Calcichew?

.Ulla.

Käyttääkö lukijoista täällä kukaan noita Calcichew tabletteja? Ite käytän 500 mg x2. Onko tullut vatsavaivoja ja onko kelleen tullu muista kalkeista? Nuo ovat aiheuttaneet minulle nuo Calcichewit pahasti ilmanmuodostusta ja kramppimaista kipua. Sisältää Aspartaamia, siinäkö syy. Kiitos vastauksistanne!

7

8312

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuullut olen

Aspartaami voi toisille aiheuttaa vakavia kramppeja. Tiedän tapauksen, jossa vaivaan etsittiin syytä pitkään, potilas leimattiin lopulta mielenterveys ongelmaiseksi ja jä hän söi mieliala lääkkeitä. Sattumalta hän tuli lukeneeksi artikkelin jossa aspartaami oli aiheuttanut voimakkaita oireita joillekin ihmisille. Jätettyään keinomakeutusaineet pois, kramppeja ja kohtauksia ei ole tullut. Kokeile jättää aspartaamipitoiset tuotteet pois noin kuukauden ajaksi ja katso mitä tapahtuu. Löytyisikö sinulle jokin Calcichew:ta vastaava tuota, missä ei olisi aspartaamia?

• .Ulla.

Calcichewhän juuri sisältää aspartaamia ja olen etsinyt kauan syytä vatsavaivoilleni, joita on ollut jo puoli vuotta. mistään virallisemmaltakaan taholta en ole vielä saanut noin selkeää vastausta kysymykseeni ja epäilyyni aspartaamista aihettajana vaivoilleni, epäilyt vai ovat kääntyneet sinne suuntaan. kukaan ei siis ole tiennyt oikein paljon mitään asiasta. kysyin lääkkeen valmistajaltakin, ei oikein mitään selvyyttä sieltäkään. Vatsavaivat näistä eivät ehkä kulkeudukaan valmistajalle asti vaikka pitäisi. Syyllinen siis voi olla aspartaami, ei kalkki itsessään. Suurkiitos vastauksestasi!

• miksi taas
        .Ulla. kirjoitti:

Calcichewhän juuri sisältää aspartaamia ja olen etsinyt kauan syytä vatsavaivoilleni, joita on ollut jo puoli vuotta. mistään virallisemmaltakaan taholta en ole vielä saanut noin selkeää vastausta kysymykseeni ja epäilyyni aspartaamista aihettajana vaivoilleni, epäilyt vai ovat kääntyneet sinne suuntaan. kukaan ei siis ole tiennyt oikein paljon mitään asiasta. kysyin lääkkeen valmistajaltakin, ei oikein mitään selvyyttä sieltäkään. Vatsavaivat näistä eivät ehkä kulkeudukaan valmistajalle asti vaikka pitäisi. Syyllinen siis voi olla aspartaami, ei kalkki itsessään. Suurkiitos vastauksestasi!

Osteopeniaan kalkki D-vitamiini valmiste KalciposD mite ei ole sv-korvattava enää. Ainoa sv-korvattava kalkki D-vitamiini yhdistelmä on Calcichiew purutabletit mutta niissä on aspartaamia.

Taas on tehty diili aspartaamivalmistajien kanssa, saa oikein korvauksella lykätä lääkevalmisteihin. Kuka tarvitsee makeuttajia?! ilmankin menee alas. Eihän niitä kukaan makustele. Todella mättää taas.

• eevamarita

Kiitokset minultakin tämän viestin aloittajalle. Minulla on nimittäin ollut hyvin tuskallisia kramppeja vuosien ajan. Ja vuosia käytin myös Calcichew-talbetteja. Lääkärit eivät ole osanneet sanoa syytä kramppeihin, mutta ehkä kyse olikin aspartaamista.

Nyt olen puolisen vuotta käyttänyt Ideos-kalkkia, mutta parin viime viikon aikana olen taas saanut kramppeja. Ullan viestin luettuani tarkistin Lidlistä ostamamme Cola-juoman makeuttajan ja aspartaamihan se oli. Ja tuota Cola-juomaa olemme juoneet oikein urakalla. Nyt saavat loput pullot jäädä miehen juotavaksi, kiitos ei enää minulle. Ja saas nähdä, loppuvatko krampit tähän.

• Mies 41 v

Tuo Ideos on muuten hitusen halvempi vaihtoehto kuin Calcichew D3 forte. Mutta parasta siinä on se että 180 kpl pakkaus on 18 x 10 purkkeihin jaettu. Calcichewn paketti on aivan järkyttävän suuri mukaan otettavaksi.

• Mulla

aiheutti pahan refluksitaudin runsas vuosi sitten. Siinähän on joitakin vitamiineja (B ja C) ja magnesiumia, sinkkiä ja kalsiumkarbonaattia - siis poretabletti. Käyttämättä ovat loput putkilosta. Se siinä oli hyvä, että kun maha tähystettiin, löytyi Helikobakteeri, joka sitten häädettiin. Luin nyt, että siinä valmisteessa on myös aspartaamia ja mannitolia. Tietysti tuo hiilihappo (karbonaatti) ärsytti myös mahaa. Mahanportti todettiin löysäksi, en tiedä varmaksi, mikä sen sitten on aiheuttanut.

• osteo

Lueskelin suomalaista tutkimusta vitamiinien ja hivenaineiden imeytymisestä eri valmisteista.
        Multi Kalci K oli tuote missä imeytyminen oli paras.
        On täysin eri asia nautitko kemiallisia valmisteita vai luontaisesti valmistettuja(kasveista)valmisteita.
        Lue tutkimus Google/calsiumin imeytyminen!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      117
      2418
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      38
      1501
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      643
      1016
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      962
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      97
      888
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      875
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      710
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      706
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      686
    Aihe