Itsellä noin pyöreästi 1000-2000 egeä!
Lahjoja ei hirveästi ostella (toki niitäkin, joitain pieniä), mutta ruokaan ja muuhun jouluun!
Paljonko euroja jouluun?
9
545
Vastaukset
- frage
menee aika tarkasti 60€ lahjoihin,vaimolle en osta mitään,tyttärille (2)jotakin pientä tarpeellista,ruokaan sit satsataan vähän enemmän,meille riittää mainiosti kun ollaan joulu yhdessä,ei tarvitse pröystäillä lahjoilla
- noin
n.100€, kun on kahdelle muksulle lahjoja ostettavana.
- Enkuli83
Lahjoihin ja ruokaan meni noin 300€.
Tuohon on laskettu minun ja mieheni ostokset yhteensä.Lahjoihin 2000€ ruokiin jo mennyt 600€ ja menee viel ainakin 200€, mut sinä on myös ne láhjat jotka teen lahjoiksi.
- menee
350 euroa lahjoihin, porukoilla tulee joulunpyhät oltua jne niin ruokaan ei mene rahaa.
- noin
70 euroo, vielä käyn miehelle ostamassa zipon :)
- aika tasan
Noin 200 euroa joululahjoihin, -kortteihin, -suklaisiin. Kinkun sain töistä joulubonuksena ja sekin on jo paistettu ja kohta syöty kun jouluna emme ehdi kotona olemaan ollenkaan.
- d**
Meidän kahden hengen perhe käyttää lahjoihin suunnilleen 1000 euroa. Osa lahjoista on itse tehtyjä, joten reaalinen arvo ja toivottavasti myös tunnearvo on hiukan korkeampi. Sen lisäksi rahaa kuluu ruokaan n. 100 euroa sekä muutama kymppi kuuseen ja kukkiin. Jouluun liittyviä sisustus- ja koristehankintoja on tehty n. 100 eurolla. Eli olisiko n. 1200-1300 euroa lähellä totuutta.
- ei mene euroakaan
kun ei ole rahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501799
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121661Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va301252Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931171- 921131
- 741021
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351961- 62849
- 49811
- 50806