Hei Janne,
Olemme tulossa Sanyalle 23.12. Säätila kiinnostaa: onko sateista? Netin sääennusteet kun lupaavat useinkin "mahdollisesti sadetta". Entä lämpötilat?
Olisitko tosiaan valmis oppaaksi joku päivä (aj. 24.-30.12.)? Voisimme heittää teksiviestiä sitten paikan päältä. Majoitumme pari ensimmäistä vuorokautta Pearl seaview -hotellissa. Siitä eteenpäin koetamme saada huoneistomajoituksen. Resort Intimen lähellä on kuulemma kelpo huoneistoja halpaan hintaan. Tietäisitkö nimeä ja/tai osoitetta?
Sanya/Janne
Sanyalle saapuvat
1
493
Vastaukset
- jep jep jep
ihan rannassa on yks halpa hotelli, mutta aina tietenkin kaikki varattu. halpoja. 6e-9e hotelleja uskoisin löytvän, siis vapaita huoneita. sama talo jossa mulla houneisto, perhehotelli, siissti, 7e normaali hinta 2-hengen huoneesta. ei ole satanut, vähän ylmä tuuli koetellu, joskus jopa ajatellu pitkähihaista paitaa. kiinalaisia hotellin nimiä vähä vaikea heittää, kun ne ei lue englanksi sanyalla. soitelkaa ku tuutte, ni tiedän enemmän tai jotaa !!!! ei sada !! toivotaan !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428