yksin

ninaret

jotenkin en nyt oikeasti ymmärrä sellaista yhteydenpitoa,jossa toinen ihminen jätetään kuitenkin ulkopuolelle.
esim.kirjoitetaan,että haluaisi kirjoitella,ja se jääkin siihen.
mitä mieltä olette tästä asiasta?

7

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harry

Mulle kävi niin että halusin alkaa kirjoittelemaan parille tytölle kaverina kun he suostuivat siihen. Pari viikkoa ehdittiin kirjoitella mutta sitten en enää saanut viestejä heiltä. Silloin hain kaveria kun ei yhtään kavereita ollut, eikä kyllä ole nykyäänkään.

• minaret

niin eli sitä voi kirjotella kaikkee p:tä ja lopettaa,kun haluu ??

• mikh

hyvä kuva

• Harry
        minaret kirjoitti:

niin eli sitä voi kirjotella kaikkee p:tä ja lopettaa,kun haluu ??

Siis minä en lopettanut kirjoittelua. Kirjoittelin parin tytön kanssa kunnes en enää saanut kummaltakaan heistä vastauksia viesteihini, joten se jäi siihen se.

Ei ole ollenkaan mukavaa semmonen että lopetetaan viestittely yhtäkkiä ilman mitään mainintaa että haluaakin lopettaa jutustelun.

• minaret

kyllähän sitä voisi jollain lailla ilmoittaa,jos ei enää kinnosta kirjoitella.
      t.m

• minaret

sorry,tää liittyi ainoastaan yhteen yksäriin !!

• Ehkä ymmärrän ton viestiketjun väärin, mutta tämä palstahan on tarkoitettu masennukseen liittyvälle keskustelulle. Mitä itse olen tätä seurannut, ei ketään viestin lähettänyttä ole kyllä jätetty yksin. Mutta ei sitä voi loputtomiin jatkaa. Apua saa ja pitää hakea, jos tarvis, ihan muualta, kuten mielenterveystoimistosta tai terv.keskuksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      265
      4630
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      133
      3011
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      44
      2807
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1771
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1624
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1503
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      59
      1370
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      95
      1262
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1139
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      212
      1138
    Aihe