ei kellään ois???!!

..j..

ei ois kellään ravenia myynnissä??

7

685

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • magician000

Minulla on raven ja en ole siitä luopumassa.
      En usko että kukaan muukaan sillä raven on erittäin käytännöllinen ja hyvä temppu.
      Jos kärsit rahapulasta etkä voi ostaa Markku Purholta ravenia, mikä on mielestäni varsin halpa, en usko että sen halvemmalla saat käytettyä ravenia, sillä raven ei kulu mitenkään käytössä.

• Kossu.

Mikä noista raveneista kannattais purholta ostaa..?? Tällaisen aloittelijan.

• magician000
        Kossu. kirjoitti:

Mikä noista raveneista kannattais purholta ostaa..?? Tällaisen aloittelijan.

En suosittele että aloittelijat alkaisivat ostelemaan temppuja kun viimistä päivää. Kannattaa opetella kirjojen temppuja joissa tarvitaan vaativia liikkeitä ja sorminäppäryyttä. Niitä joiden välineet löytyvät kotoa. Raveninkin pystyy tekemään kotikonstein pienellä harjoittelulla.

• krmnismu
        magician000 kirjoitti:

En suosittele että aloittelijat alkaisivat ostelemaan temppuja kun viimistä päivää. Kannattaa opetella kirjojen temppuja joissa tarvitaan vaativia liikkeitä ja sorminäppäryyttä. Niitä joiden välineet löytyvät kotoa. Raveninkin pystyy tekemään kotikonstein pienellä harjoittelulla.

Raven kotikonstein! Siistiä! Kertoisitko minullekkin? ;D

• Pekkaaa
        krmnismu kirjoitti:

Raven kotikonstein! Siistiä! Kertoisitko minullekkin? ;D

Psst, otat vaan pitkän kumilangan tai sen tapaisen, vahvan magneetin, siimaa, hakaneula.

Teosta en kerro ku markku purho-setä olis vihanen ku menettäis asiakkaan

• magician000
        Pekkaaa kirjoitti:

Psst, otat vaan pitkän kumilangan tai sen tapaisen, vahvan magneetin, siimaa, hakaneula.

Teosta en kerro ku markku purho-setä olis vihanen ku menettäis asiakkaan

Pekka eipäs ny paljastella..
        Mutta sen sanon että ravenin voi tehdä ilman feikkikolikkoa ilman hihoja ja ilman kumilankaa :)

• kielkmnvbaj
        magician000 kirjoitti:

Pekka eipäs ny paljastella..
        Mutta sen sanon että ravenin voi tehdä ilman feikkikolikkoa ilman hihoja ja ilman kumilankaa :)

Mutta se olisi oikeaa Taiukuutta :D Vaikka se yksi tyyppi tekikin sen alasti kerran teeveessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      277
      2885
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      47
      2280
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1987
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      113
      1717
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1644
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1365
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1161
    Aihe