minäkin kaipailisin jouluisia,hupaisia tervehdyksiä.oisko kellään ja laittaisko tänne?kiitos:)
joulutervehdykset
7
29056
Vastaukset
- Enkuli83
Toiset saavat sen edestä, toiset takaa. Yksi saa sen kun seisoo, toinen kun istuu, kolmas ehkä kun makaa. Eräät saavat sen kotona, jotkut muualla, mutta sinä saat sen juuri nyt: Hyvän Joulun toivotuksen!
Kinkku kärventyi, sinappi oli vanhaa, piparit loppu kesken, sauna paloi, kuusi kaatui, joulupukin parta irtosi. Joulu ilman iloisia yllätyksiä ei ole mitään!
Ystävä hyvä, relaa jo vähän, pysähdy hetkeksi vaikkapa tähän. Jouluna turha on höösätä suotta, sitähän kerkeää pitkin vuotta. Teetpä sinä sitten tuota tai tätä, joulun aika ei tulematta jätä. Unohda siis turhat kiireet ja juoksut, istahda nauttimaan tunnelma ja tuoksut!
En tiiä, miten tän kertosin, mut parempi kai kertoo ennen ku kuulet muualta. Tiiän, että tää satuttaa sua, mutta..... Joulupukkia EI OLE OLEMASSA.
Kaikille hyville kavereilleni, vihamiehilleni, seksipartnereilleni, myös niille jotka ottavat siitä maksun, teille jotka ovat minulle velkaa, teille joille minä olen velkaa, kaikille hurmaamilleni naisille ja heidän silloisille miehilleen, Alko ja kaikki muut hyvät tyypit: Hyvää Joulua!- smt
kiitokset sulle vastauksesta!olipas lystejä!just ton tyylisiä kaipasin!
- Savon Ukko
Huvää Joulua!
TV:Savon Ukko - joulutekstareita
Tuommonenkin on http://www.airteg.com
- lolleropollero
lollero noi k-18-jouluviestit on hyviä lähetettäväks :D
- smt
Kiitoksia!
- Anonyymi
Joulun taika
Jouluyö on hiljainen,
taivas tähtiin kimmeltää.
Pienen mökin 🏚️ ikkunasta
valo lämmin välkähtää.
Kuusi 🎄 seisoo koreana,
oksillansa kynttilät 🕯️🕯️,
ja sen alla lahjapaketit 🎁🛍️
pienet, suuret, somat, nätit.
Pihalla on lumiukko,⛄
hymy huulillaan.
Lapset tanssii posket punaisina,
iloa vain maa täynnäns' onkaan!
Ja kuinkas käykään illalla,
kun kuu 🌙 jo nousee taivaalle?
Joulupukki 🎅 porollansa 🦌
saapuu kotiin lastenmielisten.
Säkkinsä on täynnä toiveita,
rakkautta, lämpöä, hyvyyttä.
Kuka nauraa, hihkuu, huiskuttaa –
joulun rauha meidät yhdistää?
Olkaamme siis kuin lapsia,
nautitaan hetkistä jouluisista!
Joulu tuo taikaa sydämiimme,
ja rauhan hetket muistoihin.⛪🌟✨
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4511042
- 827479
- 755459
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445434Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764738Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334143- 472978
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412425- 402420