Lähellä 'mustankuun' hetkeä

19.12 klo 16 jälkeen

Uusi kuu syntyy. Monilla kuusta riippuvaislla voi olla nyt vaikeaa.
Itse koin aallonpohjan joku päivä sitten. Meditoin miinusmerkkisen itsetuntoni pois.

Ei sisäinen luuseriuteni olis voinu enää syvempi olla.Sen voittaminen tietää
vahvaa nousevaa kuuta tammikuussa syntyneenä. (17.1-38)
Mitä sanoisivat astrolologit moisesta syntymä-ajasta?

11

1078

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AROSUSI-09

On mullekin täyttä totta ja pahaa oloa tulee sitten usein lääkittyä sillä viinalla.Elikkä et ole pahin mustankuun luuseri,kun pystyt pelkällä meditoinnilla poistamaan möröt./Astrologia-palstan astrologit ja astronautit voisivat paremmin auttaa tuon syntymä-ajan merkityksen selvityksessä?/Ulkomuistista sanon,että 3.1 on täysikuu,noin muuten.Tapahtuu kaikenlaista,kun osuu melkein päällekkäin uudenvuoden juhlinnan kanssa.

• AROSUSI-09

Mustakuu 19.Tammikuuta 2007.

• ---------

Voitin lotossa ja lähdin helsinkiin shoppaileen... Soitin sulle, että lähdetkö mukaan tuhlaamaan ja hain sut pirssillä.. Törsättiin, syötiin, juotiin ja lopuksi..

Juu, sellainen uni. Aamulla oli vähän outo olo.

• AROSUSI-09
        --------- kirjoitti:

Voitin lotossa ja lähdin helsinkiin shoppaileen... Soitin sulle, että lähdetkö mukaan tuhlaamaan ja hain sut pirssillä.. Törsättiin, syötiin, juotiin ja lopuksi..

Juu, sellainen uni. Aamulla oli vähän outo olo.

Pääsimme pitelemään toisiamme kädestä? Mulla aika levottomia unikuvia ollut näin mustankuun aattona.Vieraita toisilta tähdiltä,sortuvia valtavia torneja ja viime yönä loitsin ukkosilman.*Huoh* Jostain syystä lottokin taas kummitellut mielessä.Ei tarvis laitella enää hakemuksia kynttilätehtaille ja kirjapainoihin mitä olen tänään tehnyt...Q niinQ raczahommat suxxx.Mulla on aina outo olo ja "asiahan ei minulle kuulu,mutta"... oletko vanha vai uusi tuttavuus.Kiva tavata kuitenkin.*Tarjoaa nonparelleilla koristellun mansikkajäzkitötterön* Mausta ei saa valittaa!

• ----------
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Pääsimme pitelemään toisiamme kädestä? Mulla aika levottomia unikuvia ollut näin mustankuun aattona.Vieraita toisilta tähdiltä,sortuvia valtavia torneja ja viime yönä loitsin ukkosilman.*Huoh* Jostain syystä lottokin taas kummitellut mielessä.Ei tarvis laitella enää hakemuksia kynttilätehtaille ja kirjapainoihin mitä olen tänään tehnyt...Q niinQ raczahommat suxxx.Mulla on aina outo olo ja "asiahan ei minulle kuulu,mutta"... oletko vanha vai uusi tuttavuus.Kiva tavata kuitenkin.*Tarjoaa nonparelleilla koristellun mansikkajäzkitötterön* Mausta ei saa valittaa!

Vanha tuttu, ihan oikeaan osuit ;)

• AROSUSI-09
        ---------- kirjoitti:

Vanha tuttu, ihan oikeaan osuit ;)

:P Maistuuko tötterö? Mä en niitä ihan kaikille tarjoilekkaan!

• -----------
        AROSUSI-09 kirjoitti:

:P Maistuuko tötterö? Mä en niitä ihan kaikille tarjoilekkaan!

Unohdin kiittää :)
        *kiittää ja niiata niksauttaa*

P.S. Saako nonparellit kuiteski sylkeä pois? Kö en hirmusesti tykästä niitä?

• AROSUSI-09
        ----------- kirjoitti:

Unohdin kiittää :)
        *kiittää ja niiata niksauttaa*

P.S. Saako nonparellit kuiteski sylkeä pois? Kö en hirmusesti tykästä niitä?

Yksi kerrallaan huolella tötterölle asettelin.*Katsoo tuimana*

• -----------
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Yksi kerrallaan huolella tötterölle asettelin.*Katsoo tuimana*

*nielee huulet tötteröllä*

• AROSUSI-09
        ----------- kirjoitti:

*nielee huulet tötteröllä*

*Ajattelee kaikenlaista*

• AROSUSI-09

Mustakuu painaa valoa ja elämää maata vasten ja sinne se katoaa lattian rakoihin kunnes kuun jälleen kasvaessa varovasti työntää taas versojaan valoa päin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      408
      3223
    2. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      99
      2400
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      1
      2329
    4. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      22
      2009
    5. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      188
      1536
    6. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      11
      1357
    7. Sukupuolen merkitys elämässäsi?

Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el
      Sinkut
      202
      1150
    8. Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne

niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,
      Ikävä
      44
      1102
    9. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      93
      1021
    10. Iltalehden evästeasetukset

No nyt pomppas! Avasin Iltalehden sivut ja niin kuin silloin tällöin sattuu, sivusto kysyi evästeasetuksia, joihin ylee
      Maailman menoa
      119
      982
    Aihe