Vastaa kysymyksiin rehellisesti
http://www2.hs.fi/extrat/hsfi/hupi/joulutesti/default.asp?gclid=CJ3y_f7km4kCFQUWZwodIUswMQ
OLETKO OLLUT KILTTI (testi)
8
726
Vastaukset
- Testi/Testi
Kiitti Toffe, viime vuosien suht vakio kolmen lahjan sijaan testi antaa odottaa jopa kahdeksaa pakettia.
Ei maar, kiva testi ja Toffelle hyvää joulua ja kiitti myös aiemmasta vinkistä positiivareiden joulukalenteriin :)- birdy88
Totuudenmukaista.Kyseisen testin mukaan voin saada viisi lahjaa.Siis käytökseni ei ole ollut kovinkaan moitittavaa,mutta olen ollut halujeni vietävissä hieman liikaa....heh.Ensi vuonna kiltimpi?Siinä haastetta.Hauska testi.Thanks
- joku vaan
luulen kyllä saavani muutaman enemmän:)
- joulu muori
tämän mukaan 7, luulisin että enemmän tulee.
- birdy88
Lahjojen määrä.Pakettien availu ei niin innosta,mutta reissaaminen kylläkin sekä tosi hyvä ja sykähdyttävä joulutunnelma!
- jaahas, jaahas
Viisi pakettia tiedossa. Kehtasi testi huomautella alkoholinkäytöstäni, vaikka tänä vuonnakin on tullut nautittua alkomahoolia 4-5 kertaa enkä koskaan ole henkisesti / fyysisesti loukannut itseäni tai ketään muuta. En edes nolostuttanut!
Pitänee pysyä teelusikallisissa jatkossa. Ja enintään kerran vuodessa!- ...
johtunee siitä, että sen viiniä ruoan kanssa pikkujoulusikailun välissä ei voinut olla mitään vaihtoehtoa. En juo koskaan punaviiniä enkä esim. saunaoluita, eli sitä ei voinut valita. Toisaalta en kyllä sikaile pikkujouluissakaan ;)
6 pakettia silti, taidan olla ylikiltti. - vähän hölmö testi
... kirjoitti:
johtunee siitä, että sen viiniä ruoan kanssa pikkujoulusikailun välissä ei voinut olla mitään vaihtoehtoa. En juo koskaan punaviiniä enkä esim. saunaoluita, eli sitä ei voinut valita. Toisaalta en kyllä sikaile pikkujouluissakaan ;)
6 pakettia silti, taidan olla ylikiltti.Entä jos et käytä bussia (et voi tervehtiä bussikuskia), et ole löytänyt lompakkoa (et voi palauttaa sitä) ja äitisi on kuollut (sitten on vähän vaikea soitella)?
Itselläni tuli monta sellaista kohtaa, jossa tekisin "kiltisti" jos olisin ko. tilanteessa, mutta kun en ole / ole ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211825
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991618Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511185Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?461062Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29949Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47866Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38787