miehet! mitä mieltä oleet jos naisenne tutkii salaa kännykkäänne?
kertokaa
36
1864
Vastaukset
- imago pettää
"miehet! mitä mieltä olet jos naisenne tutkii salaa kännykkäänne?"
Onko "kännykkä" tässä yhteydessä miehen sukuelimeen viittava kielikuva?- -söpöbrunetti-
nej nej
- hapokas vaihtoehto
Ei se pysty. Kännykän saa katsos lukittua.
En minäkään tutki hänen kännykkäänsä tai lue sen kirjeitä. Minulla on kuitenki ihmisoikeuteni jäljellä, vaikka seurustelenkin.
Ei sillä että siellä olis salattavaa :D tosin jotkin asiat ehkä vaatis lisäselvityksiä. Taidanpa muuten tehdä puhelimestani tyttöystävä-kelpoisen.- ...jenna...
jamesonin tilalle joku toinen taustakuva?
...jenna... kirjoitti:
jamesonin tilalle joku toinen taustakuva?
Joo taustakuvat ja muutki kuvat näköjään joutaa pois. Ja sit nää tällaiset kapakassa kuvatut kännivideot veks kanssa :D Vaikka nää on peräisin vuodelta kivi ja kirves.
- tutkii
salaa olis osoitus ettei luota minuun.
Tutkia saa koska vain, kunhan kohteliaasti pyytää luvan, ei ole mitään salattavaa.- -söpöbrunetti-
siitä vasta huuto nousiskin. oon vaan utelias ja epävarma.. äijäl on joka paikas känny mukana ei ikinä jätä sitä mun lähettyville.. yks yö puhui puhelimes jonkun muijan kans ja meni parvekkeel etten kait kuulis puhelu kesti joku puoltoista tuntia ihmetytti vaan
- räpeltäjät...
-söpöbrunetti- kirjoitti:
siitä vasta huuto nousiskin. oon vaan utelias ja epävarma.. äijäl on joka paikas känny mukana ei ikinä jätä sitä mun lähettyville.. yks yö puhui puhelimes jonkun muijan kans ja meni parvekkeel etten kait kuulis puhelu kesti joku puoltoista tuntia ihmetytti vaan
on kaikki petturiluonteita
- -söpöbrunetti-
räpeltäjät... kirjoitti:
on kaikki petturiluonteita
onko näin todellakin??? hänellä on paljon ystäviä mutta lähes joka ilta hänen kännynsä piippailee...
- Wunder Bar
jo kyllä aika huolestuttavalta. Ellei ollut oma sairas äitimuori.
- -söpöbrunetti-
Wunder Bar kirjoitti:
jo kyllä aika huolestuttavalta. Ellei ollut oma sairas äitimuori.
ei ollut.. taidan ruveta oikein ilkeäksi ja tutkia hänen kännykän... sori
- tutkii,
Aika yksilöllistähän tämä on itse en nostaisi tuosta mitään huutoa.
Aika vapaata tämä mun elämä on, kun ei ole mitään
salattavaa.
Vähän ihmeelistä tuo miehesi touhu tuntuu, jos pitää yöllä naisten kanssa jutella, ihan aiheesta oot huolissas. - reilua meininkiä on
Logiikka: Epäilen toista salailusta ja selän takana pelailusta, joten ratkaisen asian alkamalla itsekin salailla ja toimia toisen seläntakana!!!
Kyllä on taas moraali korkealla ja selkärankaa löytyy!
Ja syy tähän alhaiseen toimintaan on vain se, etten uskalla kysyä toiselta suoraan rehellisesti ja kasvotusten, kun se vois jopa suuttua ja alkaa huutaa.
Hei haloo ihmiset. Jos haluat toimia oikein ja olla parempi ihminen kuin salailija, niin totta kai kysyt asiaa! Sehän on sitten sillä selvä, että salailtavaa oli ja luontonsa on alhainen limanuljaska, jos vetää pultit rehellisestä kysymyksestä eikä anna kännykkäänsä tutkittavaksi. Mitä sitä enää sellaisten kanssa pyörimään. Toinen vaihtoehto tietysti on että asiasta pystytään rehellisesti neuvottelemaan ja antaa kännykkänsä räplättäväksi. Siinä vaiheessa asian laidan taas tietää, eikä puhelinta tarvitse alkaa edes tutkia, vaan toiseen voi luottaa. - ei ole...
onko näin todellakin??? hänellä on paljon ystäviä mutta lähes joka ilta hänen kännynsä piippailee...
mitään epäselvää, sinua kusetetaan täysillä 10-0 vaikka et halua sitä itsellesi tunnustaa...
- tutkii
naisen kännykkää,niin mitä mieltä itse olet?
- -söpöbrunetti-
no ihmettelisin miksihän tutkisi ei mitään syytä, mutta mulla on vähän sellainen käsitys että hän salaa jotain
- scale
mulla on nääs verollinen työsuhdepuhelin, jolla voin soitella omia puheluita niin paljon kun huvittaa. Usein lykkään kyseisen puhelimen avolle avolle kouraan, että puhelut ei mee omaan piikkiin.
Eli ei tarvitse salaa tutkia, saa tutkia ihan luvan kanssa.- -söpöbrunetti-
kätevää(=
- scale
kätevää(=
Melko reilua?
- tähän asiaan
Jos sinulla on todella vahva epäilys siitä, että mies pettää sinua, silloin toiminta on ok. Mutta tämän epäilyksen täytyy olla niin vahva, että kyse on vain lähinnä "viimeisestä niitistä", lopullisesta varmistuksesta. Toisin sanoen tämä toimenpide ei johda keskusteluun, jossa alat tentata häntä kaikesta mahdollisesta kännykästä mahdollisesti löytyneestä tiedosta. Tämä toimenpide johtaa siis vain joko suureen helpotukseen ja vaikenemiseen koko asiasta tai suhteen lopettamiseen.
Jos nainen tutkisi salaa minun kännykkääni, se loukkaisi minua. Järjetön mustasukkaisuus ja nenän työntäminen joka paikkaan tutkimaan ja penkomaan on muutenkin loukkaavaa. Kerran heräsin päiväunilta (yhteisiltä päiväunilta), ja näin heti sängystä, että tyttöystäväni oli penkomassa yläkaappia. Olisi tehnyt mieli mennä oksentamaan. Kyseinen yksilö oli muutenkin todella mustasukkainen, mutta olin tuolloin nuori ja jatkoin suhdetta noista tempuista huolimatta. Nykyään en jatkaisi.- Einsten#1
miettii, ennen kuin antaa ton "viimeisen niitin" tai "lopullisen varmistuksen" niinku sä siitä puhut. Eiks toi oo tollasta mafialeffa-kamaa?
- akoille...
Einsten#1 kirjoitti:
miettii, ennen kuin antaa ton "viimeisen niitin" tai "lopullisen varmistuksen" niinku sä siitä puhut. Eiks toi oo tollasta mafialeffa-kamaa?
vois olla ihan hyvä menetelmä
- hoituu näin
Einsten#1 kirjoitti:
Soitto Vinnielle ja hän käy paukauttamassa viimeisen niitin ja petturin uneen. Näin se toimii. Älä nyt erehdy luulemaan, että naisen pitäisi itse liata kätensä tällaiseen. Vinnie hoitaa nämä lopulliset varmistukset.
- kiireinen... :=)
hoituu näin kirjoitti:
Soitto Vinnielle ja hän käy paukauttamassa viimeisen niitin ja petturin uneen. Näin se toimii. Älä nyt erehdy luulemaan, että naisen pitäisi itse liata kätensä tällaiseen. Vinnie hoitaa nämä lopulliset varmistukset.
mördausurakoissa niin Luigi on lupautunut auttamaan :)
- Hossi-68
Irti meikäläisen kapulasta ! Jutun voi kyllä hoitaa mun puolestani ihan munun silmieni alla ja luvan kysymällä.
Toisaalta tuossa tilanteessa olis pieneen peiliin katsomisen paikka ja molemmat voivat itseltään kysyä, mitähän on tullut tehtyä väärin jos suhde kärsii noin pahaa luottamus pulaa. Mun puhelin on aina edustuskelpoinen :)
Oikeastaan taitaa vaimo käyttää mun puhelin enemmän kuin minä itse.
Me ollaan varmaan jotenkin omituisia, kun meillä talon kaikki kolme kännykkää on kummankin vapaassa käytössä.- oiwrj
Kännykän viestit ja puhelutiedot ja kaikki ovat tietoliikenne/teleliikenne/kirjesalaisuus/ ja vastaavien lakien suojaamia henkilökohtaisia tietoja, joihin muut eivät saa puuttua ilman lupaa asianomaiselta.
Sanktiota määrättäessä ei ole eroa urkittiinko toisen viestintä koska oltiin teollisuusvakoilijoita vai koska oltiin mustasukkainen bitch. - sieltä
kännykästä voi löytää, jotta saa selville uskotomuuden? Minun kännykässäni ainakin on ainakin puolet naisten nimiä.
Periaatteessa toisen kännykkää ei näpelöidä ilman lupaa. Jos vaimo tekisi sen salaa, niin enhän minä sitä tietäsi. Jos pyytäisi luvan, niin siitä vaan.
Uskon, että minun ei kannata tutkia vaimoni kännykkää. Olen aivan varma, että hän on niin fiksu, ettei kärähtäisi noin amatöörimäisellä tavalla. En minä ainakaan kärähtäisi, jos vieraissa virkistyisin.- minä vaan
Lompakko ja kännykkä kuuluvat jokaisen yksityiselämään. Ei niitä kukaan saa penkoa. En sano tätä siksi, että jotakin salaisin.
Minä en ole koskaan mieheni taskujakaan penkonut. Luottamus pitää olla kumppaneiden välillä. - jerppis
Pitäisin sitä epäluottamuksen osoituksena ja yksityisyyteni loukkauksena. Ei toisen kirjeitäkään lueta salaa, sama pätee myös tekstiviesteihin. Luottamuksen palauttaminen voisi sen jälkeen olla vaikeaa. Minulle ei tulisi mieleenikään penkoa tyttöystäväni tavaroita.
Sen minä vielä voisin ymmärtää, jos tyttöystäväni minun nähteni "leikillään" alkaisi selata puhelintani - tosin silloinkin ihmettelisin, eikö tyttöystäväni luota minuun. Mutta jos yllättäisin tyttöystäväni salaa pläräämässä puhelintani, olisin varmasti hyvin vihainen. En ylipäätään kestäisi elämää mustasukkaisen ihmisen kanssa. - jerppis
Pitäisin sitä epäluottamuksen osoituksena ja yksityisyyteni loukkauksena. Ei toisen kirjeitäkään lueta salaa, sama pätee myös tekstiviesteihin. Luottamuksen palauttaminen voisi sen jälkeen olla vaikeaa. Minulle ei tulisi mieleenikään penkoa tyttöystäväni tavaroita.
Sen minä vielä voisin ymmärtää, jos tyttöystäväni minun nähteni "leikillään" alkaisi selata puhelintani - tosin silloinkin ihmettelisin, eikö tyttöystäväni luota minuun. Mutta jos yllättäisin tyttöystäväni salaa pläräämässä puhelintani, olisin varmasti hyvin vihainen. En ylipäätään kestäisi elämää mustasukkaisen ihmisen kanssa. - mulle ... :)
*DUMP THAT BiTCH!*
*DUMP THAT BiTCH!*
*DUMP THAT BiTCH!*
*DUMP THAT BiTCH!*
*DUMP THAT BiTCH!*
*DUMP THAT BiTCH!* - vili
tää olisi tässä...en katsele mustasukkaisia ihmisiä sekunttiakaan
- LK.
Se sun miehes pettää sua jonkun toisen naisen kanssa. Otan osaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082595
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo471765Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1461367Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3351273Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3441237Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen241141Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571103Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H13972- 55966
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21873