13200 palaa, harmaata taivasta neliön verran. Mieli tekisi yritäää, onko mahdoton?
http://www.simplepastimes.com/pd_michelangelo_the.cfm#
Onko mahdollista ratkaista
3
967
Vastaukset
- Mahdoton.
Jos vain hermot kestää, tauluna se on mahtava.
- vinkkiä
*Jos palat on useammassa pussissa, niin ne todennäköisesti on palapelin osakokonaisuuksia.
*Paloista kannattaa myös katsoa näkyykö niissä painopaperin "juonteita", siis että näkisi vaaka/pystysuunnan.- vinkkejä
Olen lajitellut nämä "vihjeettömät" palat ensin värisävyjen perusteella ja sitten muodon. Esim "tiimalasin" muotoiset erilleen muista ja ne "jalalliset" joilla on pää ja ne pelikorttien padan muotoiset lisukkeet alla, erikseen. Sekä vielä ne joilla ei ole kuin yksi jalka (kaksi "nuppia" kulmittain ja kaksi monttua kulmittain vierekkäisten palojen nupeille). Joillain valmistajilla on myös niitä, joilla on pelkkiä nuppeja ja myös sellaisia paloja, joissa ei ole kuin monttuja eli näyttävät neliapiloilta.
Sitten olen alkanut etsiä paloja kulmista. Missä vaan kaksi palaa muodostaa kulman, niin olen yrittänyt etsiä siihen kolmatta. Tarvittaessa olen kokeillut järjestelmällisesti joka ikisen palan. Ensin katsonut muodon ja värin ja sitten alkanut sovittaa. Nupin viereiset olkapäät antavat myös vihjettä. Miten pitkät, kuinka kaarevat?
Aika äkkiä silmä harjaantuu ja tulee rutiini. Muista välillä tehdä jotain muutakin ja nousta pois palapelin äärestä. Varsinkin jos tuntuu juuttuvan paikoilleen. Juotuasi kupillisen kahvia ja palatessasi huomaatkin, että etsimäsi pala onkin aivan vieressä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204724
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741534Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2471404Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043