Luovutanko

epätoivoinen ihastunut

Ollaan yhden vaakamiehen kanssa jo pidemmän aikaa katseltu toisiamme, mutta asiat ei etene mitenkään.

Hän vetäytyy aina välillä heti kun kuvittelen asioiden pikkusen etenevän. Ei päästä liian lähelle. Joskus jopa pakenee nopeasti nähdessään minut! Hetken päästä saattaa taas katsella jostain! Outo tyyppi. Miksi tämä mies vetäytyy Onko tuo jokin vaa'an luonteenpiirteeseen kuuluva juttu?

Olen jo monesti päätänyt, että nyt riittää. Unohdan kaiken ja jatkan elämääni. Mutta aina päätöksen tehtyäni tuo mies ilmaantuu ja juttelee ja on iloinen ja kaikkee ihanaa....Jotenkin tulee lähemmäs. Eli en pääse tuosta miehestä eroon. En edes unissani, niissäkin hän kummittelee vähintään kolme kertaa viikossa!

Onko tuo mies minulle pakkomielle vai onko meillä jokin näkymätön voima? Vaikuttaako omassa merkissäni oleva venus vaa'assa liikaa? Monta muutakin planeettaa itselläni on vaa'assa, mutta tuo venus epäilyttää eniten.

Ostin sellaisen astrologiakirjan ja oikein kauhistuin luettuani sieltä milloin "se oikea" on syntynyt. Tuon miehen syntymäaika oli siellä! Kenenkään muun (entisistä miehistäni/poikaystävistä)syntymäaika ei tuolla listalla ollut. Uskonko liikaa astrologiaan ja yritänko vaan elää sen mukaan? Tosin kiinnostumiseni alkoi jo aikoja ennen kuin tiesin tuon miehen syntymäaikaa.

Ja ikää meillä molemmilla on 4kympin tienoilla, joten mikään lapsellinen leikki ei luulisi olevan kyseessä.

40

5159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies45

      Moi!

      Mies voi hyvin olla sinulle oikea, mutta miksi tutkailla asiaa horoskooppien kautta?

      Hankit kirjan, josta löysit päivämäärä ja nyt pohdit sen ja merkkiesi yhteensopivuuden merkitystä. Mielestäni ei kannata.

      Voisit hankkia toisenkin kirjan (kirjastosta):
      "Toden näköiset harhat".

      Kirjassa kerrotaan (kiihkottomasti, tuomitsematta) syistä miksi ihmiset haluavat uskoa esim. horoskooppeihin yms. Samoin kirjassa kyllä kerrataan myös miten horoskooppien "teoria" on kovin heikolla pohjalla . Kirjassa mm. Nils Mustelinin 35 sivuinen luku "Horoskoopit - sielun kosminen peili?"

      Mutta mielenkiintosempaa kuin horoskooppien kosmologinen hiekkous, ovat syyt (pyskologia), miksi niihin uskotaan. Suosittelen (siis kaikille, joita horoskoopit kiinnostavat). Kannattaa myös tutustua uskomansa asian "heikkouksiin", eikö vain?

      Kirjan luettuasi olet valmiimpi tekemään valinnan: mietitkö sinun ja miehen mahdollisuutta "vaaka-ilmiön" kautta vai aikuisena itsenäisenä naisena.

      Elämä ja maailma on paljon mielenkiintoisempia kuin horoskooppeja lukemalla voi koskaan tietää!

      Mukavaa loppuvuotta... :-)

      • enemmänkin

        kohtaloon kuin astrologiaan. Uskon toki, että eri horoskooppimerkit edustavat erilaisia luonteita, mutta yritän tässä saada pääni selkeäksi tuon asiani suhteen.
        Kohtalo. Olin jo vuosia sitten uskonut, ettei minua varten ole ketään. Pysyin kotona ja välttelin ihmisiä. Täällä maalla asuessa se on aika helppoa =) Naureskelin aina, että jos mulle joku mies on, niin löydän sen silti täältä tai se vaan tulee vastaan ym. Näin kävi.


      • on, jossa oikein
        enemmänkin kirjoitti:

        kohtaloon kuin astrologiaan. Uskon toki, että eri horoskooppimerkit edustavat erilaisia luonteita, mutta yritän tässä saada pääni selkeäksi tuon asiani suhteen.
        Kohtalo. Olin jo vuosia sitten uskonut, ettei minua varten ole ketään. Pysyin kotona ja välttelin ihmisiä. Täällä maalla asuessa se on aika helppoa =) Naureskelin aina, että jos mulle joku mies on, niin löydän sen silti täältä tai se vaan tulee vastaan ym. Näin kävi.

        syntymäajat kerrotaan? Mielenkiintoista olisi tietää, kun itse olen vaakamiehen kanssa jo 11 vuotta ollut, mutta usein kyllä on aika hurjia yhteentörmäyksiä, että on tullut jo monesti mieleen luovuttaa koko taistelu;)Ainakin oma vaakani on kiltti, kohtelias ja huonoja puolia taas on päättämättömyys ja materialistisuus. Vaaka tosiaan punnitsee vaihtoehtoja kauan, joskus liiankin kauan, että oikein jo tuskastuttaa. Jospa tämä sinun miehesi ei vaan osaa päättää, mitä haluaa. Meillä se on ihan jokapäiväistä;)


      • -epätoivoinen
        on, jossa oikein kirjoitti:

        syntymäajat kerrotaan? Mielenkiintoista olisi tietää, kun itse olen vaakamiehen kanssa jo 11 vuotta ollut, mutta usein kyllä on aika hurjia yhteentörmäyksiä, että on tullut jo monesti mieleen luovuttaa koko taistelu;)Ainakin oma vaakani on kiltti, kohtelias ja huonoja puolia taas on päättämättömyys ja materialistisuus. Vaaka tosiaan punnitsee vaihtoehtoja kauan, joskus liiankin kauan, että oikein jo tuskastuttaa. Jospa tämä sinun miehesi ei vaan osaa päättää, mitä haluaa. Meillä se on ihan jokapäiväistä;)

        Syntymä, tähdet ja numerot. Ihan uusi kirja.
        Enpäs oikein usko tuohon listaan koska "se oikea" on saattanut syntyä.

        Mutta miksi tuollaisia höpölöpöjä listoja laitetaan kirjoihin joita toiset kuitenkin ajatuksella tutkivat. Suututtaa. Kirja sinänsä on mielenkiintoinen. Tuossa kirjassa juuri näkee miksi esim minä ja ysäväni olemme niin erilaisia, vaikka samaa merkkiä edustammekin. Eli myös vaakoja on paljon erilaisia.


      • -epätoivoinen

        Tuli sellainen asia esille tässä eräänä päivänä, että muutamat tuttuni epäilevät tuon miehen mieman pelkäävän minua. Ei sillä että olisin mitenkään paha ihminen, vaan koska luonteeni on kuulemma hieno ja ulkonäkökin ok.
        Pitääkö mies niin visusti tuosta vapaudestaan kiinni, että mielummin välttelee koko naiskuntaa(minua)?
        No, tämä nyt vaan tuli mietintään, niin ajattelin josko joku osaisi jotain sanoa =)


    • vissi

      Vaaka tasapainottelee jatkuvasti, päättäminen on vaikeinta ja yleensäkään vaa'an mielipiteisiin ja tekoihin vaikuttavat suuresti esim. ystävät tai jokin muu ulkoapäin tuleva seikka.
      Noniin kuitenkin itse vaakana voin osittain tunnistaa itseni tuosta soutamisesta ja huopaamisesta, mikä saattaa kuitenkin johtua siitä että vaaka on epävarma toisesta osapuolesta. Jos vaaka ei tiedä toisen tunteista, ei hän välttämättä itse osaa tulla vastaan tai olla ensimmäisenä niistä kertomassa omalta osaltaan. En tiedä mistä moinen johtuu, ehkä siitä että sitä on niin pirun miellyttämisenhaluinen ja riippuvainen muista.
      Oletteko keskustelleet suhteestanne ja tilanteesta? Melkein kehottaisin sinua ottamaan ohjat, jos yhtään olet semmoista tyyppiä. Itse voin sanoa että olen onnellinen kun joku ohjaa hieman, muttei kuitenkaan tallo varpaille ja kuuntelee minunkin mielipiteitäni ja osoittaa että välittää. Että pikkasen domina mutta kuitenkin äitihahmoa kanssa :) Tietenkään en sinun miesvaakasi persoonallisuudesta voi mennä takuuseen, nämä ovat vain minun mielipiteitä ja käsityksiä.

      • scarlet

        tämä 'vissin' vastaus. olen vesimies mutta jotenkin koin sen kauhean omakseni, mahtaako johtua siitä että nousumerkkini on oletettavasti vaaka.
        sanotaan että horoskoopit ova huuhaata ja voihan se pitää paikkansa, mutta itsetuntemusta ne ainakin opettavat. horoskoopeista kiinnostuneet miettivät omia ja toisten ominaisuuksia, hyviä ja huonoja puoliaan ja jos eivät muuta, niin monipuolisesti ainakin kehittävät ajatteluelintään, siis päätään.


      • epätoivoinen-

        "yleensäkään vaa'an mielipiteisiin ja tekoihin vaikuttavat suuresti esim. ystävät tai jokin muu ulkoapäin tuleva seikka"
        Tätä epäilen yhdeksi syyksi. Tiedän miehen tuntevan henkilöitä joiden kanssa olen joskus joutunut erimielisyyksiin.Nämä ihmiset ovat tämän miehen sukulaisia ja epäilen, että heillä ei minusta mitään hyvää kerrottavaa ole =( Jotenkin vaan tuntuu, että mies pakenee silloin kun on ollut tekemisissä näiden tiettyjen ihmisten kanssa.

        Olen tosiaan sellainen tyyppi joka osaa ottaa ohjat käsiinsä, olen skorpioni omalta merkiltäni. Mutta olen jotenkin varovainen tätä miestä kohtaan. Ajattelen, että hän pelästyy jos osoitan liikaa mielenkiintoa tms.


    • minä vaan

      Voi kun kuulostaa tutulta, niin tutulta ettet usko!! Ota noista vaakamiehistä selvää.. itselläni juuri samanlainen tilanne. Aina kun tuntuu että no nyt.. niin taas herra ottaa etäisyyttä ja kun ajttelen että antaa olla ei tästä mitään tule, niin yllätys yllätys herra osoittaa taas mielenkiintonsa. Ota noista piruista sitten selvää!? :)

      • kahvikerma

        Vaakamiehillä on älytön tarve pitää kiinni vapaudestaan eivätkä halua missään tapauksessa sitoutua! Antakaa hyvät naiset tuollaisten miesten mennä, heistä ei ole kuin harmia. Jos oikeasti on kiinnostunut jostain, kyllä silloin osoittaa sen myös. Vaakamiehet pönkittävät ainoastaan itsetuntoaan ruokkimalla hieman naisia, ja näin saavat naiset jäämään ympärilleen. Vaakamiehillä ei ole tarvetta tuntea tosissaan mitään, kunhan vain naisia pörrää ympärillä!

        Vaakamiehet ovat tuomittuja elämään ylhäisessä yksinäisyydessä juuri tuon tunteettömuuden takia.
        Empaattisuus on keinotekoista!


      • RapuNen
        kahvikerma kirjoitti:

        Vaakamiehillä on älytön tarve pitää kiinni vapaudestaan eivätkä halua missään tapauksessa sitoutua! Antakaa hyvät naiset tuollaisten miesten mennä, heistä ei ole kuin harmia. Jos oikeasti on kiinnostunut jostain, kyllä silloin osoittaa sen myös. Vaakamiehet pönkittävät ainoastaan itsetuntoaan ruokkimalla hieman naisia, ja näin saavat naiset jäämään ympärilleen. Vaakamiehillä ei ole tarvetta tuntea tosissaan mitään, kunhan vain naisia pörrää ympärillä!

        Vaakamiehet ovat tuomittuja elämään ylhäisessä yksinäisyydessä juuri tuon tunteettömuuden takia.
        Empaattisuus on keinotekoista!

        Tää oli just niin nappiin kuvattu ku olla ja vaan voi! Iki maailmassa ei kannata sydäntään menettää vaa'alle, koska se pirunen vie sen mennessään ihan kokonaan ja vieläpä nauttii siitä, kun toinen jää roikkumaan!


      • henkariin.
        kahvikerma kirjoitti:

        Vaakamiehillä on älytön tarve pitää kiinni vapaudestaan eivätkä halua missään tapauksessa sitoutua! Antakaa hyvät naiset tuollaisten miesten mennä, heistä ei ole kuin harmia. Jos oikeasti on kiinnostunut jostain, kyllä silloin osoittaa sen myös. Vaakamiehet pönkittävät ainoastaan itsetuntoaan ruokkimalla hieman naisia, ja näin saavat naiset jäämään ympärilleen. Vaakamiehillä ei ole tarvetta tuntea tosissaan mitään, kunhan vain naisia pörrää ympärillä!

        Vaakamiehet ovat tuomittuja elämään ylhäisessä yksinäisyydessä juuri tuon tunteettömuuden takia.
        Empaattisuus on keinotekoista!

        Minun vaakamiestuttavillani ei ole ollut minkäänlaista "sitoutumiskammoa".
        Yhden luota ovat muuttaneet suoraan toisen luo.
        Tai jos nainen on joutunut muutamaan vaakamiehen luota, uusi nainen on asettanut takkinsa vielä edellisen lähdön jäljeltä heiluvaan...


      • sä puhut asiaa!
        henkariin. kirjoitti:

        Minun vaakamiestuttavillani ei ole ollut minkäänlaista "sitoutumiskammoa".
        Yhden luota ovat muuttaneet suoraan toisen luo.
        Tai jos nainen on joutunut muutamaan vaakamiehen luota, uusi nainen on asettanut takkinsa vielä edellisen lähdön jäljeltä heiluvaan...

        Hyvä kun ehtii silmää räpäyttää niin uusi elämää suurempi rakkaus on löytynyt. Exätkin ovat niin ymmärtäväisiä että hellivät ihanasti kun vaimo kulta on vaikka synnyttämässä


      • nevermind

        "Voi kun kuulostaa tutulta, niin tutulta ettet usko!! Ota noista vaakamiehistä selvää.. itselläni juuri samanlainen tilanne. Aina kun tuntuu että no nyt.. niin taas herra ottaa etäisyyttä ja kun ajttelen että antaa olla ei tästä mitään tule, niin yllätys yllätys herra osoittaa taas mielenkiintonsa. Ota noista piruista sitten selvää!? :)"

        TOTTA!!! :D ota niistä selvää. On tämä kanssa.


      • paras kaikista
        nevermind kirjoitti:

        "Voi kun kuulostaa tutulta, niin tutulta ettet usko!! Ota noista vaakamiehistä selvää.. itselläni juuri samanlainen tilanne. Aina kun tuntuu että no nyt.. niin taas herra ottaa etäisyyttä ja kun ajttelen että antaa olla ei tästä mitään tule, niin yllätys yllätys herra osoittaa taas mielenkiintonsa. Ota noista piruista sitten selvää!? :)"

        TOTTA!!! :D ota niistä selvää. On tämä kanssa.

        Hankkiudu raskaaksi tyttö hyvä.


    • vaaka myös (N)

      vaakojen herjaaminen sekä miesten että naisten.
      Kyllä niitä kusipäitä löytyy muistakin skooppi merkeistä!! mm. rapumiestä voisi enemmän kuvailla sellaiseksi mitä näillä palstoilla lukee.
      Vaaka on sellainen merkki joka todellakin välittää muista ja jättää itsensä toiselle sijalle, ja vaaka mm. rakastaa koko sydämmellään kunhan vaan se oikea osuu kohdalleen.Vaaka ei ole koskaan riidan haluinen, vaan suorastaan ahdistuu sellaisista ihmisistä jotka ovat negatiivisia ja riidan haluisia PISTE!

      • kahvikerma

        Tosikkohan sinäkin olet......


      • vaaka myös (N)
        kahvikerma kirjoitti:

        Tosikkohan sinäkin olet......

        päinvastoin,olen erittäin humoristinen ja elämänmyönteinen immeinen :) ja todellakin positiivinen joten kaikille jotka vielä jaksatte herjata meitä vaakoja toivotan teille erittäin ihanaa ja rauhaisaa joulua!! Tulkoon teidänkin sydämmiin lämpöä ja ihmisläheisyyttä!


      • kahvikerma
        vaaka myös (N) kirjoitti:

        päinvastoin,olen erittäin humoristinen ja elämänmyönteinen immeinen :) ja todellakin positiivinen joten kaikille jotka vielä jaksatte herjata meitä vaakoja toivotan teille erittäin ihanaa ja rauhaisaa joulua!! Tulkoon teidänkin sydämmiin lämpöä ja ihmisläheisyyttä!

        Olen kuin en huomaisikaan sarkasmiasi, se on niin kömpelöä vaakamaiseen tapaan!


      • epätoivoinen-

        minäkin olen kuullut tuota sanottavan, että välittää muista ja tämä mies on ainakin sellainen, että ei halua pahoittaa toisen mieltä.


      • sissi
        epätoivoinen- kirjoitti:

        minäkin olen kuullut tuota sanottavan, että välittää muista ja tämä mies on ainakin sellainen, että ei halua pahoittaa toisen mieltä.

        vaaka ei ole riidanhaluinen niin kauan kuin asiat menevät kuten vaaka haluaa. ja toki vaaka välittää muista mutta vain silloin kun itse siitä jotenkin hyötyy.
        myös sen uskon että vaaka rakastaa koko sydämellään...itseään.


      • vaaka myös (N)
        sissi kirjoitti:

        vaaka ei ole riidanhaluinen niin kauan kuin asiat menevät kuten vaaka haluaa. ja toki vaaka välittää muista mutta vain silloin kun itse siitä jotenkin hyötyy.
        myös sen uskon että vaaka rakastaa koko sydämellään...itseään.

        voi sitten tunnustaa itseäni vaa "ksi, koska en löydy isestäni noita piirteitä, enemmän uskonkin nousevaan merkkiini.
        tietysti voin tunnustaa olevani joskus kiukkuinen mutta vain jos toisille tehdään väärin tai kohdellaan väärin.
        Enkä osaa kylläkään käyttää toisia hyväkseni niin että itse hyötyisin siitä tai vastaavaa, mun mielestä se sopii paremminkin skorpparin tai kaksosen luonteenpiirteisiin, elikä niihin joita itse tunnen en voi kaikkia leimata. No mene ja tiedä kaikkihan me tallataan tyylillään :)


      • mahdottomuus.
        epätoivoinen- kirjoitti:

        minäkin olen kuullut tuota sanottavan, että välittää muista ja tämä mies on ainakin sellainen, että ei halua pahoittaa toisen mieltä.

        se vaa´an tasapainossa pysymisen vaikeus juuri on. Vaaka tahtoo olla "kiltti" kaikille ja miellyttää kaikkia, mikä on käytännössä sula...


      • kahvikerma
        mahdottomuus. kirjoitti:

        se vaa´an tasapainossa pysymisen vaikeus juuri on. Vaaka tahtoo olla "kiltti" kaikille ja miellyttää kaikkia, mikä on käytännössä sula...

        Oikeasti se mitä vaaka pitää kilttinä....on hänelle itselleen kilttiä. Muut kyllä vois pitää vaikka ilkeytenä tai itsekkyytenä. Minusta on erittäin itsekästä ajatella mikä on itselle hyvää ja kivaa.

        Jos vaakamies esim. saisi päättää sillä olisi naiskavereita noin kolmekymmentä ja kaikki naiset olisivat kavereita keskenään ja vaakmies olisi kaikkien naisten elämän keskipisteessä......


      • merkiltäsi
        kahvikerma kirjoitti:

        Oikeasti se mitä vaaka pitää kilttinä....on hänelle itselleen kilttiä. Muut kyllä vois pitää vaikka ilkeytenä tai itsekkyytenä. Minusta on erittäin itsekästä ajatella mikä on itselle hyvää ja kivaa.

        Jos vaakamies esim. saisi päättää sillä olisi naiskavereita noin kolmekymmentä ja kaikki naiset olisivat kavereita keskenään ja vaakmies olisi kaikkien naisten elämän keskipisteessä......

        No nekatiivistä voisin sanoa,herkkä loukkaantumaan,suuttuu jos asiat ei tapahdu toivomallasi tavalla,materialisti eli varakkaat varotkoot,laskelmoiva,pitkävihainen tuppisuu joka ei osaa purkaa riitaa puhumalla.

        Ja positiivista,luotettava ystävä,säästeliäs,harkitseva,miellyttävä käytöksinen,älykäs,hyvä kuuntelija,huumorintajuisia.


        Kumpainenkin korostuu eritavalla eri tilanteissa,eri ihmisten kanssa.

        Vaaka omaa myös molemmat funktiot,ja sinun ex-vaakamiehesi oli aivan hirviö joita joka horppareissa löytyy.Ei ole mitään tekemistä kuitenkaan sen h-merkin kanssa,tiedät sen!!
        Te ette vain sopineet toisillenne mitenkään ja kuka hirviölle sopisikaan!!Virheitä sattuu elämänkumppania etsiessä!!


        T.kauris tytön vaaka äiti :)


      • kolmekymmentä
        kahvikerma kirjoitti:

        Oikeasti se mitä vaaka pitää kilttinä....on hänelle itselleen kilttiä. Muut kyllä vois pitää vaikka ilkeytenä tai itsekkyytenä. Minusta on erittäin itsekästä ajatella mikä on itselle hyvää ja kivaa.

        Jos vaakamies esim. saisi päättää sillä olisi naiskavereita noin kolmekymmentä ja kaikki naiset olisivat kavereita keskenään ja vaakmies olisi kaikkien naisten elämän keskipisteessä......

        tuntuu vähän liiottelulta :).
        Ei esimerkiksi veskarisysterini vaakamiehellä ollut kuin kolme rakastajatarta (kaikki siskoni tuttavia, kun tilanne valkeni naisille ja asetelma romahti.
        Ystävinä kaikesta huolimatta pysyminen oli vaa´an toive ja hän oli hämmästynyt/pettynyt, kun siskolleni moinen ei tullut kuuloonkaan.

        Hyvät päivät jäävät myös entisiltä jalkavaimoilta toisilleen toivottamatta.

        Yhtä (kaiketi avarakatseisinta)naiskatraasta "onnisti" ja hän on nyt vaa´an neljäs vaimo.


      • kahvikerma
        merkiltäsi kirjoitti:

        No nekatiivistä voisin sanoa,herkkä loukkaantumaan,suuttuu jos asiat ei tapahdu toivomallasi tavalla,materialisti eli varakkaat varotkoot,laskelmoiva,pitkävihainen tuppisuu joka ei osaa purkaa riitaa puhumalla.

        Ja positiivista,luotettava ystävä,säästeliäs,harkitseva,miellyttävä käytöksinen,älykäs,hyvä kuuntelija,huumorintajuisia.


        Kumpainenkin korostuu eritavalla eri tilanteissa,eri ihmisten kanssa.

        Vaaka omaa myös molemmat funktiot,ja sinun ex-vaakamiehesi oli aivan hirviö joita joka horppareissa löytyy.Ei ole mitään tekemistä kuitenkaan sen h-merkin kanssa,tiedät sen!!
        Te ette vain sopineet toisillenne mitenkään ja kuka hirviölle sopisikaan!!Virheitä sattuu elämänkumppania etsiessä!!


        T.kauris tytön vaaka äiti :)

        Mutta tämä on loistava foorumi äkäillä! Anteeksi kaikki joita olen loukannut.
        Siltikin olen vaakamiehistä ihan samaa mieltä kuin ennenkin. Tunnen useita vaakamiehiä ja ainoastaan yksi on kunnollinen aviomies...mutta hän tosissaan rakastaa vaimoaan ja oppinut aikaisemmistaan hömpsötuksistään. Hän on ollut myös aikaisemmin ihan tavallinen vaakamies joka yritti mm. edellisen vaimonsa äitiä eli ANOPPIA!

        Hyvää joulua kaikille horoskooppimerkistä riippumatta! Olkaahan ihmisiksi ja rentoutukaa!
        Varatut vaakamiehet, olettehan hankkinut Kullallenne romanttisen lahjan, ei siis pyykkitelinettä tai silityslautaa hihalaudalla! Parempi lahja olisi lupaus rakastaa oikeasti ja tietenkin vaikka koru tai eroottinen hieronta tai vaikka hajuvesi!


      • kivat sulle
        kahvikerma kirjoitti:

        Mutta tämä on loistava foorumi äkäillä! Anteeksi kaikki joita olen loukannut.
        Siltikin olen vaakamiehistä ihan samaa mieltä kuin ennenkin. Tunnen useita vaakamiehiä ja ainoastaan yksi on kunnollinen aviomies...mutta hän tosissaan rakastaa vaimoaan ja oppinut aikaisemmistaan hömpsötuksistään. Hän on ollut myös aikaisemmin ihan tavallinen vaakamies joka yritti mm. edellisen vaimonsa äitiä eli ANOPPIA!

        Hyvää joulua kaikille horoskooppimerkistä riippumatta! Olkaahan ihmisiksi ja rentoutukaa!
        Varatut vaakamiehet, olettehan hankkinut Kullallenne romanttisen lahjan, ei siis pyykkitelinettä tai silityslautaa hihalaudalla! Parempi lahja olisi lupaus rakastaa oikeasti ja tietenkin vaikka koru tai eroottinen hieronta tai vaikka hajuvesi!

        kuulostaa siltä että vaakamies on jättänyt pahat traumat sinulle!? Päästä jo irti ja ala elää.


      • Kahvikerma
        kivat sulle kirjoitti:

        kuulostaa siltä että vaakamies on jättänyt pahat traumat sinulle!? Päästä jo irti ja ala elää.

        Elänkin, vaikka luulin jo kuolleeni! Pieni katkeruus varmasti jää soimaan elämääni sillä
        joka kerta kun katon peilistä muistan miten lähellä oli fyysinen kuolema. Mutta elän ja yksi huveistani on kommentoida täällä, katsos "kivat sulle" elämä ei aina ole sitä miltä näyttää vaan miltä se tuntuu. Jos ei ole ollut suurta pelkoa, ei myöskään tiedä että jo elämän lahja sinänsä on suuri. Aloin elää jo kauan sitten ja aion elääkin vastaisuudessa siten kuin haluan....mutta pidän oikeuteni pieneen katkeruuteen, se tuo potkua elämääni, siitä tiedän että pystyn ihan mihin vain haluan!


      • Bellaperuna
        Kahvikerma kirjoitti:

        Elänkin, vaikka luulin jo kuolleeni! Pieni katkeruus varmasti jää soimaan elämääni sillä
        joka kerta kun katon peilistä muistan miten lähellä oli fyysinen kuolema. Mutta elän ja yksi huveistani on kommentoida täällä, katsos "kivat sulle" elämä ei aina ole sitä miltä näyttää vaan miltä se tuntuu. Jos ei ole ollut suurta pelkoa, ei myöskään tiedä että jo elämän lahja sinänsä on suuri. Aloin elää jo kauan sitten ja aion elääkin vastaisuudessa siten kuin haluan....mutta pidän oikeuteni pieneen katkeruuteen, se tuo potkua elämääni, siitä tiedän että pystyn ihan mihin vain haluan!

        Haloo voisitko vaikka vetää ranteet auki!!!!!


      • Kahvikerma
        Bellaperuna kirjoitti:

        Haloo voisitko vaikka vetää ranteet auki!!!!!

        En viitsi satuttaa itseäni.....mutta kiitos kommentistasi. Se täydellisen rakentava ja mukavasti muotoiltu. Itseilmaisu on näköjään sinullekin terapianomaista.


      • kestää:)))

        Onko kirjoituksesi ymmärrettävä siten, että "ei koskaan riidanhaluisena":)muista välittävänä vaakana tarkoitat, että menkää muita merkkejä mollaamaan? Ja kohteiksi suosittelet esim. rapuja.


      • vaaka myös (N)
        kestää:))) kirjoitti:

        Onko kirjoituksesi ymmärrettävä siten, että "ei koskaan riidanhaluisena":)muista välittävänä vaakana tarkoitat, että menkää muita merkkejä mollaamaan? Ja kohteiksi suosittelet esim. rapuja.

        kaikki kestää, enkä ala väittelee enkä ala muita merkkejä mollaa kuvaus vaan sopii paremmin minun tuntemiin rapumiehiin, eikä vaakamiehiin.Tarkistaa voit vielä rapujen palstalta, siellähän kaikki poraa miksi rapu on sellainen jne.joten ei taida olla vaan minun tuntemat ravut sellaisia vaan myös muidenkin.:)Joo en halua koskaan olla riidanhaluinen mutta joskus on puolustettava omiakin mielipiteitä.
        :)Eikö vain? :)


    • toinen sellainen

      Mulla on oikeastaan aika tarkkaan sama juttu
      ainoastaan unet on vielä saanut olla rauhassa
      Tämä on taas vaakanainen. Kyllä tosiaan
      ollaan jouduttu pahaan kiipeliin.
      Mulla tämä tietenkin raastaa myös, mutta
      jos haluaa jotain sellaista mitä ei kohtaa
      joka päivä niin on uskallettava antaa itsensä
      alttiiksi asioille jotka ei välttämättä
      johda siihen mitä toivoisi, vaan johonkin muuhun
      mitä ei vielä tiedä. Oli aika vaikeasti sanottu
      toivottavasti ymmärsit mitä tarkoitin. Uskon
      kuitenkin, että tarvittava vastaus löytyy lopuksi.
      On raastavaa kun tunteita venytetään kuin purukumia pureskellaan ja syljetään, mutta
      ei purukumia pysty hajottamaan suussa pureskellemalla kuten tiedetään. En itse halua luovuttaa juuri vastausten takia, koska ilman
      vastauksia elämäni olisi tosi tyhjää. Kyllä ajan kanssa selviää, mikä oli sen suhteen tarkoitus
      tai lopputulos.Olen muuten eri mieltä näiden
      muiden kirjoittajien kanssa vaakasta, "negatiiviset asiat".
      On myös huomioitava että vaakojakin on erilaisia
      ja kaikilla on oma historiansa ja kaikkien historiat ja ajatukset ei vain kohtaa.
      On myös väärinymmärrykset
      Olen itse yrittänyt välttää katkeroitumista
      koska se milestäni johtaa siihen ettei
      koskaan näe pintaa syvemmälle. Outo tyyppi tai
      ei niin se osaa lumota ihmisen ja sellainen ihminen osaa myöskin rakastaa vaikka ei ehkä
      pysty heti tekemään pitkälle meneviä päätöksiä

      • -epätoivoinen

        "Olen muuten eri mieltä näiden
        muiden kirjoittajien kanssa vaakasta, "negatiiviset asiat".
        On myös huomioitava että vaakojakin on erilaisia
        ja kaikilla on oma historiansa ja kaikkien historiat ja ajatukset ei vain kohtaa"

        Itsekin tunnen muutaman vaa'an ja kukaan ei ole samanlainen jos tuohon mieheen vertaa! Tämä mies on tosiaan ainutlaatuinen lajissaan. Useat ihmiset jotka eivät näitä astrologia-asioita tutki yhtään, toteavat, että mies on outo ja kummallinen.
        En viitsi häiritä miehen yksinäisyyttä tuppaamalla koko ajan kuvioihin, mutta laitoin sentään joulukortin. Mies katosi kuin maan alle sen jälkeen! Tässä menikin sitten joulu mustissa merkeissä muutenkin kuin lumen puutteessa =(


    • -epätoivoinen

      ..ja kuinkas kävikään. Vaakamies ilmestyi jälleen omana itsenään, poissa oli kaikki synkkyys ja mökötys(?)
      Ei tuosta pääse eroon millään. Sydämeni on vienyt...

      • Vaakkis

        Kuuntelen tässä rakkauslauluja ku oon nii ihastunu yhteen leijona tyttöön (katse kontaktia. Välillä kyllä välttelen jonkun syyn takia) En oo vaan vielä valmis tapaamaan häntä.


      • epätoivoinen-

        Koko talvi on mennyt jahkaillessa. Mies katoaa tai ottaa etäisyyttä kun itse yritän lähestyä. Vain se ilmeisesti sopii, että hän lähestyy ensin.
        Eli etäisyyttä tuntuu pitävän sopivasti. Hän haluaa ilmeisesti vain katsella ja joskus kertoa omista asioistaan, mutta ei pidä siitä, että häntä lähestytään. Hän suorastaan pelätyy jos hänet pääsee jostain yllättämään. Pakon sanelemana puhuu, mutta samalla katselee minua päästä varpaisiin. Ja varsinkin kaulasta alaspäin tuntuu katse viipyvän. Arvostelevasti ja ilkikurinen katse silmissään. Taitaa miettiäkin jotai muuta siinä jutellessa.


      • pälyilijää,
        epätoivoinen- kirjoitti:

        Koko talvi on mennyt jahkaillessa. Mies katoaa tai ottaa etäisyyttä kun itse yritän lähestyä. Vain se ilmeisesti sopii, että hän lähestyy ensin.
        Eli etäisyyttä tuntuu pitävän sopivasti. Hän haluaa ilmeisesti vain katsella ja joskus kertoa omista asioistaan, mutta ei pidä siitä, että häntä lähestytään. Hän suorastaan pelätyy jos hänet pääsee jostain yllättämään. Pakon sanelemana puhuu, mutta samalla katselee minua päästä varpaisiin. Ja varsinkin kaulasta alaspäin tuntuu katse viipyvän. Arvostelevasti ja ilkikurinen katse silmissään. Taitaa miettiäkin jotai muuta siinä jutellessa.

        joka keskustelutilanteessa ei katso silmiin.


      • nevermind
        epätoivoinen- kirjoitti:

        Koko talvi on mennyt jahkaillessa. Mies katoaa tai ottaa etäisyyttä kun itse yritän lähestyä. Vain se ilmeisesti sopii, että hän lähestyy ensin.
        Eli etäisyyttä tuntuu pitävän sopivasti. Hän haluaa ilmeisesti vain katsella ja joskus kertoa omista asioistaan, mutta ei pidä siitä, että häntä lähestytään. Hän suorastaan pelätyy jos hänet pääsee jostain yllättämään. Pakon sanelemana puhuu, mutta samalla katselee minua päästä varpaisiin. Ja varsinkin kaulasta alaspäin tuntuu katse viipyvän. Arvostelevasti ja ilkikurinen katse silmissään. Taitaa miettiäkin jotai muuta siinä jutellessa.

        kun luen näitä juttuja, eksyin ihan sattumalta tänne horoskooppi palstalle, en hirveästi horoskooppeja seuraa mutta silloin tällöin kuitenkin, nyt kun näitä lukee niin oikeasti tuntuu että on kyllä paikkaansa pitäviä! Mua kiinnostaa kauriin ja vaa'n väliset suhteet eniten, koska itse olen kauris ja seurustelin vaa'an kanssa, haluaisin tietää onko enää mahdollisuuksia korjata välejä, mutta mies oli juuri semmoinen millaisiksi täällä on vaaka miehiä kuvattu. että taitaa olla sula mahdottomuus, vaikka näemmekin kyllä melko usein, ihan sovitustikkin. :S kummallista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe