kummituksen ulkonäkö

sdsdsh

Jos kummituksia olisi, niin miksi ihmeessä ne muka näyttäs samalta kuin eläessään? Miksi ne muka näkys ihmisen näkösinä ylipäätänsä? Siis ulkonäköhän johtuu sun ruumiista, ja sielu (mikä on silkkaa hölynpöyä) olisi vain sähköimpulsseja. Eli eikö kummitus pitäisi pystyö siis havaitsemaan vaan sähkökenttänä? Pointi nyut kuitenkin oli, että en ymmrrä miksi aineeton kummitus muka näyttäs samalta kuin ruumis näytti sen eläessä?

14

1325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäjä..

      Henkimaailmahan ei ole varsinaisesti kovin kaukana maallisen elämän ulottuvuudesta.
      Jotkin ihmiset kykenevät näkemään näitä maallisen elämän ja henkimaailman välissä olevia "kummituksia". Ja tämä osaltaan selittää sen, että miksi kummitukset voivat näyttää lähes samalta, kuin eläessään maallista elämää. Eli he eivät ole vielä jostakin syystävä siirtyneet henkimaailmaan.

    • Noita-Nainen.

      "Eli eikö kummitus pitäisi pystyö siis havaitsemaan vaan sähkökenttänä?"

      Kylla vain.:) Itse naen "energiaa"/sahkoenergiaa paivittain ihan omassa olohuoneessani. Olen tullut siihen tulokseen, etta se on yhta lailla "henkienergiaa" kuin ns. "muuta energiaa" = kannykkakenttia, radioaaltoja, maasateilya...jne...

      Oikeastaan tuo "muu energia" on "tasaliikkeisempaa" ja "henkienergia" ilmenee kasittaakseni tietynlaisina "vilahduksina", kun jalojuova kiitaa ohitseni tms...

      Taman lisaksi henget haluavat joskus ottaa sen hahmon, mika niilla oli elaessaan. Kasittaakseni se johtuu siita, etta ne haluavat olla varmoja siita, etta tulevat tunnistetuksi.

      • outi

        kuinka vanha oot noita-nainen


      • Jihaad
        outi kirjoitti:

        kuinka vanha oot noita-nainen

        "Jotkin ihmiset kykenevät näkemään näitä maallisen elämän ja henkimaailman välissä olevia "kummituksia"."

        *sigh* Taas katsottu Kuudetta aistia.. Oletko itse tavannut ketään, joka alituiseen näkisi näitä.. Olentoja?


      • Maharadja

        ps. maasäteilyä muuten ei ole edes olemassa minkään tutkimusten mukaan, joten älä niputa sitä tyhmyyttäsi muiden kanssa.


      • eipä ole
        Maharadja kirjoitti:

        ps. maasäteilyä muuten ei ole edes olemassa minkään tutkimusten mukaan, joten älä niputa sitä tyhmyyttäsi muiden kanssa.

        sielujakaan minkään tutkimuksen mukaan joten?


      • ei olisi sinuakaan
        eipä ole kirjoitti:

        sielujakaan minkään tutkimuksen mukaan joten?

        ja tämä on siis terveellä maalaisjärjellä ajateltuna päivän selvä asia.

        Kuules kun et sinä ole mikään robotti, vaan elävä sielullinen otus.


      • haamu

        näät niitä päivittäin?
        mitä kamaa sä vedät?
        mistä sitä saa?
        mä haluan kans!


    • cyberanimus

      ja niitähän meillä elävillä riittää. Ihan kysyt aiheesta, sillä mitään yleispätevää ohjetta kummituksen ulkonäköön ei oikeasti olekaan. Kummitukset ja henget voivat esiintyä ihan energiakentästä usvaan ja entiseen ulkonäköönsä joko kuoleman hetkellä tai nuorempana.
      Se miksi kummitukset esiintyvät "ihmishahmossa" on käsitys siitä, millainen on. Oikeastaan aika loogista, jos miettii sitä että meillä jokaisella on eläessäänkin jokin mielikuva siitä miltä näytämme, joten miksi se katoaisi heti kuoltuamme. Varsinkin jos emme tajuaisi olevamme kuolleita tai emme haluaisi jättää maallista elämää taaksemme. Ei ne ajatukset lopu kun ihminen kuolee ja ne vaikuttavat voimakkaammin ilman kehoa. Lopulta kuitenkin kummituksetkin "väsyvät" ja haalistuvat pois ja niitä ei voi enää "nähdä". Myös kummitukset kuolevat jos eivät pääse täältä eteenpäin. Surullista mutta totta.

      • Mörkö.

        "Ei ne ajatukset lopu kun ihminen kuolee ja ne vaikuttavat voimakkaammin ilman kehoa."

        Onpa taas tosi "järkevää" tekstiä. Eiköhän ne ajatuksetkin lopu siinä vaiheessa kun ihminen kuolee ja aivotoiminta lakkaa. Ei sillä kuvitellulla kummituksella voi olla mitään muistikuvia ulkonäöstään tai mistään muustakaan, eikä mitään käsityksiä tai ajatuksia mistään. Jos joku haluaa uskoa kummituksiin niin mikäs siinä mutta vielä typerämpää on väittää kummitusta ajattelevaksi olennoksi, joka pystyy muuttamaan ulkonäköään mielensä mukaan tms.


      • Noita-Nainen.
        Mörkö. kirjoitti:

        "Ei ne ajatukset lopu kun ihminen kuolee ja ne vaikuttavat voimakkaammin ilman kehoa."

        Onpa taas tosi "järkevää" tekstiä. Eiköhän ne ajatuksetkin lopu siinä vaiheessa kun ihminen kuolee ja aivotoiminta lakkaa. Ei sillä kuvitellulla kummituksella voi olla mitään muistikuvia ulkonäöstään tai mistään muustakaan, eikä mitään käsityksiä tai ajatuksia mistään. Jos joku haluaa uskoa kummituksiin niin mikäs siinä mutta vielä typerämpää on väittää kummitusta ajattelevaksi olennoksi, joka pystyy muuttamaan ulkonäköään mielensä mukaan tms.

        Aivot ovat vain "tyokalu" ja "sahkoimpulssien ohjaamiskeskus". Kun aivot matanevat, sielu (tai miksi sita nyt haluaakin kutsua), jatkaa kulkuaan.


      • cyberanimus
        Mörkö. kirjoitti:

        "Ei ne ajatukset lopu kun ihminen kuolee ja ne vaikuttavat voimakkaammin ilman kehoa."

        Onpa taas tosi "järkevää" tekstiä. Eiköhän ne ajatuksetkin lopu siinä vaiheessa kun ihminen kuolee ja aivotoiminta lakkaa. Ei sillä kuvitellulla kummituksella voi olla mitään muistikuvia ulkonäöstään tai mistään muustakaan, eikä mitään käsityksiä tai ajatuksia mistään. Jos joku haluaa uskoa kummituksiin niin mikäs siinä mutta vielä typerämpää on väittää kummitusta ajattelevaksi olennoksi, joka pystyy muuttamaan ulkonäköään mielensä mukaan tms.

        Oletkos monta kummitusta itse nähnyt ja ollut niiden kanssa tekemisissä?
        On helppoa luulla kuoleman olevan se viimeinen hetki, jolloin ihminen elää ja ajattelee ja olisihan se lohduttavaakin ajatella, ettei kuoleman jälkeen ole enää ketään jäljellä vastaamassa teoista, joita täällä on tullut tehtyä. Valitettavasti elämä ei lopu kuolemassa muuten kuin fyysisesti, henki elää ja voi vahvasti. Sitä on kuitenkaan vaikea "todistaa" niille, jotka eivät haluakaan uskoa muuhun kuin maalliseen elämään ja eivät ota muita mahdollisuuksia edes huomioon.

        Mutta kuitenkin, mielestäni on yhtä typerää esittää ettei kummitus voisi vaikuttaa ajatuksillaan omaan henkikehoonsa varsinkin, jos sinulla ei ole minkäänlaista "kunnon" teoriaa asiasi tueksi. Pelkkä epäusko ei tuo aiheeseen mitään uutta vaan taannuttaa keskustelun lähinnä eipäs-juupas-keskusteluksi. Jos löydät jostain perusteluiksi muutakin kuin pelkät ennakkoluulosi, voi tästä vielä syntyäkin jotain "järkevää" tekstiä. Muuten voimme vapaasti pitää omat mielipiteet ominamme ja olla välittämättä toistemme puheista.


      • ....
        cyberanimus kirjoitti:

        Oletkos monta kummitusta itse nähnyt ja ollut niiden kanssa tekemisissä?
        On helppoa luulla kuoleman olevan se viimeinen hetki, jolloin ihminen elää ja ajattelee ja olisihan se lohduttavaakin ajatella, ettei kuoleman jälkeen ole enää ketään jäljellä vastaamassa teoista, joita täällä on tullut tehtyä. Valitettavasti elämä ei lopu kuolemassa muuten kuin fyysisesti, henki elää ja voi vahvasti. Sitä on kuitenkaan vaikea "todistaa" niille, jotka eivät haluakaan uskoa muuhun kuin maalliseen elämään ja eivät ota muita mahdollisuuksia edes huomioon.

        Mutta kuitenkin, mielestäni on yhtä typerää esittää ettei kummitus voisi vaikuttaa ajatuksillaan omaan henkikehoonsa varsinkin, jos sinulla ei ole minkäänlaista "kunnon" teoriaa asiasi tueksi. Pelkkä epäusko ei tuo aiheeseen mitään uutta vaan taannuttaa keskustelun lähinnä eipäs-juupas-keskusteluksi. Jos löydät jostain perusteluiksi muutakin kuin pelkät ennakkoluulosi, voi tästä vielä syntyäkin jotain "järkevää" tekstiä. Muuten voimme vapaasti pitää omat mielipiteet ominamme ja olla välittämättä toistemme puheista.

        "Valitettavasti elämä ei lopu kuolemassa muuten kuin fyysisesti, henki elää ja voi vahvasti."

        "Mutta kuitenkin, mielestäni on yhtä typerää esittää ettei kummitus voisi vaikuttaa ajatuksillaan omaan henkikehoonsa varsinkin, jos sinulla ei ole minkäänlaista "kunnon" teoriaa asiasi tueksi."

        Ja sinullako sitten on tällainen "kunnon teoria", muuta kuin vilkas mielikuvituksesi?

        Miten joku kummitus voi ajatella (ilman aivoja) tai muuttaa ulkonäköään oman mielensä mukaan? Sinä ilmeisesti olet keskustellut enemmänkin asiasta näiden "kummitusten" kanssa, kun olevinasi tiedät "kaikesta kaiken", joten kerro ihmeessä. =D

        Jos kummitus on tosiaan jokin "ajatteleva olento", joka pystyy muuttamaan ulkonäköään mielensä mukaan tms. niin olisi aika helvetin ankeata kuolla ja muuttua kummitukseksi. "Taidankin tästä muuttua näkymättömäksi ja kävellä vinttikomeroa ristiin rastiin seuraavat miljoona vuotta" xD


    • niin se vaan on

      puhut vähän mutta asiaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe