Muita iskias-kivusta kärsiviä? Rv 12 ja väärästä nostosta nyt lähes petipotilas. Tai eihän voi maata, ei istua, ei seistä.. Kipu on mieletön selässä, pakarassa, jalassa. 6vuotta sitten uhattiin välilevynpullistuma leikata mutten suostunu. Välillä muistutellut olemassaolostaan mutta nyt kärsin. Huh, mitäs sitten kun on iso maha?!Mitään tehtävissä?
Iskias-kipu
8
2672
Vastaukset
- talvihalla
Minä olen käynyt hierojalla/ jäsenkorjaajalla. Pakko, kun muuten ei sa käveltyä, saatikka nukuttua. Ja on ollut apua. Ihan joka paikastahan raskauden aikana ei saa hieroa, mutta ammattitaitoinen hieroja kyllä tietää mitä tekee.
Kun nivelet muutenkin tässä tiineyden tilassa löystyy, niin ei selkä tahdo kestää mitään. Vahingossa aina nostan jotain raskasta (esim. pyykkikorin...) ja sitten sitä ei enää pääsekään ylös...
Mulla on kohta kolmas aika hierojalle ja rv 28 menossa. Niin että ei siellä ihan joka viikko tarvitse ravata. Kannattaa ehkä kokeilla, jos kipu on kova.
Mulla ainakin iskiaskipu siirtyy lonkasta polveen ja sieltä nilkkaan ja lopulta koko jalka on ihan mielettömän kipeä, samoin selkä. Eikä särkylääkkeitäkään voi ihan mielin määrin popsia, ainakaan kun on raskaana. Mulla onkin lähes pysyvästi kuumavesipullo vuoteessa, että saan lämmittää särkevää selkää. Tunnenkin itseni välillä tosi vanhaksi ja raihnaiseksi :o)
Toivottavasti saat paikat kuntoon! - vaivaa
täälläkin. Nyt menossa rv 11 5 ja useemman viikon on iskiashermo jo kipuillu. Oon labrahoitaja ja osastonäytteenotossa toi ergonomia ei oikein aina oo kohillaan m ikä varmaan osaltaa vaikuttaa asiaan. Sit aina välistä kävellessä kivasti tuikkasee pitkin jalkaa. Mut ainaski vielä ollu ohimenevää ja mies aina välistä hieroo pakaraa niin helpottaa vähäks aikaa ainaskii.
- alma05
mutta ei vielä ainakaan ihan niin pahana. Kävellessä ei tunnu, mutta kun menee pitkälleen tai istuu pitkän aikaa, niin tuikkii "ihanasti" toisessa pakarassa ja vetää reiteen. Nyt rv 13 3. Onnea vain muillekin odottajille!!
- kärsiä ;)
Täällä kans yks kipuilija! Viikkoja 27.
Eilen kyykin pesukoneen ääressä enkä sen jälkeen päässyt enää pystyyn. Haudoin pakaraa lämpötyynyllä ja eilen tuntui siltä että se pahensi vaan tilannetta MUTTA auttoipa hyvinkin, koska nyt pääsen jo kävelemään ;) - ei vielä raskaana
Mulla iskias ilmoitti olemassa olostaan viikko sitten ja on ollu tosi kipee. Raskaana en vielä ole, mutta toivottavasti lähi aikoina. Itselläni löysät nivelet/nikamat muutenkin, niin mitäpä se sitten raskaana ollessa on....?!
- raihnainen
mulla on iskiainen vaivannut alkuviikoilta asti, nyt rv 26 menossa ja tunnen itteni aivan vammasex. ei pysty liikkumaan ja paino vaan nousee :(
imurointikin vetää kintun pois alta. välillä iskiainen vaivaa kumpaaki pakaraa ja sieltä sitten vihloo ihanasti nilkkoihin asti.
on tämä sitten ihanaa aikaa ;)
- neljäs raskaus
Ei tätä kestä kukaan!! Aikaisemmista raskauksista on niin paljon vuosia aikaa, ettei silloin ollut vielä tällaista vaivaa. Hirvittää, pelottaa. Nyt menny pari yötä pienissä pätkissä nukkuen. Lääkkeitä ei uskalla syödä ja eipä tähän hermokipuun mikään panadol auttaiskaan. Kuinka täs ny sit on hyvällä tuulella ja stressaamatta kun kipu vie toimintakyvyn lisäksi hermot.
- pompula81
Mulla oli 2viikkoa pakara kipeä-lopulta kipu meni siihen pisteeseen et kumartaessa en päässy ylös saman tien kun kipu oli kova..selkä kuulemma meikäläisellä säteilee pakaraan.Laitto saikulle 5pvän ajaksi ja siinä kipu lähti.vaikka tasaseen tahtiin 1h lenkin pväs tein,teki se vain hyvää.Olen töissä seisomatyössä enkä usko et ilman saikkua olisin kivusta eroon päässy.
Nyt pelkään sitä kun maha kasvaa,et kuinka selkä kestää kun alhaalta nikamat liian löysät.
nyt rv 15 4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1921425Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 83989
- 81985
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v81902Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/6847