Mitä uutena vuotena?

yksinäinen poika

Hei,

Mitä te yksinäiset teette uutena vuonna? Itse olen 16-vuotias, eikä yhtään kaveria, niin varmaan jutustelen vanhempieni kanssa ja katselen telkkua sekä olen koneella. TE?

61

16419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pepe__

      Vissiin dataan, dataan, dataan, ryyppään (saatan baarissakin käydä), soitan kitaraa, yritän kerrata YO-kokeisiin, dataan jne. jne... ja tietysti 1n.

    • pilkunviilaaja

      Kokonainen uusi vuosi tosiaan tulee, kyllähän siinä ehtii muutakin kuin datata ja telkkua tuijotella. :) Ehkä löytyy uusia kavereitakin.

    • nuorissa

      Tulevaisuus kuules jos ja toivottavasti on hyvä olla kotona,lepää teillä on ollut myös pitkä syksy ,opiskelut jne. takana.Kuuntele mieli musikkia ulkoile tee kaikka kivaa jos sinulla on isovanhempia saat paljon elämän kokemusta myös heiltä
      ME,ihmiset joudutaan kokemaan ne yksinäisyyden tunteet ja kyllä ne vahvistaa jo se tietosuus
      että varmasti sinusta huolehditaan,kuules ikä vuodet 16-20 erittäin tärkeitä aivojen toiminnan kannalta
      älä pilaa niitä murehtimalla ethän. kaikkea hyvää sinulle ja perheelesi.

    • XBert

      Teen sitä, mitä sinäkin: jutustelen vanhempien kanssa, katselen telkkua ja olen koneella. Saatan kylläkin räjäyttää pari rakettia, mutta en kyllä usko, että mitään merkittävää tapahtuu.

      Uutena vuotena vasta huomaakin, kuinka yksinäinen sitä onkaan. Kun ei ole ketään muita ympärilä kuin vanhemmat. Se on raskasta. Mutta pitää vaan tehdä niitä uudenvuodenlupauksia, ja yrittää täyttää niitä.

      Huokaus.....

      • Ei palturia

        Kannata yhtää enmpää puhua.Jokainen nuori joka aivan tosissaan opiskelee ei viikonloppuisin jaksa bilettää missään,ja höpsis nuo huokaukset,teillä on nyt loma joka on tarkoitus viettää niin terveesti kun mahdollista.Nuoret jotka huokailee surkeuttaan ovat joko hukassa opskelun tai jonkun muun asian takia,
        jä silloin on otettava yhteyttä vaikkapa kurattoriin
        vai mitä luulette,onko hyvä kun sokea taluttaa sokeaa.tytöt ja pojat nyt menette itseenne.ja rupeette näkemään miten hyvin suomessa teidän asiat ovat.


      • oot outo
        Ei palturia kirjoitti:

        Kannata yhtää enmpää puhua.Jokainen nuori joka aivan tosissaan opiskelee ei viikonloppuisin jaksa bilettää missään,ja höpsis nuo huokaukset,teillä on nyt loma joka on tarkoitus viettää niin terveesti kun mahdollista.Nuoret jotka huokailee surkeuttaan ovat joko hukassa opskelun tai jonkun muun asian takia,
        jä silloin on otettava yhteyttä vaikkapa kurattoriin
        vai mitä luulette,onko hyvä kun sokea taluttaa sokeaa.tytöt ja pojat nyt menette itseenne.ja rupeette näkemään miten hyvin suomessa teidän asiat ovat.

        ihmeen mamma siellä nyt selostaa? Olipas hassua tekstiä :) "...miten hyvin suomessa teidän asiat ovat". Alkoi oikein naurattamaan tuo naivius. Hyvin mustavalkoinen maailmankuva sinulla, jos tosissasi olit.


      • lonelyday--
        Ei palturia kirjoitti:

        Kannata yhtää enmpää puhua.Jokainen nuori joka aivan tosissaan opiskelee ei viikonloppuisin jaksa bilettää missään,ja höpsis nuo huokaukset,teillä on nyt loma joka on tarkoitus viettää niin terveesti kun mahdollista.Nuoret jotka huokailee surkeuttaan ovat joko hukassa opskelun tai jonkun muun asian takia,
        jä silloin on otettava yhteyttä vaikkapa kurattoriin
        vai mitä luulette,onko hyvä kun sokea taluttaa sokeaa.tytöt ja pojat nyt menette itseenne.ja rupeette näkemään miten hyvin suomessa teidän asiat ovat.

        Olipa p*skan jauhantaa. Sun mielestä on siis hyvä nuoren istua himassa ilman ystäviä ja nauttia "hyvästä ja terveellisestä" lomasta? ja sitten on jo opiskelussa ongelmia ja pitäis kuraattorille mennä. Kärsin itse yksinäisyydestä ja tunnistan itsessäni samat asiat. Tais toi sun kommentti olla vähän turha tänne.


      • Kapitalistifasisti
        Ei palturia kirjoitti:

        Kannata yhtää enmpää puhua.Jokainen nuori joka aivan tosissaan opiskelee ei viikonloppuisin jaksa bilettää missään,ja höpsis nuo huokaukset,teillä on nyt loma joka on tarkoitus viettää niin terveesti kun mahdollista.Nuoret jotka huokailee surkeuttaan ovat joko hukassa opskelun tai jonkun muun asian takia,
        jä silloin on otettava yhteyttä vaikkapa kurattoriin
        vai mitä luulette,onko hyvä kun sokea taluttaa sokeaa.tytöt ja pojat nyt menette itseenne.ja rupeette näkemään miten hyvin suomessa teidän asiat ovat.

        Itse opiskelin ennätysvauhdissa KTM:ksi ja kävin lähes joka viikko kahtena iltana baareissa tappiin asti.

        "opskelun tai jonkun muun asian takia,
        jä silloin on otettava yhteyttä vaikkapa kurattoriin"

        Olen aina ollut sitä mieltä, että jos tarvii jonkun "kuraattorin"(?) apua opiskelussa tai jossain yleisessä elämän neuvonnassa jonkun joka kertoo sinulle miten eletään. Niin tälläisestä ihmisestä ei tule ikinä mitään.

        Muistan kerran kun yläasteella (kauan kauan sitten) luokanvalvojani (täysi skitsofreenikko) luuli, että minulla on jotain ongelmia koulun käynnin suhteen ja lähetti minut kuraattorin luokse.

        No tämä kuraattori aloittaa puhumaan minulle alentuvasti tyyliin: "Minä olen niin huolissani sinun koulunkäynnistäni..."

        Minä nauroin hänelle räkäisesti päin naamaa, että: "Vittu siinä vaiheessa kun tarvin sun apua, voin yhtä hyvin ampua aivoni pihalle!"

        Valmistuin lähes 9 keskarilla, enkä tarvinnut kuraattorin tai kenenkään muun "apua" tuon enempää.


      • sinusta sitten tulikin
        Kapitalistifasisti kirjoitti:

        Itse opiskelin ennätysvauhdissa KTM:ksi ja kävin lähes joka viikko kahtena iltana baareissa tappiin asti.

        "opskelun tai jonkun muun asian takia,
        jä silloin on otettava yhteyttä vaikkapa kurattoriin"

        Olen aina ollut sitä mieltä, että jos tarvii jonkun "kuraattorin"(?) apua opiskelussa tai jossain yleisessä elämän neuvonnassa jonkun joka kertoo sinulle miten eletään. Niin tälläisestä ihmisestä ei tule ikinä mitään.

        Muistan kerran kun yläasteella (kauan kauan sitten) luokanvalvojani (täysi skitsofreenikko) luuli, että minulla on jotain ongelmia koulun käynnin suhteen ja lähetti minut kuraattorin luokse.

        No tämä kuraattori aloittaa puhumaan minulle alentuvasti tyyliin: "Minä olen niin huolissani sinun koulunkäynnistäni..."

        Minä nauroin hänelle räkäisesti päin naamaa, että: "Vittu siinä vaiheessa kun tarvin sun apua, voin yhtä hyvin ampua aivoni pihalle!"

        Valmistuin lähes 9 keskarilla, enkä tarvinnut kuraattorin tai kenenkään muun "apua" tuon enempää.

        suunattomat ihailuni ynnä kumarrukseni, olet ehkä mahtavin tyyppi jonka olen koskaan tiennyt elävän.


      • heitetty!
        sinusta sitten tulikin kirjoitti:

        suunattomat ihailuni ynnä kumarrukseni, olet ehkä mahtavin tyyppi jonka olen koskaan tiennyt elävän.

        Hehe. Hyvin heitetty!!!


      • Anonyymi
        Kapitalistifasisti kirjoitti:

        Itse opiskelin ennätysvauhdissa KTM:ksi ja kävin lähes joka viikko kahtena iltana baareissa tappiin asti.

        "opskelun tai jonkun muun asian takia,
        jä silloin on otettava yhteyttä vaikkapa kurattoriin"

        Olen aina ollut sitä mieltä, että jos tarvii jonkun "kuraattorin"(?) apua opiskelussa tai jossain yleisessä elämän neuvonnassa jonkun joka kertoo sinulle miten eletään. Niin tälläisestä ihmisestä ei tule ikinä mitään.

        Muistan kerran kun yläasteella (kauan kauan sitten) luokanvalvojani (täysi skitsofreenikko) luuli, että minulla on jotain ongelmia koulun käynnin suhteen ja lähetti minut kuraattorin luokse.

        No tämä kuraattori aloittaa puhumaan minulle alentuvasti tyyliin: "Minä olen niin huolissani sinun koulunkäynnistäni..."

        Minä nauroin hänelle räkäisesti päin naamaa, että: "Vittu siinä vaiheessa kun tarvin sun apua, voin yhtä hyvin ampua aivoni pihalle!"

        Valmistuin lähes 9 keskarilla, enkä tarvinnut kuraattorin tai kenenkään muun "apua" tuon enempää.

        Olet sairas ihminen. Toivottavasti parannut pian.


    • ja vitut

      Jos saan rahaa jostain ja muuetnkin systeemit osuu nappiin niin vois ryypätä mut jos ei niin ryven itsesäälissä kotona.

    • Maxwell.

      Ostetaan kaverin kanssa ilotulitteita ja mennään paukuttelemaan. Sitä ennen tietty katsotaan leffoja, pelaillaan pelejä ja höpötellään kaikenlaista.

    • uutta linssiä

      ilotulitteisiin. Ajattelen kuolemaa. Siinä aktiviteetit.

    • pathetic____

      Sama ongelma on. Olen myös 16 vuotias ja voin sanoa että aika kuivaa tulee olemaan. En omista parasta kaveria ja tuntuu että kaikilla on jo ne parhaat kaverit. Saatan mennä yhden lapsuuden ystävän bileisiin, mutta muuten varmasti istun kotona ja katson tv:tä. Tai vois vähän ottaa... ähh mitäs sitä nyt semmosta kun ei ole edes seuraa. Toisaalta olen sitten yksi harvoista jolla on muistikuva uudenvuoden "tapahtumista".

      • GgG

        Aion luultavasti ensin surffailla netissä ja sitten katsoa telkkaria, niin kuin joka viikonloppu. Ei semmoinen uudenvuodenaatto ole minulle muuta kuin normaali viikonloppu. Näin on aina ollut, ehkä joskus lapsena eri asia kun rakettien katseleminen ikkunasta oli jännittävää. Tietysti vähän kirpaisee kun ajattelee miten muut ovat kokoontuneet ystäviens seuraan. Mutta minkäs teet. Minä laitan teetä ja istun kotona vain.


      • kiinnostunut sielu

        Antaisiko pathetic vanhempasi sinun sitten kännätä bileissä, kun olet vasta 16-vuotias?


    • nakkeja

      Nautin pimeydestä, syön nakkeja ja perunasalaattia, ajattelen uutta vuotta ja uusia mahdollisuuksia.

      • classical

        traditional way, me? i´m the futureboy


    • Jusu

      Mulla vuos sitte TÄYSIN sama tilanne, perhetuttui oli kans kyläs ja ihmettelivät mikäs ihmeen luuseri pysyy uudenvuoden kotona.

      Tänä vuonna luojan kiitos eri tilanne, koska kyllä niitä kavereita löytyy kunha tajuu ettei itse tarvi olla mitään ihmeellistä kun ei ne muutkaan ole. Eli tsemii vaan!

    • ZXCCCCZZZZZZZZ

      Varmaankin olen koneella ja mietin elämän suuria kysymyksiä.

    • vaan

      nyhjötän varmaan,herkkuja syödessä.

    • minäpoeka

      ollos nien lieäski.........

      • gnaut

        Kapitalistifasistista ei uhostaan huolimata ainakaan ole kehittynyt kovin käyttökelpoinen ihmisyksilö.


    • Aamunen.

      Eikös teillä päin ole jossain ilotulituksia ja porukkaa muutenkin kävelemässä? Menkää sinne ihmisten joukkoon kävelemään ja ampukaa itsekin pari rakettia vaikka.

      • very sad person

        "Menkää sinne ihmisten joukkoon kävelemään ja ampukaa itsenne raketilla vaikka" :) Oi voi, kuulosti kovin hyvältä idealta. Täytyykin ostaa oikein isoja jyskyjä...


      • jep...
        very sad person kirjoitti:

        "Menkää sinne ihmisten joukkoon kävelemään ja ampukaa itsenne raketilla vaikka" :) Oi voi, kuulosti kovin hyvältä idealta. Täytyykin ostaa oikein isoja jyskyjä...

        tuo oliki tän päivän paras juttu :D mutta tosiaan kyllä tämä alkaa olla piinaavaa kun joutuu yksin oleskelemaan ja vaikka oon jo 19!! monesti tulee mietittyä et miten saisi elämän muutettua paremmaksi... :(


      • *****
        jep... kirjoitti:

        tuo oliki tän päivän paras juttu :D mutta tosiaan kyllä tämä alkaa olla piinaavaa kun joutuu yksin oleskelemaan ja vaikka oon jo 19!! monesti tulee mietittyä et miten saisi elämän muutettua paremmaksi... :(

        "ampukaa ittenne.." Eeehh (:

        Joo, eipä se kovin kummonen uuvee o täälläkään tulossa, porukat ku vakiintunut tahoillaan ja jälkikasvua hankkineet (vaikka täs ei todellakaan viel vanhoja olla), niin tuppaa kyl seurasta puutetta olemaan näin "juhlapyhinä".


    • loly

      Kun ei ole ystäviä ja sukulaisia, niin tulee varmaan katottua tv:tä. Jouluaattokin on samaa yksinäistä roskaa :(

    • nancycallahan

      olen samanikäinen tyttö, minullakaan ei ole yhtään kaveria tai ystävää.
      Uusi vuosi menee tylsästi, kotona ja jos urheiluohjelmassa on urheilua, menen lenkille. Muuten jumitan kotona koneella jos en lopullisesti sekoa ja joudu mielisairaalaan.
      Ulos en mene katselemaan kuhertelevia pareja, kuvottaa jo ajatuskin...

      • Petelisu.

        Entä se lesbotyttö jonka kanssa olet kirjoitellut? Taisi täällä antaa sulle sähkäriosoitteensa?


      • nancycallahan
        Petelisu. kirjoitti:

        Entä se lesbotyttö jonka kanssa olet kirjoitellut? Taisi täällä antaa sulle sähkäriosoitteensa?

        joo, taisipa antaa. Mutta hän erosi juuri tyttöystävästään ja näemmä ei ole kiinnostunut minusta, niinkuin ei kukaan muukaan. Kirjoittelin kyllä hänen kanssaan.

        Kiva että muistit tuollaisen pikkuasian :D


      • Petelisu.
        nancycallahan kirjoitti:

        joo, taisipa antaa. Mutta hän erosi juuri tyttöystävästään ja näemmä ei ole kiinnostunut minusta, niinkuin ei kukaan muukaan. Kirjoittelin kyllä hänen kanssaan.

        Kiva että muistit tuollaisen pikkuasian :D

        Päästäisikö sun isä ja lähtisitkö sä edes pääkaupunkiseutua kauemmaksi katsomaan jotain ihmistä, jos sulla sattuisi olemaan rahaa? Voisit laittaa myös selvempiä ja ns. myyvempiä kuvia tuonne irc-galleriaan :)


      • nancycallahan
        Petelisu. kirjoitti:

        Päästäisikö sun isä ja lähtisitkö sä edes pääkaupunkiseutua kauemmaksi katsomaan jotain ihmistä, jos sulla sattuisi olemaan rahaa? Voisit laittaa myös selvempiä ja ns. myyvempiä kuvia tuonne irc-galleriaan :)

        kyllä isä varmaan päästäisi......Miksi kysyt?

        Ehkä pitäisi laittaa lisää niitä kuvia tosiaan.


      • Petelisu.
        nancycallahan kirjoitti:

        kyllä isä varmaan päästäisi......Miksi kysyt?

        Ehkä pitäisi laittaa lisää niitä kuvia tosiaan.

        Ihan muuten vaan tuli mieleen kysyä, jos joku sattuisi kutsumaan sut joskus kauemmas kotipaikkakunnalta, niin että pitäisi ihan junalla tai bussilla matkustaa, niin lähtisitkö jos saisit luvan?


      • nancycallahan
        Petelisu. kirjoitti:

        Ihan muuten vaan tuli mieleen kysyä, jos joku sattuisi kutsumaan sut joskus kauemmas kotipaikkakunnalta, niin että pitäisi ihan junalla tai bussilla matkustaa, niin lähtisitkö jos saisit luvan?

        no lähtisin varmaankin, jos hänkin pitäisi minusta.....siis kemiat toimisivat. Mutta eipä ole sellaista vielä tullut vastaan.


      • Petelisu.
        nancycallahan kirjoitti:

        no lähtisin varmaankin, jos hänkin pitäisi minusta.....siis kemiat toimisivat. Mutta eipä ole sellaista vielä tullut vastaan.

        Millainen sä olet sitten luonteeltasi ja millaisia kriteereitä sulla on kavereille?


      • nancycallahan
        Petelisu. kirjoitti:

        Millainen sä olet sitten luonteeltasi ja millaisia kriteereitä sulla on kavereille?

        no. Olen aika hiljainen nykyään, mutten mikään tuppisuu. Perusluonne on kai aika pessimistinen, mutta osaan myös nauraa. Hmm. Olen kai aika.......miksi sitä voisi sanoa? Arvoitukset kiinnostavat ja haluan ratkoa ongelmia. Älyllinen ehkä???? (en kyllä kutsuisi itseäni älykkääksi). Itsekriittinen, perfektionisti. No siinä on jotakin.....
        Mitäkö haen? Hmm. No varmaan......jaah. En tiedä. No, on mulla ulkonäössä jotain kriteereitä mutta ei se ole se tärkein.....ehkä "tasapainoinen" (miten se määritellään??)hauska, (tätähän aina haetaan, itse olen hauska kuin kasa märkää heinää......nojoo, vaikeaa keksiä nyt. En kuitenkaan hae mallia, ihan tavallista tyttöä :)jos vain löytyisi.


      • Petelisu.
        nancycallahan kirjoitti:

        no. Olen aika hiljainen nykyään, mutten mikään tuppisuu. Perusluonne on kai aika pessimistinen, mutta osaan myös nauraa. Hmm. Olen kai aika.......miksi sitä voisi sanoa? Arvoitukset kiinnostavat ja haluan ratkoa ongelmia. Älyllinen ehkä???? (en kyllä kutsuisi itseäni älykkääksi). Itsekriittinen, perfektionisti. No siinä on jotakin.....
        Mitäkö haen? Hmm. No varmaan......jaah. En tiedä. No, on mulla ulkonäössä jotain kriteereitä mutta ei se ole se tärkein.....ehkä "tasapainoinen" (miten se määritellään??)hauska, (tätähän aina haetaan, itse olen hauska kuin kasa märkää heinää......nojoo, vaikeaa keksiä nyt. En kuitenkaan hae mallia, ihan tavallista tyttöä :)jos vain löytyisi.

        Eli tytöt on tällä hetkellä IN kun se yks poika tais särkeä sun sydämen.


      • nancycallahan
        Petelisu. kirjoitti:

        Eli tytöt on tällä hetkellä IN kun se yks poika tais särkeä sun sydämen.

        olen kyllä jo monta vuotta tiennyt, etten ole aivan hetero. Siis todella varhain, muutenkin aikaisin alkoi murrosikä.
        Sami. En olisi voinut kuvitella mitään hänen kanssaan, siis seurustelua. En vain......en tiedä.
        Mutta etsin lähinnä tyttöjä, poikiin harvemmin ihastun. Ehkä olen enemmän bi, en tiedä.


    • narf

      Mitä teen uutenavuotena?
      No 31.12 on minulle oikeastaan pahempi juhla kuin joulu, jouluna edes teoriassa muistetaan kaikkia, mutta kun uudenvuoden bileet lähtevät käyntiin niin kaikki jotka eivät ole cool, joutuvat "out of sight, out of mind" -doktriinin uhreiksi. Juhlissa ei ole metkaa eikä vänkää jos jää jokaisen kuppikunnan ja pöytäseurueen ulkopuolelle seisomaan kaljatölkki kourassa ja tuijottamaan muka ulos ikkunasta, vaikka ainoa mitä pimeässä ikkunassa näkyy on oma peilikuva. Sitä tuijotellessa on hyvä arpoa miksi tähän taas päädyttiin.
      En siis luultavasti juhli kovin rankasti, tai juuri mitenkään, ja jos totta puhutaan niin en kaiketi ollenkaan. En tykkää tuntea oloani niin räikeän erilaiseksi kaikkien hilpeiden ihmisten keskellä. Viimeisin vuodenvaihde kului auton ratissa. Ajelin yksikseni pitkin Lahdentietä ja katselin taajamista ammuttuja raketteja.
      Jollain tasolla tietysti haaveilen vaihtoehdosta että kutsuisin itse itseni jonnekin lupaa kysymättä, mutta suurilla suunnitelmilla on paha tapa mennä mönkään joten siirtynen vuoteen 2007 autolla ajaen.

      • nancycallahan

        voihan sitä olla myös kotona katselemassa jotain hyvää elokuvaa, tai käydä lenkillä tai jotain.....

        Olen kyllä todella masentunut, mutta tiedä sitten haluaisinko edes seuraa, (todennäköisesti kyllä)mutta mieluummin katson jotain leffaa tai olen lenkillä, seurassa joutuisi taas pettymään kun kukaan ei kuuntele juttujasi.
        Ei sen seuran perään tarvitse aina haikailla. Eikö olisi parempi olla kotona vain kuin katkeroitumassa taas lisää?


    • Yksinäinen tytttö

      Uuteen vuoteen asti pähkäilen, kenet saisin kutsutuksi meille, yksin en millään hauluaisi olla. Ehkäpä saan jonkun 'ah niin ihanista' kavereistani käymään. Tunnen olon silti kurjaksi ja yksinäiseksi.

      • Luxor.

        Entä me?


      • ettei saa tulla?
        Luxor. kirjoitti:

        Entä me?

        Kuka on sanonut ettei ei-uskovaiset saa sinne tulla? Mukaan vaan kaikki uskoi tai sitten ei!


    • nähdä

      Päivällä saatan käydä vanhempien luona, illalla olen kotona netissä ja toivon että joku nettikaveri on myös... "Oikeat" kaverit ovat vielä joululomilla kotiseuduillaan, eikä yleensä olla tehty uutena vuotena muutenkaan mitään yhdessä.

      Katson raketteja ikkunasta jos viitsin. Ulos ei huvita lähteä; kylmää, pimeää, ihmiset säheltävät alkoholin ja rakettien kanssa... Ei mikään houkutteleva yhdistelmä.

    • YksinPyksin

      Olen yksin kotona. kaveri lupasi soittaa mutta kun niin ei tehnyt hänelle kilautin ja oli jossakin bileissä eikä edes raaskinut ilmoittaa, ole kukaan muukaan yrittänyt soittaa. Vähän hylätty olo, mutta kyllä tähän alkaa jo tottua

    • Kännit tottakai

      hulluu bönthööö!

    • GAY SHIT

      TÄÄ KESKUSTELU ON NIIIIIN GAY
      http://www.youtube.com/watch?v=QuNhTLVgV2Y

    • ei siinä

      koskenkorva

    • Anonyymi

      Itse ajattelin hommata mies seuraa kun olen niin yksinäinen ja kaunis nainen .Tarvis saada munaa kun viimeksi kesällä sain .

      • Anonyymi

        Mistäpäin Suomea olet, voisin mielelläni antaa sulle munaa jos kerran olet kaunis kuten väität? Itse viimeksi saanut panna viime keväänä vaikka ei ulkonäössä ole isommin vikaa.

        T. Yksinäinen mies


    • Viime uutena vuonna kävin ulkona kävelemässä.

    • Anonyymi

      Teen töitä. Sama jouluna. Sama aina. Ei ole muutakaan. Ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan.

      Työt väsyttää, on jo univaikeuksia, vatsa kuralla, muisti ei toimi, ahdistaa, sydämentykytyksiä sun muuta. Aion hankkia niin massiivisen burnoutin ja siitä johtuvan masennuksen kuin ikinä mahdollista ja toivon kykeneväni itsemurhaan. Jos en kuole työntekoon ennen sitä. Ihan hyvin tästä saa rahaa, vaikken sitä käytäkään.

      Lopputulemana olen työni tehnyt ja velvollisuuteni hoitanut, rahani lahjoitan hyväntekeväisyyteen ja kun henki on mennyt, ei yksinäisyydellä ole väliä. Kaikki pyyhkiytyy pois.

      Win-win-win.

      • Anonyymi

        Ei nuorena (ainakaan) ole syytä olla noin pessimistinen, elämä voi oikeasti muuttua tuhanteen kertaan vielä! Nuorena on hyvä olla, ei usein tajua miten hyvä, ei ole yleenä sairauksia jne. Ei minullakaan ollut kavereita kun olin nuori, vaan nyt on 40 vuotiaana. On tossa yksi ihana ja seksikäs (varattu) mieskin johon voisin tutustua. Tutustukaa ihmisiin, ulkoilkaa, perustakaa vaikka yritys, tehkää luovia juttuja, syökää terveellisesti, nauttikaa vanhempien ja läheisten seurasta jne.

        N-77


    • Anonyymi

      Istun kotona paperi pussi pääsä. Olen piilossa itseltäni..
      Terveisin Tampereen mies 45v.

    • Anonyymi

      paska haista

    • Anonyymi

      haista paista

    • Anonyymi

      Raketteja,raketteja,raketteja niitä tietenki tulee ammuttua oli yksin tai ei. monesti seuraakin löytyy kun muut ihailevat. Voihan sitä ottaa vaikka tähtisädetikkuja tai suorittaa rakettien bongailu retken. Kannattaa käydä torilla. Tinaa voi valaa ennustuksineen. Uuden vuoden lupauksiahan voi miettiä ja miettiä edellisen vuoden kohokohdat. Sit kans hyppiä lumihankeen ja jos vanhenpies kanssa pelaat vaikka jotain party pelejä vaikka trivial pursuttia tai vaikka korttia. Ota vaikka joku raaputusarpa tai käy mopoilemassa. Kokkaa jotain hyvää safkaa ja osta herkkuja. Hyvää uutta vuotta!🥳

      • Anonyymi

        Niin ja tietenki popitat lemppari biiseis ihan täyttä, pitäkää hauskaa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1947
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1336
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe