Webcam Rotuaari

don Kihot

Sille valopäälle joka on asentanut sen Rotuaarin WEBKAMERAN voisi viestittää, jotta siirtää sitä kameraa parimetriä suuntaan jos toiseen, taikka sammuttaa sen kameran edessä alhaalla olevan valon, joka hunnuttaa ikävästi kuvan alaosan.
Kirjottaisin viestin jonnekkin asiallisempaan paikkaan jos tietäisin osoitteen.

HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA!
T. ERPPA RAUMALTA.

15

3377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grtethr

Oulun Puhelin OYj, joka sen on sinne asentanut.

http://www.opoy.fi/

Lamppu taitaa olla kaupungin omistama katulamppu eikä sitä varmaankaan saisi mennä sammuttamaan.

• don Kihot

Kirjoitin sinne viestin. Nähtäväksi jää vaikuttaako.
        HYVÄÄ JOULUA OULULAISILLE.
        TV. ERPPA RAUMALTA

• t. Oulusta
        don Kihot kirjoitti:

TV. ERPPA RAUMALTA

Hyvää joulua itsellesikin sinne Raumalle. Toivottavasti viestisi luetaan ja kamerahomma paranee täällä Oulussa.

• don Kihot
        don Kihot kirjoitti:

TV. ERPPA RAUMALTA

Epäilen, että jaksaisivat tehdä mitään. Hyvää joulua sinne myös.

• grtethr
        don Kihot kirjoitti:

Epäilen, että jaksaisivat tehdä mitään. Hyvää joulua sinne myös.

ei ollut tark. varastaa nikkiä...

• 90650

Ja tämä "teknologiakaupunki" voi asentaa edes kohtuullista kuvaa näyttävät vehkeet. Säälittävää keskinkertaisuutta!!!

• netissä...

Voisi olla webbikameroita ympäri kaupunkia.

• Minä tiedän

Kameroita on kymmeniä ympäri keskustaa, harmi vaan ne on vain viranomaisten katseltavissa. Laitettais vaan yleiseen jakeluun. Polliisit ei varmaan ehdi koko ajan kaikkia seuraamaan, vaan mepä ehdittäis ja ilmotettais jos jotain tapahtuu. Minä tiedän.

• idea
        Minä tiedän kirjoitti:

Kameroita on kymmeniä ympäri keskustaa, harmi vaan ne on vain viranomaisten katseltavissa. Laitettais vaan yleiseen jakeluun. Polliisit ei varmaan ehdi koko ajan kaikkia seuraamaan, vaan mepä ehdittäis ja ilmotettais jos jotain tapahtuu. Minä tiedän.

mikseipä ne vois olla yleisesti kateltavissa, kuluisi aika kivasti kun katselisi Oulua eri puolilta.

• vaatteet päällä..
        idea kirjoitti:

mikseipä ne vois olla yleisesti kateltavissa, kuluisi aika kivasti kun katselisi Oulua eri puolilta.

Niin mitä se haittaisi jos ihmiset töllistelisivät kameroista kaduilla käveleviä ihmisiä. Onhan kaikilla kuitenkin vaatteet päällä ja kaikki rehellisissä aikeissa liikkua paikasta toiseen, joten kyllähän sellainen toiminta kestää päivänvaloa ja toisten silmien katselua. Minua ei ainakaan haittaa, jos kamerasta katsovat, kun kadulla kävelen. Kaupoissakin aina vilkutan valvontakameroille, jos siellä joku katselee, niin saisi vaikka hyvän mielen.

• röttrtr
        vaatteet päällä.. kirjoitti:

Niin mitä se haittaisi jos ihmiset töllistelisivät kameroista kaduilla käveleviä ihmisiä. Onhan kaikilla kuitenkin vaatteet päällä ja kaikki rehellisissä aikeissa liikkua paikasta toiseen, joten kyllähän sellainen toiminta kestää päivänvaloa ja toisten silmien katselua. Minua ei ainakaan haittaa, jos kamerasta katsovat, kun kadulla kävelen. Kaupoissakin aina vilkutan valvontakameroille, jos siellä joku katselee, niin saisi vaikka hyvän mielen.

luulevat, että tiedät kaikkien valvontakameroiden sijainnin ja aiot varastaa jotain. Sama se on keskustankin kameroitten kanssa. On parempi, etteivät rikolliset tiedä, missä kaikkialla niitä on ja minne ne on suunnattu ja ennenkaikkea missä niitä ei ole ja minne niitä ei ole suunnattu.

• mulle sopii...
        röttrtr kirjoitti:

luulevat, että tiedät kaikkien valvontakameroiden sijainnin ja aiot varastaa jotain. Sama se on keskustankin kameroitten kanssa. On parempi, etteivät rikolliset tiedä, missä kaikkialla niitä on ja minne ne on suunnattu ja ennenkaikkea missä niitä ei ole ja minne niitä ei ole suunnattu.

Mulle sopii tuokin järjestely ja toivon, että niitä kameroita on paljon ja että ne auttavat poliisin työtä.

• vuoksi maailmalta

kattelinpa maailmalta web-cammeja eikä kovin kummosia olleet nekään. Toki Ibizalla oli säkkipimeää eikä näkymä siis kummonen voimnut ollakaan. Mutta Havaijilla ihan hyvä web-cam kunhan potkisivat sen enempi sinne biitsille:

http://www.honolulu.gov/cameras/waikiki_beach/waikiki.htm

• Anonyymi

Kiitos samoin Erppa. Met täälä kameravastaavina tsekkaamma homman kun kerkiämmä ja kattomma mitäkö voima tehä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6955
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1239
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1032
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    6. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      834
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      781
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe