Veivaako ne vessassa vai mitä? Aina kun mamut raiskaa skinit on piilossa, sitten ne pilottipellet hakkaa jotain ala-asteikäisiä
Mitä ne skinit oikeen tekee?
13
2554
Vastaukset
- Blythe
Skinit on taidettu suvaita kuoliaaksi. Kuulemma olivat suvaitsevaisuuden tiellä...nyt maksetaan siitäkin sitten. Venäjällä on tosin paljon skinejä eikä siellä mamut raiskaile!
Itse kyllä alan perustamaan suomeen "Combat 18" osastoa. Hankala löytää vain porukkaa...- juttu...
... "hankala löytää vain porukkaa"
No ehkä johtuu siitä, että tabu-keskikalja-cocktailien nauttiminen debiilien seurassa ei ole niin suosittu harrastus.
Aika säälittävää skeidaa, että skinit pystyisivät jotain ongelmaa ratkaisemaan, koska itse ovat sosiaalinen onglema.
Mitä raiskarijengeihin tulee, seuraavien tahojen pitäisi ryhdistäytyä
- eduskunta
- oikeuslaitos
- tavalliset kansalaiset
Poliisi varmasti toimii niiden rajojen puitteissa, missä voi, mutta kahden ensimmäiseksi mainitun tahon tulisi tarkistaa ne rajat.
Suomessa voi nykyään kukkoilla kadulla minkälaiset jengit vain, koska tavallinen nössö kansalainen ei uskalla puuttua mihinkään -- mikä on todistettu sillä, että he toivovat jostain ilmaantuvan skinijengin hoitamaan homman puolestaan.
Säälittävää. - Lahtarikaarti
juttu... kirjoitti:
... "hankala löytää vain porukkaa"
No ehkä johtuu siitä, että tabu-keskikalja-cocktailien nauttiminen debiilien seurassa ei ole niin suosittu harrastus.
Aika säälittävää skeidaa, että skinit pystyisivät jotain ongelmaa ratkaisemaan, koska itse ovat sosiaalinen onglema.
Mitä raiskarijengeihin tulee, seuraavien tahojen pitäisi ryhdistäytyä
- eduskunta
- oikeuslaitos
- tavalliset kansalaiset
Poliisi varmasti toimii niiden rajojen puitteissa, missä voi, mutta kahden ensimmäiseksi mainitun tahon tulisi tarkistaa ne rajat.
Suomessa voi nykyään kukkoilla kadulla minkälaiset jengit vain, koska tavallinen nössö kansalainen ei uskalla puuttua mihinkään -- mikä on todistettu sillä, että he toivovat jostain ilmaantuvan skinijengin hoitamaan homman puolestaan.
Säälittävää.Ei ole tabujen syöminen tai ruohon poltteleminen kovin kovassa suosiossa nahkapäitten keskuudessa, ainakaan white powereitten. Muista porukoista näitä tabujen rouskuttajia saattaa löytyäkkin. Ja poliisi ei näytä saavan mitään aikaiseksi, varsinkaan kun määrärahoja siirretään poliisilta "jonnekkin".
- tiedä...
Lahtarikaarti kirjoitti:
Ei ole tabujen syöminen tai ruohon poltteleminen kovin kovassa suosiossa nahkapäitten keskuudessa, ainakaan white powereitten. Muista porukoista näitä tabujen rouskuttajia saattaa löytyäkkin. Ja poliisi ei näytä saavan mitään aikaiseksi, varsinkaan kun määrärahoja siirretään poliisilta "jonnekkin".
... mutta pillereitä ne kyllä napsii...
- Lahtarikaarti
tiedä... kirjoitti:
... mutta pillereitä ne kyllä napsii...
ole minun korviini kantautunut että vitamiinipillereitä vahvempia olisi popsittu. Yksittäistapauksia saattaa tietysti joskus löytyä, mutta wp-skinit ovat yleisesti huumeittenkäyttöä vastaan.
- mieleen...
Lahtarikaarti kirjoitti:
ole minun korviini kantautunut että vitamiinipillereitä vahvempia olisi popsittu. Yksittäistapauksia saattaa tietysti joskus löytyä, mutta wp-skinit ovat yleisesti huumeittenkäyttöä vastaan.
... Että Tampereen Keskustorin kupeeseen oli valkoiseen seinään kirjoitettu "White Bower" -- siis todellakin pehmeällä B:llä.
Siinä se teksti oli vuosia ohikulkijoiden naureskeltavana... (toki aivan järkevän sisältöinen teksti se tuolla "bower" sanallakin on, mutta mitähän kirjoittaja halusi sillä ilmaista?) - nahi
Lahtarikaarti kirjoitti:
Nappeja ja muuta huumepaskaa mitä ne namut tänne raahaa rahankiilto silmissään ei meilläpäin mene, ellei myös hollannin horkkia huumeeksi luokitella
- nahi
mieleen... kirjoitti:
... Että Tampereen Keskustorin kupeeseen oli valkoiseen seinään kirjoitettu "White Bower" -- siis todellakin pehmeällä B:llä.
Siinä se teksti oli vuosia ohikulkijoiden naureskeltavana... (toki aivan järkevän sisältöinen teksti se tuolla "bower" sanallakin on, mutta mitähän kirjoittaja halusi sillä ilmaista?)Kaupungintalon seinässä johtuu joko lukihäiriöstä tai sit tahallinen kuitti kaupunginhallitukselle
- =?=
Oltiin 90-luvun loppupuolella ja skiniaate kukoisti suomessa. Oulu ja Joensuu yksi "pahimmista" keskittymistä. Missäs pojat luuraa. Ei ainakaan katuja putsailemassa karvaranteista!
- Blythe
Kunhan ovat mamut riehuneet tarpeeksi alkaa skinejä ilmaantumaan.
- Lahtarikaarti
ollaan luurattu.
- hooännä
..Pinnan alla kiehuu ja pahasti. On vain ajan kysymys milloin alkaa tulla taateliin.. ja se on mukavaa =)
- vekesuni
Kaikki skinit on hyväksikäytettyjä lapsena, koulukiusattuja ja vähälahjaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791