Zone Alarmin asennus

mämmikoura

Poistin zone alarmin ja yritin uudestaan mutta nyt antaa se tallaista viestiä:

"this application has failed to start. zpy.dll was not found. Re-installing the application may fix this problem"

klikkaan tuon pois ni sit se antaa kohta tallaisen:

"setup is unable to log into the TrueVector service. Install cannot continue without logging into the true vector service".
"please use the service manager to shut down the true vector service and then re-start installer program."

en tiedä mitä pitäs sammuttaa ja miksei se anna asentaa sitä uudestaa? Osaisiko joku viisaampi auttaa?

6

896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohjeet...
    • Pete.

      Poista nuo Zonen jättämät tiedostot koneesta ja käynnistä kone uudestaan. Sen jälkeen onnistuu Zonen uudelleen asennus:

      Type the following exactly and delete the folder:

      zonelabs (under your SYSTEM or SYSTEM32 folder)
      "zone labs" (under your Program Files folder)
      "Internet logs" (under your Windows or WINNT folder)

      Type the following exactly - delete files found in \Windows or any subfolder below it, in your \Temp folder, or in the Windows "Pre-Fetch" folder):

      vsconfig.xml
      vsdata.dll
      vsdata95.vxd
      vsdatant.sys
      vsmon.*
      vsmonapi.dll
      vsnetutils.dll
      vspubapi.dll
      zaplus.*
      zapro.*
      zllictbl.dat
      zlparser.dll
      zonealarm.exe
      zoneband.dll
      vsutil.dll (please right-click, Properties -> Version to be sure it is a ZA file. Do NOT delete this file unless it is a Zone Labs file!)

      Make sure your Recycle Bin is empty (right-click and select Empty).
      REBOOT

      • Selco

        Ohjeittesi avulla alkoi Zone Alarm taas toimia. XP:n sovelluksen poisto oli jättänyt kamalasti jämiä vanhoista versioista.


      • ZoneDog

        Tein kuten englanniksi käskit ja alkoi homma pelittää tällä ihan uudellakin, 7.0.302.000 -versiolla! Kiitokset Pete.


      • xyfrtyu

        On se hyvä että joku osaa nää hommat.
        Olen viikon taistellut zonen asennuksen kanssa.
        Nää Peten ohjeet oli oikeen hyvät.
        En tosin löytänyt ihan kaikkia noita tiedostoja,
        mutta poistin system32 kansiosta kaikki jotka viittasivat zone alarmiin. Olivat v-tai z alkuisia
        dll tiedostoja.
        Sitten vaan reboot ja asennus käyntiin.


    • ZA;n palomuurista ohje suon...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      256
      2332
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2075
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      98
      1780
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1619
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1191
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1190
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      64
      1029
    8. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1026
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      114
      1024
    10. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      1023
    Aihe