ei ois kellään ravenia myynnissä??
ei kellään ois???!!
7
621
Vastaukset
- magician000
Minulla on raven ja en ole siitä luopumassa.
En usko että kukaan muukaan sillä raven on erittäin käytännöllinen ja hyvä temppu.
Jos kärsit rahapulasta etkä voi ostaa Markku Purholta ravenia, mikä on mielestäni varsin halpa, en usko että sen halvemmalla saat käytettyä ravenia, sillä raven ei kulu mitenkään käytössä.- Kossu.
Mikä noista raveneista kannattais purholta ostaa..?? Tällaisen aloittelijan.
- magician000
Kossu. kirjoitti:
Mikä noista raveneista kannattais purholta ostaa..?? Tällaisen aloittelijan.
En suosittele että aloittelijat alkaisivat ostelemaan temppuja kun viimistä päivää. Kannattaa opetella kirjojen temppuja joissa tarvitaan vaativia liikkeitä ja sorminäppäryyttä. Niitä joiden välineet löytyvät kotoa. Raveninkin pystyy tekemään kotikonstein pienellä harjoittelulla.
- krmnismu
magician000 kirjoitti:
En suosittele että aloittelijat alkaisivat ostelemaan temppuja kun viimistä päivää. Kannattaa opetella kirjojen temppuja joissa tarvitaan vaativia liikkeitä ja sorminäppäryyttä. Niitä joiden välineet löytyvät kotoa. Raveninkin pystyy tekemään kotikonstein pienellä harjoittelulla.
Raven kotikonstein! Siistiä! Kertoisitko minullekkin? ;D
- Pekkaaa
krmnismu kirjoitti:
Raven kotikonstein! Siistiä! Kertoisitko minullekkin? ;D
Psst, otat vaan pitkän kumilangan tai sen tapaisen, vahvan magneetin, siimaa, hakaneula.
Teosta en kerro ku markku purho-setä olis vihanen ku menettäis asiakkaan - magician000
Pekkaaa kirjoitti:
Psst, otat vaan pitkän kumilangan tai sen tapaisen, vahvan magneetin, siimaa, hakaneula.
Teosta en kerro ku markku purho-setä olis vihanen ku menettäis asiakkaanPekka eipäs ny paljastella..
Mutta sen sanon että ravenin voi tehdä ilman feikkikolikkoa ilman hihoja ja ilman kumilankaa :) - kielkmnvbaj
magician000 kirjoitti:
Pekka eipäs ny paljastella..
Mutta sen sanon että ravenin voi tehdä ilman feikkikolikkoa ilman hihoja ja ilman kumilankaa :)Mutta se olisi oikeaa Taiukuutta :D Vaikka se yksi tyyppi tekikin sen alasti kerran teeveessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856