Hei GEt REal.! , hanki elämä GET A Life.By Seppo Saurio Fuck you IDI THE DIDI. vitun pelkuri chicken paska,! hyvä hyvä jälleen taas meidän oma pikku IDI THE DIDI.!,.!


      Joten Kiitos vaan thanks kaveri mutta mulla mun elämä rullaa itse asias ihan fine, mainiosti kiitos vain ei huolta musta ainakaan.=). Mulla on jo sellainen mitä me muut tavalliset normaalit ihmiset kutsumme sanalla ns" elämäksi." kiitos vain silti kiltistä, hellästä huolenpidostasi huolimatta, kiitos mutta sun tässä todella se elämä pitäisi hankkia.!, samat sanat kaveri Tuskin koskaan olen tietänyt heppua, jonka pitäisi kipeämmin hankkia elämä kuin sun!! , Sori että jouduin näin tiputtamaan sut sun maailmas maanpinnalle näin raa - asti, ja raadollisesti ja tuhoamaan unelmasi.! mut taidat olla yhä vitun väärässä sori että jouduin murskaamaan näin sun fantasias ja sun unelmas siitä millaista sun mielestäsi skitso mun elämä muka olisi, tai pitäisi olla Hanki hyvä mies oma elämä jo.! By Seppo Saurio Fuck you IDI THE DIDI. vitun pelkuri chicken paska,! hyvä hyvä jälleen taas meidän oma pikku IDI THE DIDI.!,.!

    • Boxer of Real Deal of turku

      Kerros mulle IDI THE DIDI - By Seppo Saurio.

      Noh mutta IDI THE DIDI, mehän ennestään tunnetaan jo... Niin koskas se olikaan ku sun mutsis jätti, ja hylkäs, sylkäs sut..hehe.=).? voit sä häpeilemättä kertoa.? - By Seppo Saurio.

      Koska se olikaan ku sun mutsis häpäs sut,sua.?, ja se kun se sun lika sankoakin rumempi vaimos nussi muita miehiä, dumppas sut.!, jätti sut.!, ja otti mut.! Paremman version susta.!. Ja vapaasti paneskeli ilman sua taakkana.! muita kaikkia siis muita jätkiä, paitsi sua..mahtoi vituttaa, mahtoi ottaa aika pahasti luonnonpäälle.!. Sun Vaimo se vasta kostea kuuma herkku olikin. Se kävi kyl niin kuumana että huh huh.! Aika Kiimainen akka. Pakko myöntää.!. Oli aikalailla aikamoisen ns" märkä, kostea.! Kun sitä viimeeksi sormetin, ja kokeilin aikamoinen litinä senkun kävi vaan, siinä kun nyt vaan kävi niin sun vaimosi kanssa, IDI THE DIDI..hahahahahahahaha.! - By Seppo Saurio.

      Sä oot joku yksinäinen hemmo ja sun vaimos lemppas sut joskus ja siitä lähtien sulla ei oo ollu muuta Taidat tässäkin osuudessa haluta kertoa omasta itsestäsi, ja sun omista kotioloistasi mulle, sekä kaikille muille etkös, kyllä sä vapaasti saat kertoa Love Doctor Sepille asiasta mä olen melkein kuin DR.Phil.! - By Seppo Saurio.!

      ahdistaako sua.?, mistä nyt puristaa.?, mistä kenkä nyt puristaa.?, kiristääkö päässä.?, kiristääkö aivoissa.?, lerpahtiko taas jälleen sun lerppu tuhkamunas.?, pinsettipippeli.! - By Seppo Saurio.!

      Oot varmasti yksi niitä miehiä kenellä ei mikään auta, kun se vaan ei yksinkertaisesti seiso, ja sit oot vitun kateellinen mulle mun pantua sun vaimoas.!. Ei mikään ihmekkään että se jätti sut.!. Kun kerta sai multa sitä mitä ei sulta ikinä koskaan saanu..hahahahahaha. Sun Ämmäs oli tosi hyvä pano.!. Ei millään pahalla, loisto vaimo IDI THE DIDI.!. Mutta oli sillä vähän liian iso, ja liian leveä väljä reikä kylläkin se oli ku ois hakannu patonkia isoon aulaan.! heilutella voi mut missään ei tunnu yhtään mikään.!. Sun tuo itsetuntos, ja omatuntos ja itsetuntosi, sekä oman arvontuntosi, kunniasi, ylpeytesi lerppukulli.! on tainnut saada neulapippeli tosi kovan kolauksen joskus eikö olekkin.!.?. Ja By the way IDI THE DIDI.!. Sun vaimosi sanoi että sulla on sellainen baby pikkuvauvan pikkupippeli sellainen babypippeli oliks se nyt mitä sun vaimos mukaan about 2 cm : enttiä sen pikanttikoko kuulemma..hahahahahaha - Salli mun nauraa sulle - By Seppo Saurio.

      Siis tässähän se kerrot mulle täs osuudes sun omasta privaatti elämäsi surkeudesta, jonka sun vaimosi, sun pano-akkas niin sanotusti, ja sä ja mä tiedetään kaikki joka on tämä kohta jossa kerroit itse näin. Sä oot joku yksinäinen hemmo ja sun vaimos lemppas sut joskus ja siitä lähtien sulla ei oo ollu muuta tekemistä, kun kirjotella paskaa keskustelupalstoille. Noh tämä osa susta ja sun jutuistasi IDI THE DIDI on vähintään ainakin totta.! hyvinkin paljon...hahahaha salli mun nauraa tollaiselle pinsettipippelille, vitun lerppumuna lerppukikkeli.! sulla vaimos mukaan on lerpahtanut sekin yleensä vähän väliä nauroi et se on niin pieni et sextaillessa. Sitä pitää etsiä sieltä karvoista Mikroskoopilla ihan ei helvetti. hahahahahahahaha - By Seppo Saurio

      Arvaa Naurattaako..hahahahahahahaha.???. Tostakin tekstistä "asiaa" oli 5%, loput paskanjauhantaa. Mitä tähän osuuteen tulee neulapippeli.!, kerroit tuossa oman kokemuksesi miltä se tuntui kun vaimosi petti sua mun kanssani.! sun vaimosi haukkui sua, koko panon ajan.!, me molemmat yhdes naurettiin sulle , ja ennenkaikkea sua joka sekunti, joka hetki.! kun puhuin tyttöystävästä kysele asiaa Vaimoltas.! kerro et aika herkkupeba, ja aikamoinen herkkurööri, herkkureikä koko muija, kova se oli hehkutteleen persustaan.!, sun vaimos otti sormuksen panon ajaksi pois tiesitkös sitä.?, sanoi ettei se ollut hänel juuri minkään arvoinen.! Kun susta sattumalta hässies puhuimme tietenkin nauraen koko ajan SULLE!, Kun kysyin vaimoltasi IDI THE DIDI.. et eiks ookkin aviomiehes IDI THE DIDI yks ruma mies, ruma persesoona sori siiis persoona niiin muijas sanoi mmmmm,...MMMMMMM..juuu joo on kyllä, sitten vasta repesinkin nauruun kun päästiin susta siihen kohtaan.! - By Seppo Saurio.

    • Boxer of Real Deal of turku

      IDI THE DIDI..hahahahaha- By Seppo Saurio-, Niin Kerros mulle IDI THE DIDI, kerros mulle vähän sun noista AGGRESSIIVISISTA Taka-Ajatuksistas.!, missä nyt puristaa.!, IDI THE DIDI..hahahahaha- By Seppo Saurio-


      Ootko sä kenties IDI THE DIDIDIDIDIDIDIDIDIDIDIIIIIIIIIIIIII jippiii se on IDI THE DIDIIIIIIIIII.! , ollut kenties joskus jossain pakkohoidos.!.?, tai kenties suljetulla osastolla, käytöksen tai häiriintyneen käytöksen takia, vuoksi koskaan.!.?, ainakin hyvin väkivaltaisena, hyvin väkivaltaisesti, aggresiivisesti, hyökkäävästi, vaikutat, ja tunnut sellaiselta, siltä hyvin aggressiiviselta lerppukullilta, sori siis niin lerppumunalta,,, pinsettipippeli...THE" IDI THE DIDI..hahahahaha- By Seppo Saurio-



      Mä voin kuvitella sut pakkohoidon puolella, siel suljettujen ovien takan, suljetulla pakkohoito osastolla käsiraudois, ja pakkopaidas.!, Siellä yksin kirjoittelet ja huutelet itseäs, ja nimeäs. IDI THE Didididididididiiiiiii.! mä olen james Idididi mun nimeni on didi james didi,.!hahahahahaha...IDI THE DIDI..hahahahaha ei vittu salli mun nauraa sulle sälli sun juttujas.!. En voi olla repeämättä, enkä nauramatta niitä,!IDI THE DIDI..hahahahaha- By Seppo Saurio-





      Koska se viimeeksi olikaan, tai kuinka kauan siitä on ku se HerkkuPeppusi jättikään sut.!.?, nyt itket siellä et BUUU, BUUU, ABUUUUU, Hhyyy,.!, yhyy,.! nyyh nyyh nyyh yhyy,! kun oma Vaimosi jätti sut ihan ypö-yksin.! eiks jee.?, eiks se vähän näin menny eiks se vähän näin oo.?, kerros mulle kyllä sä voit kertoa psykiatri, psykologi Seppo Sauriolle kaikki päätä painavat huolet, suolet, murheet turheet, paineet ja kaikki, kerro vain niin se helpottaa.! usko mua, usko pois.! Huomaat vielä, aj kiität mua vielä.!, kun kerrot meille kaikille lisää sun oman elämäsi salaisuuksia, ja yksityiskohtia.!..Joten jatka vain, kerro vain en mä estä yhtään sua.!IDI THE DIDI..hahahahaha- By Seppo Saurio-



      OTa Heppas ja ratsasta takas Saharaan.! IDI THE DIDI, Oululais Ulkomaalais Naisten Raiskaaja Chicken Shit, Jänöjussi, jänishousu, chicken, yellow, pelkuri raukka, naisten hakkaaja, naisten pahoinpitelijä, naisten raiskaaja raukkis.!, Mee takas IDIS SAharaan.!. Ennenku sun käy huonosti, ennenku joku liiskaa sut vielä.!, Ooot kuin Sika joka röhkii ja sanoo röh röh, oink oink. Mut sun puheissas ei ole mitään järkeä, ei päätä, eikä häntää tajuatko, get it.?, kliffaaks sä.?, kaiffari.?, tajuuks sä.?, diggaaks sä.?, diggaat sä.?, klaaraaks sä sälli.?, tajuuks sä jannu.?, mitä sä ymmärrät.!.?,. Kerro mitä sä tajuut kateellinen, toisille muille ihmisille kateellinen pikku little shit paska.!,.?, sä ensinnäkin haiset IDI THE DIDI osta deodoranttii sitä kutsutaan DÖDÖksi, ei didiksi.! vitun ääliö sä haiset.! naisetkaan ei edes tykkää susta, eikä sun a la IDI THE DIDI, hajuistasi, eikä aromeistasi, eikä tuoksuistasi.!IDI THE DIDI..hahahahaha- By Seppo Saurio-



      Mä voin kuvitella sut treenaas otteluun kuuntelet jossain kylppärin peilin edes eye of the tigeriä, rukoilet vasten vessan pidettä, ja lavuaaria, nielet peloissasi väärään kurkkuun, ja imet itteäs, ja otat itteltäs suihin.!, teet tee - se itse suikkarit ite ittelles..hahahahah Sallin mun nauraa sulle PELLE...IDI THE DIDI..ahahahahahahahaha IDI THE DIDI..hahahahaha- By Seppo Saurio-

    • Boxer of Real Deal of turku

      Vastaus viestiin: juu... diididididiipöerhciapppf 23.12.2006 klo 18.22 By Seppo Saurio.

      tosihan se on että vasta kehässä sen näkis... mutta näitä on mukava spekuloida :)


      - Eikä ole, en ole kanssasi asiasta yhtä ja samaa mieltä, olen asiasta kanssasi erimieltä, mulla on oma vapauteni olla kanssasi erimieltä asiasta. Koska ensinnäkin haluan antaa ihmisille omasta itsestäni mitä hyvimmän, mitä parhaimman, mitä kivoimman, ja mukavimman rehellisen, sekä realistisen mielipiteen, ja sen lisäksi myös omasta itsestäni mitä rehdimmän, ja mitä parhaimman kuvan,imagon,imagen ja näkymän omasta itsestäni. Sen takia ei noita ole kauheenkaan kiva spekuloida Sorry vaan, ei ainakaan julkisuudessa, kovinkaan julkisesti todellakaan. En Kommentoi asiaa, No Comments.! By SEppo SAurio. Ei enempää kommentointia asiaan, No Comments.!, en kommentoi spekulointeja julkisesti netissä, enkä missään muuallakaan se on täysin sairasta, skitsoa, mielenvikaista epänormaalia touhua sorry vain.! - By Seppo Saurio.

      Toisten ottelijoiden spekulointi julkisesti on aivan suoraan takapuolesta perseestä, anaalista suoraan ja syvältä.!. Sellainen akkamainen, Se on hyvin Juoru-akkamainen paska haaskalintu tabloidi lehti tapa tonkia roska juttuja eri lehtien roskapaska juttujen kautta lehteen ja julkisuuteen, ja manipulointi tapa netissä tehdä toisen maineesta paskaa.! Ne on täysin tuollaiset spekulointi puheet pelkästään roskalehti juttuja, ja ne jutut ovat pelkästään roskalehtien lukijoille, en kommentoi, enkä lue sellaisia piste, ei kamalasti kiinnosta vaan. By Seppo Saurio. Mulla ei toisista ottelijoista mitään sanottavaa, toisaalta ei mitään kommentoitavaa.! By Seppo Saurio.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11111
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3103
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      215
      2962
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1746
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      52
      1672
    9. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1648
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe