Heippa
Miten sulatatte kuusen kerrostaloasukkaat?
Ei ole kylmää eteistä eikä lasitettua parveketta. Pilaanko kuusen jos tuon sen sisään suoraan?
Entä kuusenjalat. Millainne kannattaa ostaa?
Niin kuin ehkä huomaat en ole koskaan kuusta ostanut. Nyt ajattelin tänä vuonna hankkia. Kiitos avusta!
Joulukuusesta kysymys
2
260
Vastaukset
- Ihanaa kun on joulu
Kuusen jalan kannattaa olla tukeva, mieluiten valurautaa ja isolla vesitilallaja se rungon paikka rittävän leveä. Itselläni on hiukan kapea se rungonosa mutta muuten kaunis rautainen kuusenjalka. Täytyy vaan aina ottaa kuusenjalka kuusiostoksille mukaan että saa kuusen mahtumaan jalkaan ja vesitilaan asti. Mä olen tuonut kuusen pesuhuoneeseen ja suihkutellut kylmällä vedellä ja jalka ämpärissä, juo ihan mahdottomasti. Sekä kuusenjalkaa paripalaa sokeria vedenlisäksi.
- kuusivinkkejä:
Kuusesta kannattaa sahaa n. 10cm pätkä pois tyvestä. Kuusi saa paremmin vettä imettyä ja kuusesta ei heti rupea varisemaan neulaset pois (voi kysästä kuusimyyjältä jos sahaisi valmiiksi, jos kotona ei sahaa ole). Muuten, sahaamisen jälkeen kannattaa hetimiten laittaa vettä saataville esim.sankoon kylpyhuoneessa kylmän suihkun ajaksi, imee tosi paljon! Kylmä suihku on hyväksi. (Suihkutiloissa itse ainakin laitan suihkun ajaksi sankoon vettä ja imasee kyllä puol sankoa samantien sahauksen jälkeen. (Suihkun jätän yläpidikkeeseen valuu ei ainakaan käsi väsy).
Sittenkun kuusen laittaa huoneeseen, niin kannattaa myös laittaa kuusen alle jonkun liinan tai vastaava(kaupoissa myydään säkkikankaista tehtyjä jouluaiheisia, jossa muovi kankaan toisellapuolella), että ei pihka menisi liinan läpi.Pihka lähtee tosi huonosti pois lattiasta.
Kivoja kuusituokioita ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375106- 823636
- 353026
- 612995
- 102916
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391698