Lähellä 'mustankuun' hetkeä

19.12 klo 16 jälkeen

Uusi kuu syntyy. Monilla kuusta riippuvaislla voi olla nyt vaikeaa.
Itse koin aallonpohjan joku päivä sitten. Meditoin miinusmerkkisen itsetuntoni pois.

Ei sisäinen luuseriuteni olis voinu enää syvempi olla.Sen voittaminen tietää
vahvaa nousevaa kuuta tammikuussa syntyneenä. (17.1-38)
Mitä sanoisivat astrolologit moisesta syntymä-ajasta?

11

1051

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AROSUSI-09

On mullekin täyttä totta ja pahaa oloa tulee sitten usein lääkittyä sillä viinalla.Elikkä et ole pahin mustankuun luuseri,kun pystyt pelkällä meditoinnilla poistamaan möröt./Astrologia-palstan astrologit ja astronautit voisivat paremmin auttaa tuon syntymä-ajan merkityksen selvityksessä?/Ulkomuistista sanon,että 3.1 on täysikuu,noin muuten.Tapahtuu kaikenlaista,kun osuu melkein päällekkäin uudenvuoden juhlinnan kanssa.

• AROSUSI-09

Mustakuu 19.Tammikuuta 2007.

• ---------

Voitin lotossa ja lähdin helsinkiin shoppaileen... Soitin sulle, että lähdetkö mukaan tuhlaamaan ja hain sut pirssillä.. Törsättiin, syötiin, juotiin ja lopuksi..

Juu, sellainen uni. Aamulla oli vähän outo olo.

• AROSUSI-09
        --------- kirjoitti:

Voitin lotossa ja lähdin helsinkiin shoppaileen... Soitin sulle, että lähdetkö mukaan tuhlaamaan ja hain sut pirssillä.. Törsättiin, syötiin, juotiin ja lopuksi..

Juu, sellainen uni. Aamulla oli vähän outo olo.

Pääsimme pitelemään toisiamme kädestä? Mulla aika levottomia unikuvia ollut näin mustankuun aattona.Vieraita toisilta tähdiltä,sortuvia valtavia torneja ja viime yönä loitsin ukkosilman.*Huoh* Jostain syystä lottokin taas kummitellut mielessä.Ei tarvis laitella enää hakemuksia kynttilätehtaille ja kirjapainoihin mitä olen tänään tehnyt...Q niinQ raczahommat suxxx.Mulla on aina outo olo ja "asiahan ei minulle kuulu,mutta"... oletko vanha vai uusi tuttavuus.Kiva tavata kuitenkin.*Tarjoaa nonparelleilla koristellun mansikkajäzkitötterön* Mausta ei saa valittaa!

• ----------
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Pääsimme pitelemään toisiamme kädestä? Mulla aika levottomia unikuvia ollut näin mustankuun aattona.Vieraita toisilta tähdiltä,sortuvia valtavia torneja ja viime yönä loitsin ukkosilman.*Huoh* Jostain syystä lottokin taas kummitellut mielessä.Ei tarvis laitella enää hakemuksia kynttilätehtaille ja kirjapainoihin mitä olen tänään tehnyt...Q niinQ raczahommat suxxx.Mulla on aina outo olo ja "asiahan ei minulle kuulu,mutta"... oletko vanha vai uusi tuttavuus.Kiva tavata kuitenkin.*Tarjoaa nonparelleilla koristellun mansikkajäzkitötterön* Mausta ei saa valittaa!

Vanha tuttu, ihan oikeaan osuit ;)

• AROSUSI-09
        ---------- kirjoitti:

Vanha tuttu, ihan oikeaan osuit ;)

:P Maistuuko tötterö? Mä en niitä ihan kaikille tarjoilekkaan!

• -----------
        AROSUSI-09 kirjoitti:

:P Maistuuko tötterö? Mä en niitä ihan kaikille tarjoilekkaan!

Unohdin kiittää :)
        *kiittää ja niiata niksauttaa*

P.S. Saako nonparellit kuiteski sylkeä pois? Kö en hirmusesti tykästä niitä?

• AROSUSI-09
        ----------- kirjoitti:

Unohdin kiittää :)
        *kiittää ja niiata niksauttaa*

P.S. Saako nonparellit kuiteski sylkeä pois? Kö en hirmusesti tykästä niitä?

Yksi kerrallaan huolella tötterölle asettelin.*Katsoo tuimana*

• -----------
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Yksi kerrallaan huolella tötterölle asettelin.*Katsoo tuimana*

*nielee huulet tötteröllä*

• AROSUSI-09
        ----------- kirjoitti:

*nielee huulet tötteröllä*

*Ajattelee kaikenlaista*

• AROSUSI-09

Mustakuu painaa valoa ja elämää maata vasten ja sinne se katoaa lattian rakoihin kunnes kuun jälleen kasvaessa varovasti työntää taas versojaan valoa päin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      106
      1918
    2. Mitä tekisit jos näkisit täällä viestin joka on varmasti sulle

Olisit siitä 100% varma.
      Ikävä
      242
      1696
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      61
      1086
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1030
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      62
      980
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      66
      949
    7. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      63
      838
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      37
      837
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      6
      821
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      805
    Aihe