Olen sellaisessa kentässä jossa on haarniskoja ja noitia ja sellaisia jotka heittää sellaisia pommeja, niin sielä on katossa reikä johon mä en pääse ja sielä on lohikäärme patsas se on ainoa patsas jonka mä vielä tarvin sitten mulla on kaikki. Jos tiedät niin voisitko vähän auttaa??? P.S: Olis kiva jos sanoisit, TUHANNESTI KIITOS!
Spyro the dragon (vastaisitko, kiitos!)
9
903
Vastaukset
- aaarghhhhhhhhh
älä enäå pelaa mitään vanhoja köyhiä pelejä osta mielummmin joku ps 2 peli esim spyro enter dragon fly se on paljon parempi.
- hulu3
spyro enter dragon fly ihan PASKA PELI EKA SPYRO ON KAIKKEIN PARAS SPYRO PELI.
- vanhat ja uudet kaik
kaikki saa pelata niitä mitä haluu, vanhat spyrot on just BEST :D ja uudet on myös ihanii
älä siis yleistä että vanhat ois huonoja
- ...silloin aikoinaan
Se patsas on lähes mahdotonta saaha.
Jostakin luin et pitää mennä sitä turbojuoksu systeemiä alas ja sitten loikata ulos toisesta ovesta vasemmalla sellaseen kaukana olevaan pyörteeseen, mutta en ite oo koittanu, ku en enää omista sitä peliä..
Harmi sinänsä, kiinnostais tietää mitä tapahtuu kun on keränny kaikki ne patsaat. HYvä peli!- Spyrofani
Aika ihmeellinen juttu, jos joku tietää niin voiko joku sanoa? KIITOS TUHANNESTI!!!
- sinne
Turbo juoksun yläpäähän. Juokse alas se viimenen holvi oikealla vie ulos ja heti vasenta laitaa hyppy tyhjän yli, suoraan ja sitten pitäisi olla ramppi josta hyppy ja se hyppää tasanteelle, varo et ei mene yli siitä. stoppaa kolmio napilla lento.
- Spyro fani
Ok, kiitos! Täytyy kattoo!
- ??????
Spyro fani kirjoitti:
Ok, kiitos! Täytyy kattoo!
Miusta ainakin spyro 3 year of the dragon on ihan pakolla paras spyro peli
- Spyro-fani
?????? kirjoitti:
Miusta ainakin spyro 3 year of the dragon on ihan pakolla paras spyro peli
Onhan se juu, mut mistähän viel sais ton pelin ostettua? Ku en omista sitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086