WII KAKKA KONE

LASTEN PELIT

JA TEHOTON KAKKA...KAIKKKI KAKKAA...MARIOO JA MUUTA KAKKAA...ITELÄ ON PS2 JA OSTAN ENS VUONNA PS3

15

856

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • QwErTyMaN

KINNOSTAA, HALUAISITKO KERTO VIELÄ JOTAIN MUUTA???

• Jee jee

Vähän noloo. Lapsi pelaa jollain Sonyn paskalla ja esittää kovaa. Mee metsään, kakara!

• jee jee!

ja panen suihketta kainaloon

• jo lopettaa
        jee jee! kirjoitti:

ja panen suihketta kainaloon

ton saman vanhan laulun. Ketään ei todellakaan kiinnosta.

• dfgsgdhhfjtj
        Jee jee kirjoitti:

Vähän noloo. Lapsi pelaa jollain Sonyn paskalla ja esittää kovaa. Mee metsään, kakara!

Voisit itse mennä samaan metsään myös.

• lapselliset

sekunda vehkeet. Jos pleikkariin saisi edes YHDEN hyvän pelin, mutta kun ei niin ei...

• Romuromu

En ymmärrä miksi jotku on kiinostunu enää PS3
      konsolista,ei kunnon ohjausta,unettavaa pelata,
      ei mitään hyvää enää tulossakaan siihen.
      Wii on nykyaikaa.

• älä vaivaudu

Floppikolmonen on aivan yhtä kelvoton kuin Wiikin. Molemmat japsiromut kannattaa suosiolla jättää ostamatta ja hankkia XBOX360, joka on konsolipelaamisen kiistaton ykkönen.

• pöö76419651

WII EI OO KAKKA

• hölmöjä ihmisiä

älkää ihmiset dissatko wiitä se on pelikonsoli siinä missä muutkin mutta luulen että ihmiset vihaa wiitä koska sille on tehty paljon pelejä alle 10v lapsille mutta voi wiillä pelata black opsia ja tekkeniä ja kaikkia muitakin sota ja tappelupelejä...

• Wiillä NETFLIXIÄ

Hehheh onnea vaan valisemallasi tietllä nelisilmä-finninaama. Toivottavasti tapat aivan kauheasti muita sitten verkkomoodissa ja puristelet sitten voitinriemuisesti itseäsi sieltä, mistä äitisi sinua kun nukut.

• have a nice day
    • heh...

opettele idiootti kirjottamaa ennenku meet haukkumaa muita vitun läski retardi. onko liikaa ihraa sormissa?

• Hehhehheee

Eipä tuo kirjoittaminen näköjään sinultakaan suju, taisit poika kuseksia omalle lahkeelle nyt XD

• Ei ole

WII on hyvä konsoli ei siitä mihinkään pääse. Toi uusi on vielä kehittyneempi. PS3 ja XBOX ei tuo mitään uutta pelaamiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      5944
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3091
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      24
      2366
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2028
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1731
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1727
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1646
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      26
      1562
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1491
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe