kari tapio

Jyväskylän konsertti17.12

olin eilen jyväskylässä kari tapoin joulukonsertissa,sali täynnä,mutta miksi
joku kehui tunnelmalliseksi?
koko esitys täyttä puppua,ei valoja,ei mitääm
rekvisiittaa,ei yhtään sanaa yleisölle
laulujen valinta kaukana herkästä joulukonserista
lopuksi laulu "olen nähnyt mä helvetin" niin varmaan.eipähän tarvitse mennä uudelleen.

5

985

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivustaseurannu

...mutta se paikka on todella huono esiintyjille, eikä akustisestikaan kovin hääppöinen. Karin kirkkokonsertissa ja konserttisalissakin esim. Kajaanissa oli upea tunnelma. Valot, kukat ja kuuset ym. tulevat järjestäjän taholta (jos tulevat), ei esiintyjät niitä mukanaan rahtaa. Valoon päin kappale sopii mun mielestä hyvin Karin joulukonserttiin.

• laukaan mimmi

Samaa katselin.Ei edes valoja taustalla,arkiharmaata laulantaa.Miten ihmeessä tämmöinen voi vetää ihmisiä?Olin ensikertaa ystävän houkuttelemana.Kerta riitti.Täytyisi noin vetovoimaisen artistin hiukan satsata lava shouhun.Vaikka Danny käärmemieheksi sinne ja parit tisu-misut go- go enkelikuoroksi.

• pki

niin karin konserttisalit on aina täynnä. Mitä turhia huhkimaan ku pelkkä olemassaolo riittää. Kai me fanit ollaan niin tyhmiä sitte! Mut mua ei haitannu.

• liruloruporu
        pki kirjoitti:

niin karin konserttisalit on aina täynnä. Mitä turhia huhkimaan ku pelkkä olemassaolo riittää. Kai me fanit ollaan niin tyhmiä sitte! Mut mua ei haitannu.

Yleensäkään, mitä olen pannut merkille, ei tämän laulajan tapoihin kuulu höpistä turhia yleisölle. On antanut laulun puhua puolestaan. Siellä, missä olisn häntä joulukonsertin merkeissä katsomassa ja kuuntelemassa, hän kyllä puhui vähän yleisölle. Eikä joulukonsertti mielestäni ole muutenkaan sellainen tapahtuma, jossa yleisöä "kosiskellaan" kaiken maailman pitkillä ja makeilla puheilla. Pitkän konserttikiertueen viimeisessä paikassa saattaa artistikin olla jo väsynyt antanmaan niin sanotusti kaikkensa, oli hän sitten kuka hyvänsä. Tekopirteyttä tuskin kukaan kestäisi...ainakaan jouluna...
        Paras paikka joulukonsertille on joku vanha ns. puukirkko, jossa jo ympäristö luo sen tunnelman. Vaan kun näistä artistien kirkoissa pitämistä konserteista on ollut aina kaikennäköistä polemiikkia, niin monet ovat siirtyneet konserttisaleihin. Eikä siellä todella aina se tunnelma ole esim. huonosta akustiikasta johtuen paras mahdollinen. Ehkä joskus omasta asenteesta ja siitä että mennään hakemaan tunnelmaan suurin odotuksin. Itse kyllä sain Karin tämänvuotisesta joulukonsertista(kin) ihan sen lämpimän olon, mitä hainkin. Ehkä se tuli siitä saamastani halauksesta sitten, mene ja tiedä. En ainakaan pettynyt.

• monoggeli

Eikös tämä keskustelu alkanut joulukonsertista? Ja nyt näyttää kääntyneen jalkahikeen...eipä ihme, ettei ole kellään joulumieltä! Josko se hikikin haisi siltä eturiviltä katsojan sukasta...
      Mene ja tiedä...
      Taidan siis kuunnella Joulun tarinan cd-levyltä ja nauttia sen luomasta tunnelmasta...

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      321
      7635
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1856
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1392
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1261
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1231
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      57
      1186
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1029
    Aihe