Mitä ostaa 65-vee isäpapalle

Mustalammas

Heittäkääpä jotain ostamisen arvoista 65 vuotiaalle nuorekkaalle miehelle. Kyseessä on isäni. Vaatteita hänellä on paljon, joten ei niitä. Ajattelin ehkä jotain lenkkeilyyn/urheiluun liittyvää, mutta en oikein ole vielä keksinyt mitä. Auttakaa poikaa ostamaan isälleen lahja :)

10

13010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 007

      Jos autoilee niin osta navigaatori ja eti hänen ystävien osoitteita valmiiksi, ehkä hän saa kipinän etsiä listaan vanhempia ennen sinun aikaasi olleiden tuttujen osoitteita. onhan siihen tänä päivänä mahdollisuus.liike on tärkeintä

      • Mustalammas

        Eipä taida meitsin rahat riittää tohon navigaattoriin. Kartat saa sitäpaitsi nykyään kännykkään numeropalvelustakin:) Lahjan hinta olis n. 20 egee


    • likka28v

      Osta vaikka Rukka urheilualuskerrasto....
      Tai lannevaatepyyhe jossa tarrarkiinnitys...

      Tai lahjakortti johonkii levykauppaan tai hierojalle kerta tai kaksi tai kymmenen.

    • Mietippä mitä isäsi harrastaa?? Oma isäni pitää paljon kalastuksesta joten....uistinta uistinta uistinta....ja muuta kala krääsää..
      Hyvin mieluisaa lahjaa.. Pitääkö isäsi lukemisesta? Nyt on kaupoissa vaikka mitä sota romaaneja.

      Jos isäsi osaa pelata sakkia, on hauska lahja sakkki peli snapsi laseilla.

      Sporttista jos ajattelet niin sauvakävelu on muodissaan ja joistain kaupoista löytyy teleskooppi sauvoja sauva kävelyyn.

      Tai syke mittari on kova sana jos isäsi tykkää lenkkeilystä hän saa katsottua sykemittarista oikean pulssin millä kävelee...

      Nahka hanskat nyt kun pakkasiakin on hieman tullut niin lämmikkeeksi.

      Tai jokin jalka hoito setti esim. jalka suolaa.. oma pappani ja isäni ovat aivan hulluina kun joskus menin ostamaan.. nykyään ostavat itse. Ja yli 60 vuotiailla oli sitten nuorekas tai ei on hyvä pitää huolta jaloista.

      Sitten eivät ideat vielä tähän lopu selkä hartia lämmitettävä vehnä tyyny kipeile hertioille ja lihaksille. sen voi tarvittaessa joko kylmentää tai kuumentaa.

      No siinä oli muutama idea toivottavasti oli hieman apua.

    • nomie28vtyttö

      Että sellasta tuli taas mieleen...

    • booris

      pappatunturi tietysti.

    • Olisko apua

      Mieheni on 65v. Hän sai otsalampun viime jouluna. Onpas mieleinen lahja. Auton korjaamisesta sauvakävelyyn, siinä kun kädet jää vapaaksi työskentelyyn. Ottaa myös mukaan hiihtolenkille illalla jos sattuu "haaveri" niin näkee kännykän ja ... etsijätkin löytää kun valo näkyy.

    • -H-

      hieronta-lahjakortin.

      • heihalvalla!

        .. löysin omalle, samanikäiselle isälleni piknik-repun (reppu & termos & ruokailuvälineet) reissuilleen (12 euroa)

        Entäpä sitten hiirimatto tai t-paita painatettuna omalla kuvalla/tekstillä (jää siihen 20 euroon)?


      • Isukki toivoo......
        heihalvalla! kirjoitti:

        .. löysin omalle, samanikäiselle isälleni piknik-repun (reppu & termos & ruokailuvälineet) reissuilleen (12 euroa)

        Entäpä sitten hiirimatto tai t-paita painatettuna omalla kuvalla/tekstillä (jää siihen 20 euroon)?

        Ehdottaisin menemään isän luokse, jos mahdollista ajan puolesta, kyll' se parasta mitä isä toivoo...ei aina lahjoja...niitä tuupataan aivan liikaa joka pv


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe