Onko teillä muilla kokemuksia verkkokalevasta?
Minä olen lukenut sitä matkatyöni takia toista vuotta. Sinä aikana sen laatu on noussut huimasti niin, että nykyään se on enää huono. Vuosi sitten se oli aivan mittään tekemätön.
Tänään tuli mitta täyteen, kun se ei taaskaan auennut. Ei aamulla eikä päivällä. Iltapäivällä näkyi tunnelin päästä valoa. Ainakin joku asia toimii. Kalevalla on laskuri, mikä antaa avata lehden kuusi kertaa päivässä, ettei kukaan menisi sitä oikeudettomasti lukemaan ja kuluttamaan lehden sivustoja.
Kaleva oli laskenut minun kaikki turhat käyntini ja kun ehkä sinne olisi pääsy joskus illalla. (Mukava lukea tarjouksista illalla ). Lehti päätti, että top eipä luveta kalliita artikkeleita ihan huluvattomasti.
Verkkokaleva maksaa paperilehden tilaajalle 60e/ vuosi, muistelen? Kyllä se jonkin arvoinen on tällaisenakin, muttei 60e. Olisikohan sellainen 52e hinnanalennus kohtuullinen?
Nettikaleva
8
12918
Vastaukset
- toisinaan ei
Toimii ja ei toimi, satunnaista on. Aika usein erroria ehdottelee. Olen luullut, että koneen asetuksissa on jotain vikaa.
- sfsdfd
Kannattaako mistään netissä olevasta maksaa mitään. On kohtuutonta, jos lehteä ei voi edes kestotilaajat lukea ilmaiseksi netistä.
- titap
Ei auta. kalevalla on monopoli Kokkolasta pohjoiseen ja Hesarilla siitä etelään.
Hesari löytyy ilmaiseksi kirjastosta, mutta Kaleva ei. Minä olen pakkosaumassa. - netistä
titap kirjoitti:
Ei auta. kalevalla on monopoli Kokkolasta pohjoiseen ja Hesarilla siitä etelään.
Hesari löytyy ilmaiseksi kirjastosta, mutta Kaleva ei. Minä olen pakkosaumassa.jos kerta olet Kalevan ilmestymisalueen ulkopuolella, niin et niitä Kalevan tarjouksiakaan pääse osteleen.
- eikö
netistä kirjoitti:
jos kerta olet Kalevan ilmestymisalueen ulkopuolella, niin et niitä Kalevan tarjouksiakaan pääse osteleen.
Jaaha eikö hintoja saa verata,niin hinnat on nouseet kun mainostaminen on kallista kalevassa.Netis on semmoinen sääntö,sinne otetaa keskustan moitteita muitten puolueiten ei
- Santtu
Hei! Olen aatellut siirtyä nettikalevaan, olis paljon halvempi kuin lehtenä.
Millaisia kokemuksia teillä on, miten toimii? Toimiiko mokkulalla miten? - Älä maksa paskasta
Kalevaa ei kannata lukea netistä eikä paperiversiona. Miksi maksaa mitään siitä sonnasta. Kaleva on kokoomuksen mainoslehti, jolla on täysin yliarvostettu maine. Kalevasta ei ole mihinkään muuhun tarkoitukseen kuin kalankääreeksi ja paperinkierrätykseen. Tosin kalankääreitä löytää muitakin ja selkähän siinä tulee kipeäksi kun raahaa painavia kalevapinkkoja roskiskatokselle. Suosittelen Kaleva-propagandan ohittamista kokonaan. Lue jotain sivistävää.
- Wikileaksimies
Kaleva ol lestan ja kepulaisen kätyrilehti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236788Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka211005- 75871
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47804Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.91768Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38751Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713