JA TEHOTON KAKKA...KAIKKKI KAKKAA...MARIOO JA MUUTA KAKKAA...ITELÄ ON PS2 JA OSTAN ENS VUONNA PS3
WII KAKKA KONE
15
856
Vastaukset
- QwErTyMaN
KINNOSTAA, HALUAISITKO KERTO VIELÄ JOTAIN MUUTA???
- Jee jee
Vähän noloo. Lapsi pelaa jollain Sonyn paskalla ja esittää kovaa. Mee metsään, kakara!
- jee jee!
ja panen suihketta kainaloon
- jo lopettaa
jee jee! kirjoitti:
ja panen suihketta kainaloon
ton saman vanhan laulun. Ketään ei todellakaan kiinnosta.
- dfgsgdhhfjtj
Jee jee kirjoitti:
Vähän noloo. Lapsi pelaa jollain Sonyn paskalla ja esittää kovaa. Mee metsään, kakara!
Voisit itse mennä samaan metsään myös.
- lapselliset
sekunda vehkeet. Jos pleikkariin saisi edes YHDEN hyvän pelin, mutta kun ei niin ei...
- Romuromu
En ymmärrä miksi jotku on kiinostunu enää PS3
konsolista,ei kunnon ohjausta,unettavaa pelata,
ei mitään hyvää enää tulossakaan siihen.
Wii on nykyaikaa. - älä vaivaudu
Floppikolmonen on aivan yhtä kelvoton kuin Wiikin. Molemmat japsiromut kannattaa suosiolla jättää ostamatta ja hankkia XBOX360, joka on konsolipelaamisen kiistaton ykkönen.
- pöö76419651
WII EI OO KAKKA
- hölmöjä ihmisiä
älkää ihmiset dissatko wiitä se on pelikonsoli siinä missä muutkin mutta luulen että ihmiset vihaa wiitä koska sille on tehty paljon pelejä alle 10v lapsille mutta voi wiillä pelata black opsia ja tekkeniä ja kaikkia muitakin sota ja tappelupelejä...
- Wiillä NETFLIXIÄ
Hehheh onnea vaan valisemallasi tietllä nelisilmä-finninaama. Toivottavasti tapat aivan kauheasti muita sitten verkkomoodissa ja puristelet sitten voitinriemuisesti itseäsi sieltä, mistä äitisi sinua kun nukut.
- have a nice day
Tyypillinen PS3 pelaaja.
http://www.youtube.com/watch?v=S8oBGa2CODU - heh...
opettele idiootti kirjottamaa ennenku meet haukkumaa muita vitun läski retardi. onko liikaa ihraa sormissa?
- Hehhehheee
Eipä tuo kirjoittaminen näköjään sinultakaan suju, taisit poika kuseksia omalle lahkeelle nyt XD
- Ei ole
WII on hyvä konsoli ei siitä mihinkään pääse. Toi uusi on vielä kehittyneempi. PS3 ja XBOX ei tuo mitään uutta pelaamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S605944- 1003091
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242366- 212028
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451731Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911727Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791646- 261562
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691491Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374