Hei!
Olen velkojana erittäin suurella summalla erään osakeyhtiön konkurssissa.
Nyt näyttä siltä, että tämä yhtiön konkurssi tulee raukeamaan varojen puutteen vuoksi.
Kysymys: Tulenko saamaan yhtään rahaa/korvauksia tälläisessä tilanteessa?????
Auttakaa te, joilla on varmaa tietoa.....
T: Menikö tässä nyt koko omaisuus....
Konkurssi raukeaminen???
7
2046
Vastaukset
- sulle niitä
varoja tulis, jos konkurssi raukeaa varojen puutteessa. Äly hoi älä jätä ! Ei mikään ihme, että yhtiösi on mennyt konkurssiin jos taloustietämys on tuota luokkaa !!!
- voit
saada omiasi takaisin jos pesä julistetaan varattomaksi? Tiedät vastauksen kysymättäkin...
- VITUTTAA....
Vaan otin urkoitsijan projektiin, joka maksoi minulle 100 000€:a.
Urakoitsija aloitti kyllä hommat, mutta muutaman kuukauden jälkeen katosi (tästä pari kuukautta,niin verottaja haki konkurssiin) ja vei samalla rahojani n.40 000€:n edestä.
Että sillein!
Taas siis pantiin tyhmää ja luottavaista ihmistä siis 6-0? - Entrepreneur
VITUTTAA.... kirjoitti:
Vaan otin urkoitsijan projektiin, joka maksoi minulle 100 000€:a.
Urakoitsija aloitti kyllä hommat, mutta muutaman kuukauden jälkeen katosi (tästä pari kuukautta,niin verottaja haki konkurssiin) ja vei samalla rahojani n.40 000€:n edestä.
Että sillein!
Taas siis pantiin tyhmää ja luottavaista ihmistä siis 6-0?Turha on ruikuttaa, jos et varmista sijoitustesi kohdetta. Turha on valittaa. 6-0 tuli takkiin ja mielestäni oikeutetusti.
- Ylivelkainen
pelastaa mitä on pelastettavissa, kuten huomaat muista viesteistä, ylivelkaisena oleminen ei ole kivaa...ja aina saat yhteiskunnan puolesta syyttää itseäsi. Apua et saa...
- Saakin
syyttää vain ja itseään. Ketäs muuta, kukas niitä velkoja muu on tehnyt?
- Roukie
Saakin kirjoitti:
syyttää vain ja itseään. Ketäs muuta, kukas niitä velkoja muu on tehnyt?
kun joku ajaa autolla ulos tieltä, toinen kompastuu kaatuu ja loukkaa itsensä, kolmas menee uimaan ja meinaa hukkua,neljäs loukkaa itsensä moottorisahalla. Sanotko heille kaikille että omaa syytänne, en auta teitä. Lähes kaikki muut saavat ulkopuolista apua mutta ylivelkaiset saavat kitua löysässä hirressä iänkaiken.Tuollaisen ajattelun seurauksena ulosottolaki on pääosin 1800-luvulta, eikä sitä uudisteta 2000-luvun tarpeita vastaavaksi. Joitain pieniä merkityksettömiä uudistuksia silloin tällöin omantunnon rauhoittamiseksi. Jopa murhasta tuomittu elinkautisvankikin taitaa vapautua 12-14 vuoden kuluttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078