Golf IV kokemuksia

Antsa

Moi!
Olen hankkimassa vähän tuoreempaa kärryä ja golf IV kuuluu listaan yhtenä vaihtoehtona. Miten ovat toimineet tekniikaltaan, pääasiassa bensamoottoriset? Ajettavuudessahan ei juurikaan vikaa ole, päinvastoin. Onko alkupään vuosimalleissa jotain erityista huomioitavaa?
Kaikki kommentit kiinnostavat.

-Kiitos- jo etukäteen

5

1722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Golf 98

      Keskuslukko voi reistailla. Takajarrujen jarrupalat kannataa tarkistaa.Vaihteensiirto takerteli meillä aluksi, mutta ei enään.Olen kuullut myös jäätyvistä lukoista ja hajoavista ikkunannostimista, mutta näitä vikoja meillä ei ole esiintynyt. Käy katsomassa Hesarin vikalistaa, sieltä voi löytyä joitain vinkkejä.

    • PP

      Golf -99 1.6
      Öljypohja kannattaa tarkistaa, eli kuinka monta kertaa on ajettu kiveen.Itse huomasin vasta kaupanteon jälkeen, että alumiinihitsaria oli tarvittu, sinällään ei mitään haittaa kun oli hyvin korjattu. Vaihteensiirto ehkä vähän nahkea ,ainakin passattiin verrattuna, vitoselta alaspäin vaihtaessa ilmenee parhaiten. Lukkojen ja ovien kanssa ei mitään ongelmaa, hyvin starttaa 25-asteen pakkasessa ilman lämmitystä vaikka on ollut useamman päivän ajamatta.
      Vaihteiston välitykset turhan tiuhat, mootttori on mielestäni hyvin helppo ajettava, vääntöä tuntuu olevan alhaalta lähtien.

    • Golf IV

      Ovien ja luukkujen tiivisteisiin kertyy kosteutta joka jäädyttää ovet kiinni = et pääse sisään, laadussa ollut puutteita = useissa autoissa sähkövikoja ym.

      • Antsa

        Voisitko kertoa tarkemmin minkälaisia sähkövikoja on esiintynyt. Toisaalta eipä nykyjään enää ole montaakan autoa jossa ei vikoja olisi, kun on noi toyotatkin eurooppalaistunut. Miten muuten alipainesäätimet, vesipumput ja jakohihnat on kestäny?

        Kiitos tähänastisista.


    • Golf 1.8T -98

      Kokemukset ovat pääasiassa hyviä, paria pikku seikkaa lukuunottamatta. Apparin oli jäässä pari päivää (painailma letku jäätyi tukkoon?) sekä takalasin pyyhkimen sulake on palanut. Muita ongelmia ei ole itselläni ollut ja mittarissa alkaa olla jo aika paljon tosin kaikkia kilometrejä en ole itseajanut. Niinkuin joku jo aikasemmin mainitsi lähtee auto todella hyvin käyntiin kelillä kuin kelillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      31
      1459
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe