Ikimuistoinen saunareissu

hys hys

Oli kesäkuun puoliväli. Kaverini otti pitkästä aikaa yhteyttä ja pyysi mukaan viikonlopuksi mökille. Päätin vastata kutsuun myöntävästi, sillä siitä olikin jo aikaa, kun viimeksi oli tullut vierailtua siellä. Ja tieto, että myös hänen äitinsä olisi siellä käymässä, innosti, sillä hän oli erittäin mukava, lisäksi hyvännäköinen ja -muotoinen iästään huolimatta. Hän oli tullut nuorena äidiksi, joten ikäeroakaan ei ollut kauheasti, sillä olin kaveriani vanhempi.

Tuli perjantai ja lähdimme kaverini kanssa ajamaan mökille. Saavuttuamme sinne korkkasimme oluet, tai siis minä korkkasin, koska kaverini oli kipannut jo koko matkan. Todennäköisesti hän sammuisi ainakin kerran illan aikana, koska oli pitänyt yllä kovaa tahtia. Virittelimme grillin, söimme, muistelimme menneitä ja puhuimme yhteisistä kavereistamme, joita ei ollut enää aikoihin näkynyt maisemissa.

Illan tullessa siirryimme mökkiin sisälle ja tässä vaiheessa myös hänen äitinsä oli tullut jo miesystävänsä kanssa. Humalatila alkoi nousta siinä, kun pöydän ääressä istuttiin ja luonnollisesti alkoi myös riitaa ilmetä. Itse pidättäydyin viinasta ja pysyttelin miedoissa, ettei kontrolli pettäisi.

Juttu alkoi mennä niin rankaksi, että päätin mennä lämmittämään saunaa. Kävelin rantaan saunalle ja rupesin virittelemään tulta kiukaaseen. Samalla kuului, kun mökin ovi paiskattiin kiinni ja kohta moottoriveneen ääni kuului loittonevan rannasta. Ajattelin, että nyt kaverini äiti, Marja nimeltään, lähti miehensä Jorin kanssa pois, koska kaverini ja Jorin välit eivät olleet mitä parhaimmat.

En kiirehtinyt sen enempää, sillä kaverini oli jo lähtiessäni niin päissään, että tuskin olisi hereillä palatessani. Lopulta kuitenkin lähdin takaisin mökkiin. Siellä istuikin Marja vielä, mutta kaverini veteli jo sikeitä. Istuin alas ja korkkasin pullon. Rupesin puhelemaan mukavia Marjalle selvittääkseni, mitä tapahtui. Jori oli suuttunut taas jostain pienestä ja lähtenyt takaisin omalle mökilleen, joka oli muutaman kilometrin päässä.

Istuimme takan edessä penkillä Marjan kanssa. Hetken hiljaisuuden jälkeen hän kietoi kätensä ympärilleni, halasi ja rupesi kertomaan kuinka elämäntilanteensa ahdisti häntä. Kiedoin kädet hänen ympärilleen ja lohduttelin. Samalla kuitenkaan en voinut olla ajattelematta niitä kertoja, kun olin hänet nähnyt "vahingossa" alasti tai kun hän kerran oli tullut silloisen miehensä kanssa baarista, kun olin kaveriani katsomassa heillä ja kietonut kätensä ympärilleni, puristanut tiukasti ja sanonut: "Muista aina, että rakastan sinua". Silloin minulla oli ruvennut seisomaan ja oli ollut pakko työntää hänet irti itsestäni, ettei hän olisi tuntenut stondistani. Olin tuolloin ollut krapulassa ja herkässä mielentilassa ja pelästynyt hieman tuollaista suorasukaisuutta. Lisäksi hän jo vuosia aiemmin oli aina pyydellyt mukaan saunaan, tosin tietenkin leikillään, mutta oli varmasti huomannut, että katselin häntä aina.

Nyt tilanne kuitenkin alkoi kuumottaa minua niin pahasti, että irrottauduin halista ja sanoin meneväni saunaan. Hain pyyhkeeni ja lähdin. Menin suoraan löylyyn ja aloin runkata. Saunassa oli kuitenkin sen verran kuuma ja olin jo kaljaakin juonut, että päätin mennä uimaan hieman viilentääkseni tunteita. Juoksin suoraan veteen ilman vaatteita ja sukelsin hetken matkaa. Nousin pinnalle ja jäin selkä rannalle päin pärskimään. Vesi ei ollut erityisen lämmintä, joten lähdin uimaan takaisin rantaan.

Juuri kun olin päässyt ylös vedestä, Marja tuli ilman vaatteita pukuhuoneen puolelta ulos. Jähmetyin paikalleni. En ollut huomannut hänen tulleen saunalle, mutta hän vain hymyili ja sanoi, että voimme kai mennä ihan hyvin yhdessä saunaan, ettei tarvitse kantaa niin paljoa puita sinne. Änkytin jotain hyväksynnäksi ja menin hänen perässään löylyyn. Sen sijaan, että hän olisi kiivennyt lauteille, hän kääntyikin ja tarrasi minuun. Hän suuteli minua pitkään ja hyväili samalla kädellään kaluani ja pallejani. Pikkuhiljaa pääsin jännityksestäni ja vastasin hänen suudelmaansa ja aloin hyväillä hänen suuria rintojaan. Hän ei ollut erityisen pitkä, mutta niin naisellisen muotoinen kuin nainen vain voi olla. Isot, hyvin muodostuneet rinnat, juuri sopivan leveä lantio ja karvoitus oli klassisesti siistitty, ei mikään liian ajeltu posliini.

Suutelimme ja hyväilimme toisiamme, kunnes Marja istui jakkaralle eteeni ja veti minut lähemmäksi ottaen kaluni suuhunsa. Hiljaa imien ja samalla runkaten ja toisella kädellä palleja hyväillen hän nostatti kiihotustani niin, että minun oli pakko nojata eteenpäin ja ottaa tukea lauteista, että pysyin pystyssä. Vaistomaisesti aloin tehdä panoliikettä kullini ollessa hänen suussaan. Sillä tavalla olin aina saanut itseni laukeamaan ex-tyttöystäväni ottaessa suihin. Hän huomasi sen ja otti kullin pois suustaan ja käski minun istuutua jakkaralle. Tein työtä käskettyä ja hän istui syliini ottaen kaluni sisäänsä. Tämä oli eräs parhaista asennoista mielestäni, kun nainen istui syliin, kun itsekin oli istuma-asennossa. Näin pääsin aivan kiinni häneen ja tunsin, että vuosientakaiset toiveet kävivät toteen.

Pidin käsillä Marjan pakaroista kiinni ja yritin kiihdyttää hänen vauhtiaan. Pian hän kuitenkin nousi pois päältäni ja asettui nojaamaan lauteita vasten pyllistäen minulle. Survoin kaluni häneen takaapäin ja aloitin hirveän jyskytyksen. Kävi kova lätinä, kun lykin, minkä pystyin. Nojauduin kiinni häneen ja hyväilin hänen rintojaan, hieroin nännejä. Liu'utin käteni hänen haaroväliinsä ja hyväilin klitorista. Tunsin, kuinka hänen ihonsa kostui hiestä omaani vasten.

Kohta kuitenkin vedin itseni pois ja pyysin Marjaa menemään lauteille selin makuulle. Kullini oli hieman päässyt lerpahtamaan, joten enempiä kyselemättä menin hajareisin hänen rintansa päälle ja asetin kaluni hänen huulilleen. Onneksi hän ei pahastunut, vaan rupesi imemään ja nuolemaan kaluani jälleen juhlakuntoon. Kohta vedin sen pois hänen suustaan ja asetuimme lähetyssaarnaaja-asentoon. Suutelin häntä pitkään, koska minua kiihotti ajatus nuolla hänen huuliltaan kullini ja hänen pillunsa nesteitä.

Marja ohjasi kaluni jälleen sisäänsä ja aloimme keinua hiljalleen hänen huokaillessaan syvään, kun hyväilin ja nuolin hänen isoja rintojaan. Rintoja, joita olin niin monet kerrat ajatellut, kun olin oloani helpottanut. Hiljalleen tahtia kiihdyttäen aloin saavuttaa huippuani ja hän myös. Hän alkoi käydä äänekkäämmäksi ja tunsin, etten kestäisi enää pidempää. Juuri ennen kuin minulta tuli, vedin kaluni ulos ja laukesin hänen vatsalleen. Hän auttoi minua kädellään saamaan kaiken irti tuosta laukeamisesta ja kun nousin istumaan, hän vielä tuli viereeni, painoi päänsä jalkojeni väliin, otti kaluni suuhunsa ja imi hitaasti ja hellästi sieltä viimeisenkin pisaran. Suutelin häntä suulle vielä lopuksi.

Tämän jälkeen olimme tosi uupuneita emmekä hetkeen puhuneet mitään. Istuimme vain lauteilla toisiimme nojaten ja hyväillen. Kohta Marja kuitenkin alkoi puhua. Sovimme, että tämä jäisi meidän väliseksi eikä kenenkään tarvitsisi tietää tästä. Ehdotin, että mahdollisesti ottaisimme uusiksi vielä. Ilokseni hän oli suostuvainen siihen. Puhuimme vielä hetken niitä näitä ja saunoimme. Sitten palasimme takaisin mökkiin, missä kaverini vielä veteli sikeitä. Katsoimme kuitenkin parhaaksi nukkua eri sängyissä.

Seuraavana päivänä päätin, että lähtisin kotiin, koska olin saanut mökkireissusta "tarpeekseni". Kaverini hieman ihmetteli, mutta lähdin kuitenkin. Myöhemmin kotona muistelin jo ikimuistoista saunareissuani ja toivoin, että näkisin hänet taas pian ja saisin kunnon kyytiä.

Mikäli pidit, niin tässä toinen novellini:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000001284&posting=22000000022176442

3

19117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pielessäkö?????

      Vai oletko oikein 9.11 tapahtuneesta novellin kirjoittanut.

      9.11 tapahtuma ei mielestäni ole oikein seksihaluja nostattavaa.

      • linkittäjä

        ei linkitys ole pielessä vaan lääkitys...


    • Upeita!

      Kiitos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      83
      3597
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      569
      3363
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3179
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2122
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2011
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1885
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      147
      1565
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1321
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1312
    Aihe