Hei Janne,
Olemme tulossa Sanyalle 23.12. Säätila kiinnostaa: onko sateista? Netin sääennusteet kun lupaavat useinkin "mahdollisesti sadetta". Entä lämpötilat?
Olisitko tosiaan valmis oppaaksi joku päivä (aj. 24.-30.12.)? Voisimme heittää teksiviestiä sitten paikan päältä. Majoitumme pari ensimmäistä vuorokautta Pearl seaview -hotellissa. Siitä eteenpäin koetamme saada huoneistomajoituksen. Resort Intimen lähellä on kuulemma kelpo huoneistoja halpaan hintaan. Tietäisitkö nimeä ja/tai osoitetta?
Sanya/Janne
Sanyalle saapuvat
1
498
Vastaukset
- jep jep jep
ihan rannassa on yks halpa hotelli, mutta aina tietenkin kaikki varattu. halpoja. 6e-9e hotelleja uskoisin löytvän, siis vapaita huoneita. sama talo jossa mulla houneisto, perhehotelli, siissti, 7e normaali hinta 2-hengen huoneesta. ei ole satanut, vähän ylmä tuuli koetellu, joskus jopa ajatellu pitkähihaista paitaa. kiinalaisia hotellin nimiä vähä vaikea heittää, kun ne ei lue englanksi sanyalla. soitelkaa ku tuutte, ni tiedän enemmän tai jotaa !!!! ei sada !! toivotaan !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502154Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11863- 68843
Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut68834Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me112785Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt44756Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9732Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49729vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22693Salaisuus rakas.
Mun täytyy kertoa sulle nyt salaisuus rakas. Sä olet todella hyvä sun työssä. Pus!47670