Pettäjä

ajasta ikuisuuteen

Aina kun selkäsi käännät, pettää tilaisuuden tullen...

12

3451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinisiipi

      Löytäiskin toisen naisen, pettäis ees yhen kerran. Mutta kun ei!!!!Tahtoo eroon....

      • täällä

        ei lähde kulumallakaan. vahtaa vain mitä toinen tekee ja etsimällä etsii virhettä toisen käytöksestä. sama kaava toistuu uudelleen ja uudelleen. muutosta turha odottaa, lupauksista ja kauniista sanoista huolimatta.


      • totta kirjoitit
        täällä kirjoitti:

        ei lähde kulumallakaan. vahtaa vain mitä toinen tekee ja etsimällä etsii virhettä toisen käytöksestä. sama kaava toistuu uudelleen ja uudelleen. muutosta turha odottaa, lupauksista ja kauniista sanoista huolimatta.

        Itse tekee mitä lystää kylläkin.

        Oinas on torvi käytöksessään, omasta mielestään kylläkin fiksu.

        Yritä siinä hyvällä ja pahalla puheella saada tajuamaan asioita.

        Sit kun mitta täynnä ja tahtois eroon, kyllä sitten luvataan maat ja mannut.
        Sen sinisen hetken kun hän puhuu, niin hän uskoo puheeseen itsekin.
        Mutta mikään ei muutu.

        Hän on piru lampaan vaatteissa ja ystävät ympärillä näkevät vaan sen hyvän puolen, mutta eivät usko oinaan pimeää puolta. EIHÄN HÄN VOI OLLA MIKÄÄN PAHA!!!

        Pahoilainen eikä mitään muuta, huomaatte sen itsekin jotka elätte oinaan kanssa ja tulee aika jolloin riitaa tai sovittelua joistain asioista.

        VAROKAA sanokaa mun sanoneen.... itku pitkästä ilosta.


      • älä nyt
        totta kirjoitit kirjoitti:

        Itse tekee mitä lystää kylläkin.

        Oinas on torvi käytöksessään, omasta mielestään kylläkin fiksu.

        Yritä siinä hyvällä ja pahalla puheella saada tajuamaan asioita.

        Sit kun mitta täynnä ja tahtois eroon, kyllä sitten luvataan maat ja mannut.
        Sen sinisen hetken kun hän puhuu, niin hän uskoo puheeseen itsekin.
        Mutta mikään ei muutu.

        Hän on piru lampaan vaatteissa ja ystävät ympärillä näkevät vaan sen hyvän puolen, mutta eivät usko oinaan pimeää puolta. EIHÄN HÄN VOI OLLA MIKÄÄN PAHA!!!

        Pahoilainen eikä mitään muuta, huomaatte sen itsekin jotka elätte oinaan kanssa ja tulee aika jolloin riitaa tai sovittelua joistain asioista.

        VAROKAA sanokaa mun sanoneen.... itku pitkästä ilosta.

        viitsi yleistää. Oletko monenkin oinaan kanssa asunut yhdessä tai elänyt? Eipä yksi tai kaksikaan oinasta tarkoita sitä, että kaikki ovat samanlaisia.

        "Pahoilainen eikä mitään muuta, huomaatte sen itsekin jotka elätte oinaan kanssa ja tulee aika jolloin riitaa tai sovittelua joistain asioista. "
        Siis pitäiskö sun mielestä parisuhteen olla pelkkää ruusuilla tanssimista? Aika epärealistinen kuva sulla on seurustelusta. Just vaikeat ajathan ne on suhteen koetinkivi ja jos niistä selviää YHDESSÄ, niin silloin on vahva suhde.
        Olisikohan sussa itsessäkin vikaa, ehkä?
        Kovasti kiinnostais, että mikä olet itse horoskoopiltasi?


      • näin on
        älä nyt kirjoitti:

        viitsi yleistää. Oletko monenkin oinaan kanssa asunut yhdessä tai elänyt? Eipä yksi tai kaksikaan oinasta tarkoita sitä, että kaikki ovat samanlaisia.

        "Pahoilainen eikä mitään muuta, huomaatte sen itsekin jotka elätte oinaan kanssa ja tulee aika jolloin riitaa tai sovittelua joistain asioista. "
        Siis pitäiskö sun mielestä parisuhteen olla pelkkää ruusuilla tanssimista? Aika epärealistinen kuva sulla on seurustelusta. Just vaikeat ajathan ne on suhteen koetinkivi ja jos niistä selviää YHDESSÄ, niin silloin on vahva suhde.
        Olisikohan sussa itsessäkin vikaa, ehkä?
        Kovasti kiinnostais, että mikä olet itse horoskoopiltasi?

        Itsekäs ja äkkipikainen. Vika löytyy aina toisesta, mutta menepä tarkastelemaan hänen tekemisiään, niin johan pomppas. Ja mitä sitten jos parisuhde olisi ruusuilla tanssimista. Ei kuule, jatkuvasti jaksa aloittaa tätä samaa showta alusta. Jos molemmin puolin luvataan muuttua, niin miksi siitä lupauksesta ei pidetä kiinni molemmin puolin.


      • kuitenkin
        näin on kirjoitti:

        Itsekäs ja äkkipikainen. Vika löytyy aina toisesta, mutta menepä tarkastelemaan hänen tekemisiään, niin johan pomppas. Ja mitä sitten jos parisuhde olisi ruusuilla tanssimista. Ei kuule, jatkuvasti jaksa aloittaa tätä samaa showta alusta. Jos molemmin puolin luvataan muuttua, niin miksi siitä lupauksesta ei pidetä kiinni molemmin puolin.

        tuntuu että yleistät. Itse olen empaattinen ja muiden tunteet huomioon ottava. Osaan kyllä olla myös vittumainen, mutta se vaatii sen, että mua on kohdeltu silloin huonosti.
        Itsepäinenkin olen ja usein oma mielipiteeni on omasta mielestäni ainoa oikea, mutta osaan kyllä myös myöntää erehdykseni jos huomaan olleeni väärässä.


    • ......................

      totta on tuo oinaasta

      • eiköhän

        oinaitakin ole erilaisia.Älkää nyt ihan liian vakavasti ottako horoskooppimerkkejä!


    • kyllä näin on

      paikkaansa. tähän mennessä ainakin kolme oinasmiestä ovat olleet valmiita pettämään vaimoa ta tyttöystäväänsä, mutta kun minähän en varattuja harrasta.

      • huomattu on

        sen mitä olen huomannut ja tiedän niin ei ole sukupuolella väliä onko sitten oinas mies tai oinas nainen niin vieraissa käynti maistuu oiko tämä yleistäkin oinaille?


      • turiset
        huomattu on kirjoitti:

        sen mitä olen huomannut ja tiedän niin ei ole sukupuolella väliä onko sitten oinas mies tai oinas nainen niin vieraissa käynti maistuu oiko tämä yleistäkin oinaille?

        Näin oinaana voin kyllä myöntää pimeän puoleni. Parisuhteessa ollessa petin pari kertaa, nyt sinkkuna ollessani olen pelehtinyt varattujen miesten kanssa. Vituttaa olla tällainen paska!


      • eevaii
        turiset kirjoitti:

        Näin oinaana voin kyllä myöntää pimeän puoleni. Parisuhteessa ollessa petin pari kertaa, nyt sinkkuna ollessani olen pelehtinyt varattujen miesten kanssa. Vituttaa olla tällainen paska!

        Olen ollut se jota petettiin ja itse olen pettänyt.
        Suurin "ongelmani" on testaus. Tarkoitan tällä että etsin rajoja tunteissa. Katson ja kokeilen kestääkö toinen osapuoli tuleni. Jos ei niin antaa mennä..puihin menisi sitten myöhemmin kuitenkin!
        Tarkoitan, että haluan sellaisen miehen, joka ei todellakaan muuta itseään tai mielipiteitään minun vuokseni, vaan itsensä.
        Niin vahvan, että saan raivota rauhassa tai parkua kunnolla. Saman annan myös hänelle.
        ..näitä miehiä ei vaan tunnu olevan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe