Rivitalossamme kaikuu kovasti ja kysynkin niksejä kuinka akustiikkaa voisi korjata (kaikua vähentää) sisustuksellisesti.
Pörröisiä mattoja jo on. Entä jonkin sortin "akustiikkalevyt", jotka verhoilisi siististi?
ideoita ja ajatuksia kiitos!
kuinka akustiikka
6
1022
Vastaukset
- sileistä pinnoista,
Erisuuntaisia pintoja, pehmeää materiaalia ja paljon tavaraa, eli ei mitään nykypäivän mukaista sisustusta.
- Mulla on sellaset.
Rakenna laudasta esim. 100cm x 100cm kehukko ja täytä se mineraalivillalla (Jos lauta on 100mm x 21mm tarvitset 100mm paksua villaa jne)ja verhoilet sen hengittävällä kankalla.Voit ripustaa tuollaisia katosta tai silottaa lattialle. Mitä useampia sen parempi.Itselläni on kirjahyllyn takana 8kpl ja hyllyä on siirretty seinästä n 35 cm samoin sohvantakana 3 kpl. Eikä muuten kaiu.Rakenteella on kai hieno nimikin , eli Bass trap tai jokin sellainen.
- ja levyjä
Tekstiilit tekevät paljon. Mattojen lisäksi verhot esim.
Akustiikkalevyä voi lyödä katoon kiinni, jos siltä tuntuu. Sitä saa ihan siistinä, ei sitä tarvitse sen kummemmin naamioida.- sellaista
akustiikkalevyä jota käytetään esim. musiikkioppilaitoksten luokkien seinällä? (harmaata vähän villan näköistä)
Mistä sitä saa? - aksjdifso
sellaista kirjoitti:
akustiikkalevyä jota käytetään esim. musiikkioppilaitoksten luokkien seinällä? (harmaata vähän villan näköistä)
Mistä sitä saa?Se on villaa, jollain kuitukankaalla tms. päällystetty mineraalivillaa. Muita akustikkalevyjen materiaaleja on huokoinen kuitulevy, erilaiset reijitetyt kipsilevyt ja sasmoxit
- Kähis
akustiikkalevyt saat täältä:
http://www.ecophon.fi/default____5302.aspx
Itse rakensin leffahuoneen katon ecophon sombrasta ja tuli todella hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354333- 552995
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462888- 302683
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402631Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82595- 382239
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542005Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461683- 1411537