Viime kesänä aloitin rakentamaan omaa taloa,
aiemmin olen työskennellyt rakennusalalla,
niin että päätin ärsyttää tarkastajaa omatekemällä. ;)
Koulutusta on myös hevosalalta, minä olen virallisemmalta ammattinimikkeeltäni kengittäjä.
(En siis mikään hevoskuiskaaja!)
Minulla on 7-vuotias suokkari ruuna, jonka kanssa tulee harrastettua ratsastusta ja kärryilyä.
Jaksan nostaa tuplaten oman painoni verran ja kymmenen kiloa siihen vielä päälle.
Joo, tämän muistan aina mainita, sillä minusta se on helvetin kova juttu. En tiedä, onko se nyt sitten niin erikoista, ei varmaan, mutta hieno saavutus silti minusta!
Tämän hetkinen asumismuoto on se, että majailen
omalla tontillani enolta lainatussa asuntovaunussa. Urpon kuuloista, tiedän.
Urpomaakari, eli minä, asun yksin.
Minä olen aika mammari, että seurustelua ei ole tullut kokeiltua vielä.
Mutta sitä olisi kiva koikeilla.
Mikä siinä on, olenko minä ihan kamala?
Omasta mielestäni olen tietenkin maailman ihanin ihminen, eikä tuo peilikuvakaan ole mielestäni niin kamalan ruma.
Kauneus on kuitenkin katsojan silmässä.
Olisi kiva kuulla teidän mielipiteitänne.
Mitä pitäisit hevosista? Ovatko ne kamalia?
Olisitko valmis harrastamaan suokkarin-valmennusta, tai edes kannustamaan minua siinä?
Ai joo, autan enoani joskus, hänellä on oma asennus-firma, niin että asentajan kisällinä on tullut oltua myös.
Olen aika moniosaaja, mutta ihmissuhteissa olen täys nolla!
Minussa on muuten myös romantikon vikaa. ;)
Urokset! Kelpaisinko minä?
12
1034
Vastaukset
- kotikemisti
Ei vikaa. Tulee vaan sellainen vaikutelma, että olisit hieman poikatyttö, mutta ei se paha asia mielestäni ole :)
Ehdottomasti taidat olla oman tiesi kulkija positiivisessa mielessä.- marenki
Poikatyttö tosiaan taidan olla, mutta ei siitä ainakaan vielä ole mitään haittaa ollut.
- scale
se huono asia ole jos työkalut pysyy käsissä.
Hevosella ratsastusta olen kerran kokeillut, ei ollut hölmömpää hommaa, mutta ei musta hevoshulluakaan tullut.
Tuo on kyllä riski jos noin paljon jaksat nostaa, sähän nostat äijän naulakkoon roikkuun jos se alkaa ryppyileen :D - Nimetön
Kuulostat tosi kivalta ja aidolta. Ehkäpä siksi oletkin välttynyt seuraustelulta vain sen itsensä takia.
Ja elämänmuotosi vaikuttaa myös houkuttelevalta. Toivottavasti löydät täältä etsimäsi. Minulla ei ole mitenkään positiivinen mielikuva ns. heppatytöistä.
Johtuu varmaan niistä kotikylän heppatytöistä/-naisista, joiden käyttäytyminen ja ulkoinen habitus oli mitä oli....- mieltymykseni
...kohdistuu aika naisellisiin naisiin, mutta ei kai työ/harrastukset olisi ongelma, jos hygienia on kunnossa ja rasvaiset haalarit ja hevosenlannan haju jäävät pajalle/talliin... Miehiä on monia ja tärkeintä on muistaa ettei tarvitse olla kaikille mieleen, vaan sille joka on se sopiva.
- dfasdf
Vaikutat pirteältä ja aikaansaavalta neidiltä. Toi punttien nostelu ei kiihota mua ollenkaan. Jos nostelisit muutaman kilon puntteja kiinteytymistarkoituksiin niin plussaa. Hevosia vastaan ei ole mitään, mutta itsellä huonoja kokemuksia "hihhuleista". Tällaiset eläinhullut yrittävät väen väkisin myös kumppaninsa samanlaiseksi kuin he itse. Kannustaa voin kyllä ja elää hengessä mukana, mutta kumpikin osapuoli päättää itse mitä harrastaa.
- marenki
Eihän se painojen nosto tosiaan ole kauhean kiihottava juttu, tiedän, mutta se on hyvä, että jaksaa nostaa, kun sille taidolle on kuitenkin aika usein käyttöä.
Pieniä puntteja tulee kuitenkin lähes päivittäin nosteltua, mutta lähinnä vain sen vuoksi, ettei käsistä tunto katoa.
Hihhuli en taida olla, vaikka hevosista tykkäänkin, enkä ole vielä koskaan yrittänyt aivopestä ketään eläinhulluksi. Vaikka, kerta se on aina ensimmäinenkin, kun meikäläinen tekee jonkun hulluksi.
- huru-ukko
Wau! Oletpa sinä pakkaus!
Minun,vanhan kähmyn ,sydän löi pari lyöntiä tyhjää lukiessani esittelyäsi.
Nostatko nuo painot maastavedossa, penkiltä,työnnössä vai peräti tempaisemalla?
sinun kaltaista kissaa olisi kiva silittää jos vaikka vastakarvaan ja suudella kuumasti kaulan tyveen.
Tuollaisen tytön kanssa voisin kasvattaa ihan mitä vaan ja rakastaa ja rakentaa vaikka linnan mutta pahoin pelkään "parasta ennen"päiväykseni
menneen ohi liian kauan sitten.
Jouluterveisin 48-vuotias mies- marenki
eihän tuo ole vielä ikä eikä mikään, tuo 48.
Kai se minun nostotapani on lähinnä sitä maastanostoa, että tartun kiinni ja nostan ylös.
Mutta penkiltäkin on tullut nostettua aika usein ja kyllä se paino vain nousee, vaikkei sitä aina itsekkään uskoisi. - huru-ukko
marenki kirjoitti:
eihän tuo ole vielä ikä eikä mikään, tuo 48.
Kai se minun nostotapani on lähinnä sitä maastanostoa, että tartun kiinni ja nostan ylös.
Mutta penkiltäkin on tullut nostettua aika usein ja kyllä se paino vain nousee, vaikkei sitä aina itsekkään uskoisi.pitäiskö olla prinssi uljas vai ihan tavallinen hanakka,punakka ja tanakka suomalainen mies.
kerro nyt lisää kun kerran herätit mielenkiintoni.
terv ;) huru-ukko
- kelpais
Mikä ihmeen urpomaakari? Teetkö sinä jotain urpoja / joistain tyypeistä urpoja ?
Mammarilta et kuulosta yhtään, ehkä ennemminkin ujohkolta romantikolta joka on päättänyt näyttää kaikille vaikka sitten yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092708
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo521906Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4071518Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1531483Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3621389Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641278Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251266Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141196- 591046
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S23938