Osaatteko sanoa, saako jostain netistä ostettua kätevästi matkavakuutusta yhtä matkaa varten? Jos sen vaikka jotenki kätevästi maksaa tililtä suoraan??? Osuuspankki on pankkini, mutten sieltä sivuilta mitään löytänyt..
matkavakuutus
7
609
Vastaukset
- ainakin
kertaluontoisia matkavakuutuksia.
- vakuutusyhtiö mitään?
Vakuutuksia myyvät VAKUUTUSyhtiöt. Katsoppa esim. www.tapiola.fi tai vastaava.
- jfalkfjalk
Aivan. vakuutusyhtiöthän niitä myy. Mutta kun haluaisin ostaa sen suoraan netistä. En pääse töitteni takia asioimaan päivällä missään vak.yhtiössä, enkä oikein pysty soittamaankaan. Joten netti olisi ainoa vaihtoehto. Mutta kun ei noiden vakuutusyhtiöiden sivuilla ole mitään netistä ostettavaa vakuutusta :( Ja jotkut yhtiöt vaativat, että pitää olla "omistaja-asiakas"
- ~Jackie~
jfalkfjalk kirjoitti:
Aivan. vakuutusyhtiöthän niitä myy. Mutta kun haluaisin ostaa sen suoraan netistä. En pääse töitteni takia asioimaan päivällä missään vak.yhtiössä, enkä oikein pysty soittamaankaan. Joten netti olisi ainoa vaihtoehto. Mutta kun ei noiden vakuutusyhtiöiden sivuilla ole mitään netistä ostettavaa vakuutusta :( Ja jotkut yhtiöt vaativat, että pitää olla "omistaja-asiakas"
kokeiles eurooppalaisen matkavakuutusta. Sen pystyy ainakin tekee netissä, itse olen käyttänyt monta kertaa :)
- hae sieltä
~Jackie~ kirjoitti:
kokeiles eurooppalaisen matkavakuutusta. Sen pystyy ainakin tekee netissä, itse olen käyttänyt monta kertaa :)
Haeppa uudelleen Osuuspankin sivuilta, kyllä sieltä löytyy ja myös Tapiolan sivuilta
- netistä
jfalkfjalk kirjoitti:
Ei kai kukaan muukaan nykyään käy vakuutustusyhtiöstä vakuutuksia hakemassa. Netistä ne ostetaan ja jokaisella suuremmalla yhtiöllä ostaminen onnistuu netin kautta.
Omistaja-asiakkaana saat alennusta, ostaminen onnistuu kuitenkin ilman omistajuutta. - hätänenkö?
~Jackie~ kirjoitti:
Kiitokset. Pohjolan sivuilta löysin sen eurooppalaisen, sai kätevästi heti maksettua ja eikun reissuun:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331458