Sille valopäälle joka on asentanut sen Rotuaarin WEBKAMERAN voisi viestittää, jotta siirtää sitä kameraa parimetriä suuntaan jos toiseen, taikka sammuttaa sen kameran edessä alhaalla olevan valon, joka hunnuttaa ikävästi kuvan alaosan.
Kirjottaisin viestin jonnekkin asiallisempaan paikkaan jos tietäisin osoitteen.
HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA!
T. ERPPA RAUMALTA.
Webcam Rotuaari
15
3377
Vastaukset
- grtethr
Oulun Puhelin OYj, joka sen on sinne asentanut.
http://www.opoy.fi/
Lamppu taitaa olla kaupungin omistama katulamppu eikä sitä varmaankaan saisi mennä sammuttamaan.- don Kihot
Kirjoitin sinne viestin. Nähtäväksi jää vaikuttaako.
HYVÄÄ JOULUA OULULAISILLE.
TV. ERPPA RAUMALTA - t. Oulusta
don Kihot kirjoitti:
TV. ERPPA RAUMALTAHyvää joulua itsellesikin sinne Raumalle. Toivottavasti viestisi luetaan ja kamerahomma paranee täällä Oulussa.
- don Kihot
don Kihot kirjoitti:
TV. ERPPA RAUMALTAEpäilen, että jaksaisivat tehdä mitään. Hyvää joulua sinne myös.
- grtethr
don Kihot kirjoitti:
Epäilen, että jaksaisivat tehdä mitään. Hyvää joulua sinne myös.
ei ollut tark. varastaa nikkiä...
- 90650
Ja tämä "teknologiakaupunki" voi asentaa edes kohtuullista kuvaa näyttävät vehkeet. Säälittävää keskinkertaisuutta!!!
- netissä...
Voisi olla webbikameroita ympäri kaupunkia.
- Minä tiedän
Kameroita on kymmeniä ympäri keskustaa, harmi vaan ne on vain viranomaisten katseltavissa. Laitettais vaan yleiseen jakeluun. Polliisit ei varmaan ehdi koko ajan kaikkia seuraamaan, vaan mepä ehdittäis ja ilmotettais jos jotain tapahtuu. Minä tiedän.
- idea
Minä tiedän kirjoitti:
Kameroita on kymmeniä ympäri keskustaa, harmi vaan ne on vain viranomaisten katseltavissa. Laitettais vaan yleiseen jakeluun. Polliisit ei varmaan ehdi koko ajan kaikkia seuraamaan, vaan mepä ehdittäis ja ilmotettais jos jotain tapahtuu. Minä tiedän.
mikseipä ne vois olla yleisesti kateltavissa, kuluisi aika kivasti kun katselisi Oulua eri puolilta.
- vaatteet päällä..
idea kirjoitti:
mikseipä ne vois olla yleisesti kateltavissa, kuluisi aika kivasti kun katselisi Oulua eri puolilta.
Niin mitä se haittaisi jos ihmiset töllistelisivät kameroista kaduilla käveleviä ihmisiä. Onhan kaikilla kuitenkin vaatteet päällä ja kaikki rehellisissä aikeissa liikkua paikasta toiseen, joten kyllähän sellainen toiminta kestää päivänvaloa ja toisten silmien katselua. Minua ei ainakaan haittaa, jos kamerasta katsovat, kun kadulla kävelen. Kaupoissakin aina vilkutan valvontakameroille, jos siellä joku katselee, niin saisi vaikka hyvän mielen.
- röttrtr
vaatteet päällä.. kirjoitti:
Niin mitä se haittaisi jos ihmiset töllistelisivät kameroista kaduilla käveleviä ihmisiä. Onhan kaikilla kuitenkin vaatteet päällä ja kaikki rehellisissä aikeissa liikkua paikasta toiseen, joten kyllähän sellainen toiminta kestää päivänvaloa ja toisten silmien katselua. Minua ei ainakaan haittaa, jos kamerasta katsovat, kun kadulla kävelen. Kaupoissakin aina vilkutan valvontakameroille, jos siellä joku katselee, niin saisi vaikka hyvän mielen.
luulevat, että tiedät kaikkien valvontakameroiden sijainnin ja aiot varastaa jotain. Sama se on keskustankin kameroitten kanssa. On parempi, etteivät rikolliset tiedä, missä kaikkialla niitä on ja minne ne on suunnattu ja ennenkaikkea missä niitä ei ole ja minne niitä ei ole suunnattu.
- mulle sopii...
röttrtr kirjoitti:
luulevat, että tiedät kaikkien valvontakameroiden sijainnin ja aiot varastaa jotain. Sama se on keskustankin kameroitten kanssa. On parempi, etteivät rikolliset tiedä, missä kaikkialla niitä on ja minne ne on suunnattu ja ennenkaikkea missä niitä ei ole ja minne niitä ei ole suunnattu.
Mulle sopii tuokin järjestely ja toivon, että niitä kameroita on paljon ja että ne auttavat poliisin työtä.
- vuoksi maailmalta
kattelinpa maailmalta web-cammeja eikä kovin kummosia olleet nekään. Toki Ibizalla oli säkkipimeää eikä näkymä siis kummonen voimnut ollakaan. Mutta Havaijilla ihan hyvä web-cam kunhan potkisivat sen enempi sinne biitsille:
http://www.honolulu.gov/cameras/waikiki_beach/waikiki.htm - Anonyymi
Kiitos samoin Erppa. Met täälä kameravastaavina tsekkaamma homman kun kerkiämmä ja kattomma mitäkö voima tehä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733