Lähellä 'mustankuun' hetkeä

19.12 klo 16 jälkeen

Uusi kuu syntyy. Monilla kuusta riippuvaislla voi olla nyt vaikeaa.
Itse koin aallonpohjan joku päivä sitten. Meditoin miinusmerkkisen itsetuntoni pois.

Ei sisäinen luuseriuteni olis voinu enää syvempi olla.Sen voittaminen tietää
vahvaa nousevaa kuuta tammikuussa syntyneenä. (17.1-38)
Mitä sanoisivat astrolologit moisesta syntymä-ajasta?

11

1108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AROSUSI-09

On mullekin täyttä totta ja pahaa oloa tulee sitten usein lääkittyä sillä viinalla.Elikkä et ole pahin mustankuun luuseri,kun pystyt pelkällä meditoinnilla poistamaan möröt./Astrologia-palstan astrologit ja astronautit voisivat paremmin auttaa tuon syntymä-ajan merkityksen selvityksessä?/Ulkomuistista sanon,että 3.1 on täysikuu,noin muuten.Tapahtuu kaikenlaista,kun osuu melkein päällekkäin uudenvuoden juhlinnan kanssa.

• AROSUSI-09

Mustakuu 19.Tammikuuta 2007.

• ---------

Voitin lotossa ja lähdin helsinkiin shoppaileen... Soitin sulle, että lähdetkö mukaan tuhlaamaan ja hain sut pirssillä.. Törsättiin, syötiin, juotiin ja lopuksi..

Juu, sellainen uni. Aamulla oli vähän outo olo.

• AROSUSI-09
        --------- kirjoitti:

Voitin lotossa ja lähdin helsinkiin shoppaileen... Soitin sulle, että lähdetkö mukaan tuhlaamaan ja hain sut pirssillä.. Törsättiin, syötiin, juotiin ja lopuksi..

Juu, sellainen uni. Aamulla oli vähän outo olo.

Pääsimme pitelemään toisiamme kädestä? Mulla aika levottomia unikuvia ollut näin mustankuun aattona.Vieraita toisilta tähdiltä,sortuvia valtavia torneja ja viime yönä loitsin ukkosilman.*Huoh* Jostain syystä lottokin taas kummitellut mielessä.Ei tarvis laitella enää hakemuksia kynttilätehtaille ja kirjapainoihin mitä olen tänään tehnyt...Q niinQ raczahommat suxxx.Mulla on aina outo olo ja "asiahan ei minulle kuulu,mutta"... oletko vanha vai uusi tuttavuus.Kiva tavata kuitenkin.*Tarjoaa nonparelleilla koristellun mansikkajäzkitötterön* Mausta ei saa valittaa!

• ----------
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Pääsimme pitelemään toisiamme kädestä? Mulla aika levottomia unikuvia ollut näin mustankuun aattona.Vieraita toisilta tähdiltä,sortuvia valtavia torneja ja viime yönä loitsin ukkosilman.*Huoh* Jostain syystä lottokin taas kummitellut mielessä.Ei tarvis laitella enää hakemuksia kynttilätehtaille ja kirjapainoihin mitä olen tänään tehnyt...Q niinQ raczahommat suxxx.Mulla on aina outo olo ja "asiahan ei minulle kuulu,mutta"... oletko vanha vai uusi tuttavuus.Kiva tavata kuitenkin.*Tarjoaa nonparelleilla koristellun mansikkajäzkitötterön* Mausta ei saa valittaa!

Vanha tuttu, ihan oikeaan osuit ;)

• AROSUSI-09
        ---------- kirjoitti:

Vanha tuttu, ihan oikeaan osuit ;)

:P Maistuuko tötterö? Mä en niitä ihan kaikille tarjoilekkaan!

• -----------
        AROSUSI-09 kirjoitti:

:P Maistuuko tötterö? Mä en niitä ihan kaikille tarjoilekkaan!

Unohdin kiittää :)
        *kiittää ja niiata niksauttaa*

P.S. Saako nonparellit kuiteski sylkeä pois? Kö en hirmusesti tykästä niitä?

• AROSUSI-09
        ----------- kirjoitti:

Unohdin kiittää :)
        *kiittää ja niiata niksauttaa*

P.S. Saako nonparellit kuiteski sylkeä pois? Kö en hirmusesti tykästä niitä?

Yksi kerrallaan huolella tötterölle asettelin.*Katsoo tuimana*

• -----------
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Yksi kerrallaan huolella tötterölle asettelin.*Katsoo tuimana*

*nielee huulet tötteröllä*

• AROSUSI-09
        ----------- kirjoitti:

*nielee huulet tötteröllä*

*Ajattelee kaikenlaista*

• AROSUSI-09

Mustakuu painaa valoa ja elämää maata vasten ja sinne se katoaa lattian rakoihin kunnes kuun jälleen kasvaessa varovasti työntää taas versojaan valoa päin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      42
      5811
    2. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      217
      5346
    3. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      70
      4542
    4. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4312
    5. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4091
    6. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3786
    7. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      87
      3700
    8. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      59
      3199
    9. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2470
    10. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      48
      2396
    Aihe