Kun kissani hengittää niin nenästä kuuluu semmosta pihinää tai miten sen nyt selittäis ääntä kuiteskin.. Kissani myös aivastelee silloin tällöin.
Voiko esim jotain ihmisten nenätippoja kissalle antaa tai onko kellään mitää käsitystä miten sen sais avattua.. lääkäri epäili flunssaa jonka jälkeen kissa syönyt kahdet eri antibiotit eikä ole auttanut .
Kissalla nenä tukossa?
Kafszu
3
3272
Vastaukset
- laittaa
ihmisten nenätippoja. Se voi johtua myös jostain allergiasta. Me olemme saaneet kissoijen nuhaan avun homeopaateista.
- lääkitse
omatoimisesti ihmisten lääkkeillä.
suosittelen myös homeopatiaa. - nasu..
luin juuri jostain että vastaavassa tapauksessa oli annettu antibiotteja, ei tehoa, toinen lääkäri oli sitten ehdottanut että on rakennevika nenässä jonka takia hengitys rahisee. Tosin aivastelua ei mainittu oireena. tämä tietysti ei teillä syynä jos pihinä vasta nyt alkanut. antibiootithan ei muuten tehoa viruksen aih hengitystiejuttuihin eli olisiko sellaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361